برقراری پرواز‌های هفتگی از اصفهان به مسکو و سن پترزبورگ

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان از برقراری پروازهای این فرودگاه به مسکو و سن پترزبورگ از شهرهای بزرگ روسیه خبر داد.

  • تعداد بازدید: 2142
  • ارسال در تاریخ: ۱ تیر ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱ تیر ۱۳۹۶

این پروازها از امروز دوم تیرماه به صورت هفتگی و در روزهای جمعه انجام می شود.

ساعت خروج این پروازها از فرودگاه اصفهان 9:30 دقیقه صبح و ورود آنها نیز ساعت ۲۰ روزهای جمعه اعلام شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان این پروازها توسط شرکت هواپیمایی زاگرس و با هواپیمای 'ایرباس۳۲۰' با ظرفیت ۱۸۰ مسافر انجام خواهد شد.

پروازهای روز جمعه شرکت هواپیمایی زاگرس از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به مقصد روسیه، یک هفته در مسیر اصفهان-مسکو و بر عکس و یک هفته در مسیر اصفهان-سن پترزبورگ و برعکس انجام خواهد شد.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای دو باند به طول ۴۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

فرودگاه اصفهان به عنوان پشتیبان فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info