راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس

انگلیس یکی از بزرگترین و مهمترین کشورهای دنیاست و سالیانه افراد زیادی برای دریافت اقامت این کشور به آنجا مهاجرت می‌کنند. امکانات بسیار زیادی که در این کشور وجود دارد، آن را به یکی از برترین و قدرتمندترین کشورهای دنیا تبدیل کرده است. همچنین، انگلیس از نظر علمی بسیار قوی است و وجود دانشگاه‌هایی نظیر آکسفورد و کمبریج به اعتبار این کشور افزوده است. اکنون سوال این است که راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس چیست. این همان چیزی است که می‌خواهیم در ادامه این گزارش به آن بپردازیم.

  • تعداد بازدید: 958
  • ارسال در تاریخ: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

دریافت ویزای تحصیلی

راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس برای کسانی که سرمایه کافی برای سرمایه‌گذاری در این کشور ندارند دریافت ویزا تحصیلی است. همانطور که در ابتدای این گزارش به آن اشاره کردیم، انگلیس از لحاظ سطح دانش بسیار قوی است و افراد زیادی سالیانه برای تحصیل به این کشور مهاجرت می‌کنند. اگر به فاند نیازی نداشته باشید، می‌توانید پذیرش یکی از دانشگاه‌های انگلیس را دریافت کنید و در نتیجه پس از آن به این کشور سفر می‌کنید. 

ویزای انگلیس برای ایرانیان
پس از آنکه تحصیل شما به پایان رسید، می‌توانید درخواست ویزای کار بدهید و در آن کشور کار کنید. پس از آن می‌توانید اقامت انگلستان را دریافت کنید. البته باید بدانید با اینکه راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس به صورت تحصیلی است، اما با توجه به این موضوع که قوانین دائما در حال تغییر هستند، برای کسب اطلاعات جدید در این رابطه می‌توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی پارس رادین در ارتباط باشید. 

ازدواج 


زمانیکه صحبت از راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس می‌شود یکی از روش‌هایی که مطرح می‌گردد ازدواج است. ازدواج با کسی که دارای اقامت انگلستان است به شما کمک می‌کند به راحتی ویزای انگلیس را دریافت کنید و سپس به انگلستان بروید. بهتر است بدانید پس از دریافت ویزای انگلیس باید به قوانینی پایبند باشید. به طور مثال، در گذشته قوانین بدین صورت بود که فردی که از طریق ازدواج ویزای انگلیس را دریافت می‌کند باید 5 سال با آن فرد زندگی رسمی داشته باشد. پس از آن، پاسپورت او صادر می‌شود. 

البته باید بدانید قوانین دائما در حال تغییر هستند و شما باید از جدیدترین قوانین آگاهی داشته باشید و سپس برای مهاجرت به انگلستان اقدام نمایید. به این موضوع توجه داشته باشید که کوچکترین اشتباهی در این مسیر می‌تواند دریافت پاسپورت انگلستان شما را با مشکلات زیادی روبه‌رو کند. به همین دلیل، توصیه می‌شود با موسسه‌های مهاجرتی معتبر در تماس باشید.
 

ویزای سرمایه‌گذاری

راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس برای کسانی که سرمایه کافی را دارند و می‌خواهند از طریق مالی برای مهاجرت به انگلستان اقدام نمایند دریافت ویزای سرمایه‌گذاری است. انگلستان برنامه‌های متفاوتی را در این رابطه ارائه داده است. یکی از این برنامه‌ها روش سرمایه‌گذاری 200 هزار پوندی و روش دیگر برنامه سرمایه‌گذاری 2 میلیون پوندی است. شما باید با توجه به مبلغی که می‌خواهید به سرمایه‌گذاری اختصاص دهید، یکی از این برنامه‌ها را انتخاب کنید. 
مهاجرت به انگلیس برای ایرانیان
 همچنین، کشور انگلستان اعلام کرده است مبلغ سرمایه‌گذاری برای کسانی که در این کشور تحصیل کرده‌اند 50 هزار پوند است. بنابراین، اگر شما شرایط لازم را دارید، می‌توانید برنامه‌ای را که با شما سازگار است انتخاب نمایید. البته باید بدانید برنامه‌های سرمایه‌گذاری انگلستان مانند تمامی کشورهای دیگر دائما در حال تغییر است و شما باید قبل از سرمایه‌گذاری اطلاعات به‌روزی را در این رابطه بدست بیاورید. 

آیا برای ثبت شرکت در انگلستان نیاز به مدرک زبان دارم؟


زمانی که راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس برای کسانی که بودجه کافی را دارند ویزای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شود سوالات زیادی در این رابطه پرسیده می‌شود. به طور مثال، این مسئله مطرح است که آیا برای ثبت شرکت در انگلستان به مدرک زبان نیاز دارم. پاسخ به این سوال قطعی است. بنابراین، کسانی که می‌خواهند ویزای سرمایه‌گذاری انگلستان را دریافت کنند باید از قبل تمامی مدارک خود را آماده کنند و تحویل سفارت بدهند.

ویزای کار 
یکی دیگر از راهکارهایی که به عنوان راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس در نظر گرفته می‌شود ویزای کار است. شما باید با توجه به جاب‌آفرهایی که در کشور انگلستان صورت می‌گیرد شغل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس درخواست ویزای کار بدهید. در صورتی که بتوانید ویزای کار را دریافت کنید، می‌توانید به خاک انگلستان وارد شوید و معمولا پس از 3 الی 4 سال کار در این کشور و پرداخت مالیات اقامت شما صادر می‌شود. بهتر است بدانید دریافت ویزای کار روند خاصی است و شما باید واجد شرایط باشید. 

یادگیری زبان، مهمترین کار برای دریافت اقامت انگلستان

با اینکه شما به دنبال راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس هستید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر چقدر شما راحت‌ترین راه را پیدا کنید، باز باید شرایط خاصی داشته باشید. یکی از مواردی که در دریافت هر کدام از این ویزاها به آن نیاز دارید مدرک زبان انگلیسی است. شما باید مدرک آیلتس و یا تافل خود را در زمان دریافت ویزا به سفارت ارائه دهید. این مسئله بسیار مهم است و می‌تواند پروسه دریافت ویزا را تسهیل سازد. 

آیا عدم سو پیشینه برای مهاجرت به انگلستان نیاز است؟

یکی دیگر از قوانینی که در تمامی مراحل راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس باید دارا باشید عدم سو پیشینه است. زمانی که پرونده شما برای دریافت ویزا بررسی می‌شود، آفیسر به این موضوع توجه بسیار زیادی خواهد داشت. تمامی مدارک باید به صورت ترجمه شده و در یک فایل مرتب به سفارت تحویل داده شوند. این مسئله بسیار مهم است و به موفقیت شما در دریافت ویزا کمک می‌کند. 

برای دریافت مشاوره برای مهاجرت به انگلستان به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید راحت ترین راه مهاجرت به انگلیس دریافت ویزای تحصیلی، ازدواج با فرد مقیم انگلستان و دریافت ویزای کاری است. اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری به این کشور بروید. اگر به دنبال مرکز معتبری برای دریافت مشاوره قبل از مهاجرت به انگلستان هستید، می‌توانید به مجموعه مهاجرتی پارس رادین مراجعه نمایید و از کارشناسان اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info