راه اندازی 1200 طرح گردشگری در کشور

تا پایان کار دولت دوازدهم قرار است 1200 طرح گردشگری افتتاح شود ، این را معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی در آیین راه اندازی طرح های حوزه گردشگری خراسان رضوی به میان آورد.در ادامه با اخبار تکمیلی طرح های گردشگری با ما همراه باشید.

  • تعداد بازدید: 1642
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

افتتاح طرح های گردشگری در کشور تا پایان سال 97

طرح گردشگری

مونسان که روز دوشنبه درر مراسم راه اندازی طرح های گردشگری استان خراسان رضوی شرکت کرده بود ، عنوان کرد که از 1700 طرح راه اندازی شده 1200 طرح آن تا پایان کار دولت دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید و در صنعت گردشگری ایران گامی بلند محسوب می شود.

علی اصغر مونسان در مورد استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت : 770 هزار میلیارد ریال برای بیش از 400 طرح گردشگری در این استان اختصاص داده شده است که این طرح ها اکنون فعال می باشند و تا پایان سال جاری 35 هزار تخت به مکان های اقامتی و اسکان مسافران و گردشگران افزوده خواهد شد.

معاون رئیس جمهور با نظر به اینکه امروز 5 طرح از طرح های استان خراسان رضوی افتتاح خواهد شد به طور کل باعث شاغل شدن 570 نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم خواهد شد.
بازسازی هتل پارک حیات با سیصد و سیزده اتاق و اقامتگاه بوم گردی باغدشت کاشمر با متراژی بالغ بر 230 متر و اقامتگاه بومگردی بهرآباد جوین و بازسازی سایت موزه شهر تاریخی سنگ بست فریمان که مربوط به دوره غزنوی می باشد از جمله طرح های گردشگری دولت دوازدهم است که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info