برقراری پرواز تهران-رشت-اصفهان و بالعکس از فرودگاه رشت

با ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پرواز تهران-رشت- اصفهان و بالعکس از روز دوشنبه ۲۹ خرداد بصورت هفتگی از فرودگاه سردار جنگل رشت راه اندازی می شود.

  • تعداد بازدید: 1424
  • ارسال در تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

غلامرضا کریم آقایی مدیر کل فرودگاه گیلان در این باره گفت: بر اساس مکاتبه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شعبه گیلان، قرار است از روز دوشنبه ۲۹ خرداد پرواز تهران-رشت-اصفهان و بالعکس راه اندازی شود و فرودگاه سردار جنگل آمادگی ارایه سرویس های هوانوردی و فرودگاهی را به این پرواز دارد.

وی با اشاره به اینکه این پرواز در راستای افزایش ناوگان هوایی جدید در کشور راه اندازی شده افزود: با پیگیری هایی که اداره کل فرودگاه گیلان انجام داده و حمایت های استاندار محترم گیلان و دستور وزیر محترم راه و شهرسازی مبنی بر استقرار یک فروند هواپیمای ATR که اخیرا توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی خریداری شده است در فرودگاه سردار جنگل رشت، برقراری مسیرهای جدید و پرواز اول صبح به تهران در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت .

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info