تجربه سفری هیجان انگیز با تور سامویی

کوسامویی دومین جزیره بزرگ تایلند، اخیرا در بین گردشگران ایرانی محبوبیت ویژه ای یافته است. در نظر داریم در قالب این مقاله شما را با جاذبه های گردشگری کوسامویی و راه های سفر به تایلند نظیر بلیط و تور تایلند آشنا کنیم.

  • تعداد بازدید: 7199
  • ارسال در تاریخ: ۲۷ مهر ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۲۷ مهر ۱۳۹۵

کوسامویی مقصد گردشگری است که تقریبا نیاز هر گردشگری را برطرف می کند: از ساحل شلوغ و پر انرژی Chaweng گرفته تا ساحل آرام و ساکت Lamai، از آثار باستانی و معابد تایلندی تا تفریحات ساحلی و مهیج جزیره.

اگر برای بار اول به کوسامویی سفر می کنید، پیشنهاد ما تور تایلند است که به صورت ترکیبی تور بانکوک - تور سامویی برگزار می شود و ضمن اینکه درباره کوسامویی اطلاعات بیشتری کسب می کنید، امکان بازدید از جاذبه های گردشگری بانکوک پایتخت تایلند هم برای شما مهیاست.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تایلند مقاله " تور بانکوک " را ببینید.

سواحل کوسامویی

تور کوسامویی

تمام روز را می توانید در سواحل سامویی ریلکس کنید، کتاب بخوانید، شنا کنید، نوشیدنی میل کنید و لذت ببرید.
محبوب ترین سواحل سامویی MAE NAM, BO PHUT, CHAWENG و LAMAI هستند.

نارگیل

تور کوسامویی

کوسامویی با میلیونها درخت نارگیل، بزرگترین تامین کننده نارگیل نه تنها در تایلند بلکه برای صادر به جهان می باشد. همه چیز در سامویی به نوعی به نارگیل مرتبط است: آب نارگیل، بستنی نارگیل، لوازمی که از پوست نارگیل ساخته شده و ژل های حمام نارگیل. بستگی به شما دارد که از چه محصول نارگیلی می خواهید استفاده کنید.

بودای بزرگ، BOPHUT

تور کوسامویی

این جاذبه گردشگری سامویی که به WAT PHRA YAI نیز شناخته می شود، مجسمه طلایی 12 متری بوداست که ممکن است حتی قبل از فرود در جزیره هم دیده باشید.
برای بازدید از این جاذبه گردشگری تایلند در نظر داشته باشید باید آداب معبد را رعایت کنید که شامل نپوشیدن دامن و یا شلوار کوتاه است. البته راداهایی برای این منظور در ورودی این مجسمه فراهم شده است.
بازدید از مجسمه بزرگ طلایی بودا رایگان است.

WAT PLAI LAEM

تور کوسامویی

برنامه گردش خود در تور کوسامویی را طوری تنظیم کنید که از WAT PHRA YAI و WAT PLAI LAEM همزمان دیدن کنید چرا که نزدیک به هم هستند. WAT PLAI LAEM منزلگاه GUAN YIN با 18 بازو و بودای خندان است.

بازار محلی

تور کوسامویی

برای صرف خوراکی های سامویی نظیر پنکیک موز و اسنک نارگیل به بازار محلی سامویی در جاده 4169، مابین نمایشگاه TOYOTA و TESCO LOTUS EXPRESS بروید.

غذای تایلندی

تور کوسامویی

قیمت و کیفیت غذای تایلندی در سامویی بی نظیر است، برای مثال یک وعده شامل دو نارگیل، دو برنج، یک گوشت، یک املت تخم مرغ، یک میگو و یک سوپ تنهاBAHT 450 هزینه دارد در صورتی که یک وعده مشابه در مالزی دوبرابر هزینه در پی دارد.

HIN TA و HIN YAI

تور کوسامویی

این جاذبه های گردشگری کوسامویی در ساحل LAMAI، به صخره های بی نظیری که به زیبایی و به صورت طبیعی فرم گرفته شده، شهرت دارد. دو تا از این صخره ها که به صخره های "مادربزرگ" و "پدر بزرگ" شناخته می شود، به خاطر یک فولکلور تایلندی شهرت زیادی یافته است.

بازار شبانه NATHON

تور کوسامویی

وسایل ساحلی نظیر مایو و کیف شنا و همچنین انواع خوراکی تایلندی مانند ماهی، خرچنگ و میگو کبابی، گوشت دنده و پنکیک های تایلندی را میتوانید از بازار شبانه NATHON سامویی تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم با شکمی خالی به این بازار بروید.

آبشارهای NAUMANG

تور کوسامویی

دو آبشار NAUMANG که به آبشارهای 1 NAUMANG و 2 NAUMANG شناخته می شود و در جاده 4169 قرار دارند. برای بازدید از آبشار 1 NAUMANG نیازی نیست ورودی پرداخت کنید مگر اینکه مایل باشید فیل سواری کنید.
این دو آبشار حدود 20 دقیقه با هم فاصله دارند.

میدان تیراندازی سامویی

تور کوسامویی

میدان تیراندازی سامویی که در نزدیکی آبشار 1NAUMANG قرار دارد، تجربه متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد.

ATV سامویی

تور کوسامویی

ATV سامویی، دومین تفریحی است که در نزدیکی آبشار 1NAUMANG تجربه می کنید.

مزرعه پارک بهشت

تور کوسامویی

مزرعه پارک بهشت سامویی خارج از جاده 4169 و در منطقه کوهستانی قرار دارد. این مزرعه زیبایی بی نظیری دارد به خصوص قسمت استخر که در بالای تپه قرار دارد و منظره زیبایی از کوسامویی و اقیانوس آرام را به نمایش می گذارد.

غواصی در KOH NANGYUAN و KOH TAE

تور کوسامویی

پکیج غواصی در KOH NANGYUAN و KOH TAE را می توانید از هتل محل اقامت خود در طول تور کوسامویی فراهم کنید.
KOH NANGYUAN، به سواحل شنی شهرت دارد که سه جزیره آن را به هم متصل می کند.
KOH TAE به معنی "جزیره لاک پشت" است که این نامگذاری به دلیل شکل ظاهری آن است.
تور طبیعت گردی هم به صورت دسته جمعی برای بازدید از این دو جزیره برگزار می شود.

باغ مخفی بودا

تور کوسامویی

این باغ کوچک که توسط کشاورزی در سال 1970 ساخته شده است، منزلگاه چندین مجسمه بوداست که به تناسب طبیعت باغ پراکنده شده اند.
باغ مخفی بودا خارج از مسیر 4169 در منطقه کوهستانی سامویی قرار دارد.
ورودی این باغ 80 THB می باشد.

روستای ماهیگیری BOPHUT

تور کوسامویی

این روستای ماهیگیری پر از بوتیک، کافه و رستوران محلی است که در کنار ساحل قرار دارند.

مزرعه خزندگان سامویی

تور کوسامویی

این مزرعه در مسیر جاده 4170 قراردارد و کروکدیل های غول پیکر و انواع خزندگان را در خود جای داده است. نمایش روزانه مارهایی نظیر کبرا در ساعت 11 تا 2 بعد از ظهر برگزار می شود

معابد کوسامویی

تور کوسامویی

سراسر جزیره کوسامویی پوشیده از معابد و صومعه های کوچک است. این معابد به جذابیت جاذبه های گردشگری سامویی نظیر بودای بزرگ نیست و معمولا در برنامه گردش تور سامویی در نظر گرفته نمی شود.

مرکز فرهنگی کوسامویی

تور کوسامویی

مرکز فرهنگی یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری سامویی است که نه تنها نشان دهنده فرهنگ تایلندی است، بلکه فرهنگ آسیا را در قالب معماری بالی و دالان های چینی به نمایش می گذارد. در میان مرکز فرهنگی سامویی مزرعه پرورش طاووس و همچنین ارکیده وجود دارد.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • رضا آشورس شنبه ۱۶ بهمن
    بسیار زیبا و عالی
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info