معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول هر ساله گردشگران زیادی را جذب خود می کند و خریدهای خود را از این بازار ها انجام می دهند به طور کلی در هر منطقه و محله ای یک مرکز خرید وجود دارد و تایم کاری آنها معمولا بین 10 صبح تا 10 شب می باشد.برای رفتن به این مراکز خرید می توانید از مترو و اتوبوس و هم چنین از تاکسی استفاده کنید.در بعضی از این مراکز حمل و نقل برای عموم رایگان است.

  • تعداد بازدید: 3625
  • ارسال در تاریخ: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 7 دقیقه

مرکز خرید آک (Akmerkez)

مراکز خرید استانبول

این فروشگاه یکی از بازارهای مورد علاقه مردم استانبول و گردشگران به شمار می رود ، ساختمان آن دارای 4 طبقه است و در کل دارای 250 فروشگاه می باشد.یکی از ویژگی منحصر به فرد این مرکز خرید که از بقیه مراکز خرید استانبول آن را متمایز کرده است ، حمل و نقل رایگان در محدوه آن و هتل های اطراف است.

در سال 1995 و 1996 از طرف ICSC به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا شناخته شد علاوه بر آن نیز جایزه بین المللی طراحی و توسعه را دریافت کرد ، جایزه بهترین طراحی داخلی نیز در اختیار Akmerkez است. هیچ مرکز خرید دیگری در جهان این عناوین را با هم در اختیار ندارد.

آدرس : استانبول - اتیلر ، خیابان اولوس پلاک 3

پارک ایستینیه (Istinye Park)

Istinye Park طرح و مفهوم جدیدی از خرید را برای مشتریان خود به وجود آورده است ، الهام گرفته از مکان های تاریخی ترکیه ، انواع باشگاه ورزشی و تفریحی ، دارای مرکز تفریحی کودکان ، دارای سینما 3 بعدی و بسیاری امکانات دیگر از امکانات و ویژگی های این مرکز خرید در استانبول محسوب می شود

آدرس : استانبول - ساری‌ یر ، پلاک 73 

مرکز خرید کانیون (Kanyon)


یک مرکز خرید چهار طبقه و دارای 160 فرروشگاه ، اگر از آن دسته افراد سخت پسند هستید پیشنهاد ما به شما مرکز خرید Kanyon می باشد ، Kanyon بیشترین  و بروزترین مارک های موجود در ترکیه را در خود جای داده است ، در کنار خرید می توانید از کافه ها و رستوران های موجود از خود پذیرایی کنید ، وجود مراکز درمانی و ورزشی می تواند برای شما جالب توجه باشد.

آدرس : خیابان بویوک دره پلاک 185 

مرکز خرید نیشانتیشی (Nişantaşı)

Nişantaşı یک مرکز خرید نیست بلکه قسمتی از یک خیابان در استانبول است که به خاطر قدیمی بودن و دارا بودن برند های معتبر  زبانزد خاص و عام شده است.این بازار در منطقه ای مسکونی قرار دارد و مردم محلی آن از سطح فرهنگ و سواد بالایی برخوردار هستند.از نظر اجاره ماهانه ، این خیابان در استانبول گران ترین خیابان محسوب می شود، وجود کافه و رستوران های متنوع خیال شما را از یک خرید با کیفیت راحت می کند.

امروزه در استانبول Nişantaşı به یک فرهنگ و هنر تبدیل شده است و از محبوبیت بالایی در بین مردم ترکیه برخوردار است

آدرس : بین خیابان MimKemal Oke و Atiye در استانبول

خیابان بغداد(Bağdat Caddesi)

خیابان بغداد در سمت آسیایی شهر و تقریبا موازی با ساحل دریای مرمره، خیابانی 14 کیلومتری و سرسبز می باشد قسمت اول این خیابان مسکونی و دارای خانه های لوکس چوبی است که در سال 1870 میلادی ساخته شده است.علاوه بر بازارهای خرید ،چیزی که بیشتر این خیابان را معروف کرده است وجود رستوران ها و کافه های بسیار شیک و زیبا است که آن را از سایر بازارها متمایز می کند ، خیابان بغداد جز مشهورترین خیابان های جهان است و یک مرکز خرید خوب را در خود جای داده است.

ویژگی های این بازار

  1. پاکیزه گی و آراستگی و روشنایی مناسب در شب

  2. سلامت ،خوش آمدگویی و دارای حسن نیت بودن کارکنان

  3. اهمیت به آب و هوا ،وجود سطل زباله کافی ،برخورداری از فضای سبز مناسب و دارای آسفالت تمیز

آدرس : استانبول خیابان بغداد

تالار استانبول(Forum Istanbul)

در مرکز خرید "تالار استانبول" ،هرچیزی که نیاز داشته باشید پیدا می شود ، افتتاح این مرکز خرید در سال 2009 بوده است متراژ آن 495,000 متر مربع می باشد ، نخستین آکواریوم غول پیکر در ترکیه در این مرکز خرید ساخته شده است و همچنین اولین موه یخی در این مرکز بوده است.

وجود فروشگاه داخلی و بین المللی، فروشگاه های پوشاک، 15 کافه، 34 رستوران و 10 سالن سینمای خانگی ، فروشگاه های ورزشی و فروشگاه های فن آوری های مختلف این مرکز خرید را از همه لحاظ تکمیل کرده است.

آدرس :  استانبول - بایرام پاشا، خیابان پاشا

مرکز خرید زورلو (Zorlu Center)

از جدیدترین مرکز خرید های استانبول است که تمرکز خود را بر روی رستوران ها و کافه های خود گذاشته است ، برند های معروف ایتالیایی و ترکی را می توانید در این بازار پیدا کنید.

آدرس: استانبول - بشیکتاش مرکز خرید Zorlu Center

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info