جاده چالوس در ماه رمضان

با فرا رسیدن رمضان ، ماه میهمانی خدا شرایط تایم کاری رستوران های درون شهری و رستوران های بین شهری به احترام افراد روزه دار تغییر می کند. با این وجود واحد های پذیرایی هستند که در این شرایط به کسانی که قصد سفرهای کاری و یا گردشگری را دارند خدمات رسانی می کنند.

  • تعداد بازدید: 3844
  • ارسال در تاریخ: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

وضعیت جاده چالوس در ماه رمضان



جاده چالوس نیز از مهمترین جاده های کشور می باشد که هرساله مسافران و گردشگران زیادی با عبور از آن خود را به جاذبه های گردشگری فراوان آن می رسانند. البته این جاده در ماه مبارک رمضان نسبت به قبل خلوت تر می شود و ترافیک کمتری بوجود می آید.

وضعیت رستورانهای بین راهی



به گفته سید علی اصغر موسوی رستوران های بین راهی به دو دسته تقسیم می شوند و در تایم 15 روزه به فعالیت خود در ماه مبارک رمضان ادامه می دهند. ایشان ادامه دادند از اولویت های سازمان میراث فرهنگی و تعزیرات حکومتی و همچنین نیروی انتظامی رعایت شئونات اسلامی می باشد که امیدواریم با همکاری دستگاه های حکومتی و همچنین صاحبان رستوان ها و واحد های پذیرایی بین راهی و بویژه مردم به بهترین نحو شکل گیرد.

وی همچنین افزود این واحد ها با نصب بنر مشخص شده اند و دارای مجوز رسمی می باشند. ایشان خاطرنشان کردند که پذیرایی رستوران ها از گردشگران داخلی و خارجی باید به دور از چشم روزه داران باشد.


جاذبه های گردشگری چالوس



شهر چالوس ملقب به عقیق همیشه سبز از آن دسته از شهرهای شمالی است که شهرت خاصی میان گردشگران دارد و هر ساله شاهد حضور جمع کثیری از گردشگران داخلی و خارجی در چالوس هستیم . گفتنی است که در نوروز 97 نزدیک به دو میلیون نفر از چالوس بازدید داشته اند.

از جاذبه های گردشگری چالوس می توان به هتل استقلال خزر ، تله کابین نمک آبرود و دریاچه ولشت اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر هستند و می توانند برای شما لحظات مفرحی را بسازند.









نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info