پرواز تهران به مشهد چند ساعت زمان می برد؟

در تمام فصول سال شهر مشهد پذیرای گردشگران خارجی و داخلی زیادی است از همین رو ترافیک پرواز به این شهر همیشه بالا می باشد.
فاصله تهران تا مشهد تقریبا 750 کیلومتر است و در سفر هوایی حدود یک ساعت و نیم زمان می برد. در سفر با اتوبوس به مشهد 11 ساعت زمان می برد تا از تهران به مقصد خود برسید.

  • تعداد بازدید: 11297
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ دی ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

محل تبلیغات شما

  • تبلیغات بنری گردشگری و اصناف مرتبط با آن
  • این جایگاه مناسب شماست اگر به فروش بیشتر فکر می کنید

شهر مشهد یکی از شهرهای توریستی و زیارتی برای سفر داخلی به حساب می آید. زمینه اصلی برای سفر به این شهر، حضور بارگاه امام هشتم می باشد. اکثر مسافران برای سفر به شهر مشهد از هواپیما استفاده می کنند. فاصله هوایی شهر مشهد تا تهران حدود 741 کیلومتر است که 1 ساعت 30 دقیقه طول می کشد تا از تهران به مشهد برسید. سفر زمینی از شهر تهران به مشهد با تمام وسایل نقلیه امکان پذیر است. فاصله زمینی بین این دو شهر 900 کیلومتر است اگر با اتوبوس به مشهد سفر کنید 11 ساعت طول می کشد.

برای سفر با خودروی شخصی می تونید مسیر شمال را انتخاب کنید که حدود 15 ساعت زمان می برد و از مسیر سمنان بعد از حدود 10 ساعت رانندگی به شهر مشهد می رسید. سفر با قطار به این شهر حدود 10 ساعت زمان می برد.

خرید بلیط هواپیما مشهد

برای تهیه بلیط هواپیما تهران به مشهد، به صورت آنلاین از سایت hiholiday.ir استفاده کنید. سایت های هالیدی با ارائه تمامی پروازهای ایرلاین های مختلف امکان مقایسه قیمت ها را به کاربران خود می دهد؛ علاوه بر این مسافران می توانند از طریق این سایت گردشگری از تخفیفات شرکت های هواپیمایی و بلیط های لحظه آخری با خبر شوند.

تهیه بلیط به صورت آنلاین در وقت مسافران صرفه جویی می کند و همچنین در هر ساعت از شبانه روز که به اینترنت دسترسی داشته باشند، می توانند بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر را رزرو کنند.

سایت های هالیدی با پشتیبانی 24 ساعته امکان استرداد بلیط را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

بلیط تهران به مشهد

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد چقدر است؟

هزینه بلیط هواپیما به صورت کلی به عوامل مختلفی وابسته است. بلیط هواپیما اصولاً در مناسبت های فرهنگی و مذهبی و تعطیلات رسمی با افزایش قیمت رو به رو خواهد بود. زمان و روز پرواز بر قیمت بلیط تأثیرگذار است، روزهای میانی هفته و ساعت های ابتدایی روز یا پایانی شب قیمت بلیط هواپیما ارزان تر است.

کلاس پرواز یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما می باشد. پرواز های هواپیما به صورت فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس ارائه می شوند و به دلیل راحتی و امکانات بیشتر پروازهای فرست کلاس قیمت بالاتری دارند.

نوع ایرلاین انتخابی نیز بر روی تعیین قیمت بلیط مؤثر است؛ هرچه مسیرهای پرواز شرکت هواپیمایی بیشتر باشد قیمت  بلیط آن گران تر خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد و بالعکس (در زمستان 1399) از 450,000 تومان تا 1,200,000 تومان در ایرلاین های مختلف با کلاس پروازی متفاوت به مسافران ارائه می شود.

عکس بلیط هواپیما
فاصله تهران تا مشهد

هتل های نزدیک فرودگاه مشهد

در سفر به شهر مشهد، فاصله فرودگاه تا هتل برای برخی از مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه این بخش به معرفی هتل های مشهد و فاصله زمانی آن ها تا فرودگاه، می پردازیم.

هتل گندم شباهنگ مشهد

هتل گندم شباهنگ مشهد

هتل گندم شباهنگ نزدیک ترین فاصله را با فرودگاه شهر مشهد دارد. این هتل 3 ستاره تنها 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. فاصله این هتل تا ترمینال اتوبوسرانی 20 دقیقه می باشد.
امکانات هتل: رستوران,کافی شاپ,اینترنت,لابی
آدرس هتل گندم: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۶۴، نبش چهار راه اول
شماره تماس هتل گندم شباهنگ: 05138553672

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور 5 ستاره، 13 دقیقه با فرودگاه مشهد فاصله دارد. این هتل فاصله چندانی با بازار رضا و ایستگاه راه آهن ندارد.
امکانات هتل: رستوران, روف گاردن, مجموعه آبی
آدرس هتل سی نور: مشهد، خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)
شماره تماس هتل سی نور مشهد: 05132021000
ایمیل: info@hotelsinoor.com

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

فاصله هتل میامی تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد حدود 13 دقیقه است. برای رفتن به حرم مطهر رضوی و بازار رضا از این هتل، 7 دقیقه زمان لازم است.
امکانات هتل میامی مشهد: پارکینگ, رستوران, سیستم سرمایش و گرمایش, اینترنت وایرلس
آدرس هتل میامی: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۵
شماره تماس هتل میامی مشهد: 05138540848

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

از هتل قصر طلایی مشهد تا فرودگاه تنها 12 دقیقه زمان می برد. فاصله این هتل 5 ستاره تا ایستگاه قطار 7 دقیقه و تا ترمینال اتوبوسرانی 14 دقیقه می باشد.
امکانات هتل: سالن ورزشی, کارواش, استخر و سونا, دوچرخه, بوفه صبحانه, ترانسفر حرم, کتابخانه
آدرس هتل قصر طلایی: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶
شماره تماس هتل قصر طلایی مشهد: 05138038
ایمیل:  info@ghasrtalaee.com
 

فرودگاه بین المللی مشهد

فرودگاه بین ‌المللی مشهد رتبه دوم پر رفت ‌و آمد ترین فرودگاه کشور را دارد؛ حتی تعداد پروازهای هوایی این فرودگاه از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران بیشتر است. ترافیک پروازهای این فرودگاه به دلیل مراجعه گردشگران مذهبی از داخل و خارج از کشور، در تمامی فصول سال بالا می باشد.

فرودگاه مشهد به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد معروف است و بزرگ ترین مرکز آموزشی مشهد در ارتباط با علوم هوایی و هوانوردی است.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در میدان پانزده خرداد، انتهای بلوار جمهوری اسلامی، با فاصله 8 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. این مجموعه دارای پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از 1000 خودرو می باشد.

14 شرکت هواپیمایی داخلی و 16 ایرلاین خارجی در برنامه پروازهای این فرودگاه به مسافران خدمت رسانی می کند.

استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info