جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس در میان دو بخش مرکزی و کلاردشت تقسیم می شوند. از جاده های بسیار زیبا با ویو مناسب گرفته تا جنگل های سرسبز و رودخانه های جاری از آب همه بخشی از جاذبه های گردشگری چالوس می باشند.در کنار این جاذبه های گردشگری باید به آب و هوای بسیار مطلوب و پایدار چالوس اشاره کرد. در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری چالوس را برای شما معرفی می کنیم.

  • تعداد بازدید: 2249
  • ارسال در تاریخ: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۴ دی ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

دیدنی های چالوس

جاده چالوس را کمتر کسی است که در ایران نشناسد و حداقل یک بار در این جاده پیچ در پیچ و رویایی خاطره سازی نکرده باشد. زیبایی های این شهر توریستی زیبا از همان ابتدای جاده شروع می شود.
علاوه بر گردشگران فراوان ایرانی خیلی از توریست های خارج از ایران به مقصد لذت بردن از زیبایی های این مسیر بار سفر می بندند. برای آشنایی با دیدنی های چالوس و تماشای تصایر این مقصد گردشگری معروف در ایران با ما همراه باشید.

دریاچه ولشت چالوس

دریاچه ولشت چالوس از نوع دریاچه های کوهستانی محسوب می شود و در قسمت شمالی کلاردشت چالوس و نزدیک کوهستان های تخت سلیمان قرار گرفته است. عمق دریاچه ولشت چالوس از استاندارد های جهانی بسیار بیشتر است و در نوع خود جالب توجه می باشد. وجود انواع ماهی های شمالی در این دریاچه ماهیگیری را به تفریح اول مردم منطقه و گردشگران تبدیل کرده است. 

پارک جنگلی چالوس

زمانی که از سمت تهران به چالوس در حرکت باشید ، در 7 کیلومتری جاده چالوس می توانید پارک جنگلی جاده چالوس را مشاهد کنید که دقیقا از وسط آن رودخانه چالوس عبور می کند. البته در پارک جنگلی چالوس برای پذیرای از گردشگران داخلی و خارجی کلبه ها و آلاچیق های زیبایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

جاهای دیدنی نمک آبرود

منحصر به فرد ترین پارک جنگلی ایران که در جهان در نوع خود بی نظیر است  پارک جنگلی نمک آبرود است. جاهای دیدنی نمک آبرود بی شمار می باشند و اگر مایل باشید از همه ی آنها بازدید داشته باشید باید زمان زیادی را صرف کنید. عمر برخی از درختان آن بیش از یک قرن می باشد که نشان از کهن بودن این جنگل دارد. گونه های مختلف جانوری و گیاهی زیادی در پارک جنگلی نمک آبرود مشاهده شده است که مورد توجه زیست شناسان بین المللی می باشد.

آبشار اکاپل

یکی از زیباترین آبشارهای چالوس می باشد که هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید به عمل می آورند. گفتنی است که چالوس آبشار های زیادی را در خود جای داده است. آبشار اکاپل که به دریاچه ولشت فرو می ریزد در کنار طبیعت زیبای کلاردشت یکی از بی نظیرترین تفرجگاه های جنگلی را به وجود آورده است .پیشنهاد می کنیم که در هنگام سفر به چالوس حتما از این منطقه زیبا بازدید داشته باشید.

دیدنی های چالوس جاده چالوس دیدنی های چالوس جاده چالوس عکس چالوس طبیعت چالوس جاده چالوس تصاویر چالوس دیدنی های چالوس طبیعت چالوس جاده چالوس عکس جاده چالوس
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info