افزایش پرواز به عتبات از فرودگاه ایلام بعد از ماه مبارک رمضان

با از سرگیری پروازهای هواپیمایی پویا از فرودگاه ایلام به نجف، بعد از ماه مبارک رمضان بر تعداد پروازهای به مقصد عتبات عالیات افزوده می شود.

  • تعداد بازدید: 1430
  • ارسال در تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

مدیر فرودگاه ایلام با اشاره به فرا رسیدن عید فطر و افزایش تقاضا برای سفرهای زیارتی در خصوص آخرین وضعیت پرواز عتبات عالیات در فرودگاه ایلام گفت: پیشتر هواپیمایی پویا پروازهای مسیر نجف را از این فرودگاه انجام می داد که به دلیل خرید هواپیماهای جدید در حال اخذ مجوز برای هواپیماهای خود است و به محض حل مشکل ناوگانی این شرکت پروازها مجددا از سر گرفته می شود.

بیات افزود: بعد از ماه مبارک رمضان برنامه افزایش پروازی در مسیر عتبات عالیات در دستور کار داریم و در حال رایزنی هستیم با این حال با توجه به شرایطی که در فرودگاه نجف حاکم شده است و هزینه های هندلینگ افزایش یافته است، سیاست سازمان هواپیمایی کشوری این است که فعلا افزایش مسیری نداشته باشیم.

هم اکنون فرودگاه ایلام هفته ای ۶۰ پرواز در بخش پروازهای داخلی دارد و در صورت رفع مشکل شرکت هواپیمایی پویا پرواز عتبات از سر گرفته می شود.

سال گذشته بود که برای اولین بار پرواز به عتبات عالیات (شهر نجف) از فرودگاه شهدای ایلام انجام گرفت.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info