دره گلها جاذبه متفاوت هند در دل ارتفاعات هیمالیا

دره گلها، باغ گیاه شناسی طبیعی هندوستان که در همه فصل های سال سرشار از گل های رنگارنگی می باشد و در میان ارتفاعات هیمالیا پنهان شده اند.

  • تعداد بازدید: 4896
  • ارسال در تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

دره گلها یک پارک ملی و باغ گیاه شناسی طبیعی در غرب هیمالیا در ایالت Uttarakhand هند می باشد که مزارع گوناگون گل های وحشی آن از یک سو به صخره های فوق العاده بلندی می رسد که سر آنها در میان ابرها پنهان شده و از سوی دیگر به کوه های برف آلود ختم می شود. رود آرامی که از میان دره گلها می گذرند بر زیبایی های این منطقه افزوده است.
همچنین گونه های نادر جانوری نظیر گوزن سیاه آسیایی، روباه سرخ و پلنگ برفی در این منطقه یافت می شود.

دره گلها هند

این دره اولین بار در سال 1931 توسط سه کوهنورد انگلیسی که مسیر خود را در ارتفاعات هیمالیا گم کرده بودند، کشف و دره گلها نام نهاده شد.

بهترین زمان رفتن به دره گلها ماه های ژولای، آگوست و سپتامبر می باشد که دره گلها شاهد بیشترین مقدار گل و شکوفه های رنگارنگ وحشی است. در کل دره گلها اول ژون هر سال از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر باز و در 4 اکتبر بر روی بازدیدکنندگان بسته می شود.
بازدید از دره گلها حدود 3 روز زمان می برد.

منبع: HiHoliday.ir
زمان بازدید از دره گلها هند
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info