بهترین هتل های کیش

کیش به دلیل اینکه مقصد گردشگری پر طرفداری در ایران است دارای امکانات توریستی فراوانی است. یکی از مسائل مهم هر سفر موضوع اقامت است. کیش دارای هتل های بسیار زیاد و متنوعی است که در اینجا به معرفی آن ها می پردازیم.

  • تعداد بازدید: 3705
  • ارسال در تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

تور کیش

تور کیش در میان گردشگران ایرانی طرفدار زیادی دارد و یکی از مسائل مهم تورهای مسافرتی اقامت است. در اینجا لیستی از بهترین هتل های کیش را جمع آوری کرده ایم که میتواند در انتخاب محل اقامت به مسافران عزیز کمک کند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی کیش در منطقه ای بکر با اکو سیستم طبیعی قرار دارد. این هتل دو فاز دارد که یک فاز آن بر روی آب و دیگری هتل طبقاتی ساحلی است. از امکانات این هتل لاکچری سالن اسپا، کافی شاپ ،رستوران فرنگی بر روی دریا ،سالن ماساژ با کف شیشه ای ،خانه بازی کودک ،مزون و سالن بیلیارد ،سالن بدن سازی ، والیبال ساحلی و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی است. سوئیت های این هتل همگی بر روی آب ساخته شده اند و شما میتوانید از کف شیشه ای این هتل ها زیر دریا را تماشا کنید.

ToranjHotel

هتل مارینا پارک کیش

یکی از بهترین و سرسبز ترین هتل های منطقه جنوب کشور هتل مارینا پارک کیش است. شما می توانید در محوطه سرسبز این هتل دوچرخه سواری کنید و از مناظر زیبای جزیره لذت ببرید. از امکانات دیگر این هتل غواصی کردم و دیگر ورزش های دریایی است. هتل 5 ستاره مارینا دارای امکانات اختصاصی مثل استخر ، سونا و نهار رایگان است.

MarinaHotel

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش با معماری الهام گرفته شده از ایران باستان وامکانات رفاهی کم نظیر،سفری به یاد ماندنی برای شما می سازد. اتاق ها و سوئیت های هتل داریوش چشم اندازی جذاب رو به باغ و همچنین دارای ویلاهای ساحلی زیبایی دارد. هتل داریوش دارای امکانات تفریحی نظیر سالن بیلیارد ، زمین تنیس ، کادر غواصی هتل ، رستوران های آپادانا و پاسارگاد است. دسترسی آسان به مراکز خرید کیش مال و مرکز تجاری کیش و بازار های پردیس از دیگر برتری های هتل داریوش است.

DariushHotel

هتل اسپادانا

هتل اسپادا اقامتگاهی با هزینه های نه چندان بالا است که دارای سوئیت های 1 تا 5 نفره است. این هتل مانند خانه شخصی خودتان دارای فضایی گرم است و دارای خوراکی ها و نوشیدنی های لذیذی است. در فضای سرسبز این هتل میتوانید از چایخانه و سفره خانه سنتی هتل استفاده کنید. این هتل سه ستاره است.

SpadanaHotel

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش برای کسانی که می خواهند سفری راحت داشته باشند مناسب است. در هتل 3 ستاره سیمرغ میتوانید از فضای زیبا و دل انگیز هتل و همچنین از چشم انداز بی نظیر اتاق های هتل لذت ببرید. در این هتل امکان استفاده از مسیر ساحلی دوچرخه سواری را دارید و همچنین پارک سیمرغ هم در این هتل قرار دارد.

SimorghHotel

هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از هتل هخای نوساز و مجلل جزیره کیش است. این هتل 5 ستاره با تجهیزات مدرن و با چشم انداز رو به دریا دارای 8 طبقه می باشد. تفریحات ساحلی ، قایق سواری ، جت اسکی و غواصی از تفریحات ساحلی این هتل می باشد. ترانسفر رایگان ، صبحانه بوفه کامل ، تور دور جزیره ، اینترنت نا محدود و استخر و سونا و جکوزی از امکانات دیگر هتل میراژ است.

MirazhHotel

هتل ایران کیش

هتل 5 ستاره ایران کیش هتلی بسیار لوکس است. اگر مشکل پسند هستید و روی انتخاب محل اقامت خود حساسیت زیادی دارید هتل ایران شما را راضی خواهد کرد. امکانات اتاق های هتل و مبلمان راحت آن با چشم اندازی بسیاز زیبا از دریا از ویژگی های هتل ایران کیش هستند. استخر و سونا و جکوزی به همراه سالن بدنسازی با بهترین خدمات در اختیار مهمانان این هتل است.

IranHotel

هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش یکی از انتخاب های خوب برای اقامت در کیش است. از امکانات این هتل لوکس و مجلل سفره خانه سنتی ،کافی شاپ ،خانه اسپاگتی ،رستوران سنتی ،استخر ،سونا ،جکوزی ،سالن بیلیارد ،سالن ماساژ و گیم نت است. شما میتوانید از اتاق های رو به دریای این هتل استفاده کنید و از منظره ی زیبای غروب خلیج فارس لذت ببرید.

ParmisKish

هتل سورینت مریم کیش

اگر به دنبال دسترسی ساده به مراکز خرید و ساحل هستید هتل 5 ستاره سورینت مریم بهترین انتخاب برای شماست. این هتل روبروی درب اصلی پارک بزرگ شهر کیش قرار دارد . از امکانات این هتل میتوان به اینترنت رایگان ، رستوران بسیار لوکس با غذاهای با کیفیت ایرانی و فرنگی ، اتاق بازی و کافی شاپ اشاره کرد.

MaryamHotel

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش حدود 45 سال قبل به بهره برداری رسید . بعضی از اتاق های این هتل 4 طبقه ای رو به خلیج فارس هستند . این هتل در سال 88 به جمع گروه هتل های پارس پیوست . از مزایای هتل شایان نزدیک بودن آن به اسکله است و همچنین دسترسی ساده آن به مراکز خرید زیتون و ونوس از دیگر مزایای هتل شایان است. به دلیل چارتر بودن هتل ، امکان کنسلی و تغییر تاریخ نمی باشد.

ShayanHotel
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info