شرکت هواپیمایی ژاپن در سال 2018 به عنوان برترین شرکت از نظر رضایت مسافران بوده است و دو جایزه بهترین کابین و بهترین خدمات وای فای را از طرف اپکس2018 در کشور چین از آن خود کرده است.
گفتنی است که شرکت اپکس مختص به آسیا نمی باشد و تمام هواپیمایی ها مانند هواپیمایی های آفریقا ، اروپا ، امریکا را پوشش می دهد. و نظرات بیش از 500 هزار مسافر را در هفته بررسی و در نمودار های مختلف ارائه می دهد . ارائه چنین اطلاعاتی باعث شده که شرکت اپکس تاثیرات مهمی در صنعت هواپیمایی داشته باشد و به صورت مداوم توسط آژانس های بین اللملی و همچنین گردشگران بین المللی در رصد باشد تا بتوان بهترین هواپیمایی ها را انتخاب کرد.
شرکت هواپیمایی ژاپن طی چند سال اخیر سیاست خود را تغییر داده است و سرمایه خود را بر روی خدمات داخل کابین گذاشته است ، البته از هواپیمای بسیار باکیفیت این شرکت هواپیمایی نباید به سادگی گذشت که به صورت تجاری و فرست کلاس قابل ارائه می باشد. وجود مانیتور 25 اینجی و تنوع غذایی و نوشیدنی بسیار بالا همراه با صندلی های استاندارد و شکیل که به شما احساس راحتی را هدیه می دهند ، در کنار خدمه ای که با جان دل از شما پذیرایی و مشکلات شما را حل می کنند سفر با هواپیما را در شرکت هواپیما ژاپن بسیار لذت بخش تر کرده است.
گفتنی است که تمام تلاش شرکت هواپیمایی ژاپن تبدیل شدن به بهترین شرکت هواپیمایی در تمام دنیا می باشد و هر ساله از شیوه های جدیدی برای رسیدن به هدفش استفاده می کند.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها