سفر با تور کیش یا شخصی؟

جزیره کیش واقع مشهور به مروارید خلیج فارس ، دارای امکانات توریستی فراوانی ست که در میان تورهای داخلی محبوبیت فراوانی دارد. برای سفر به کیش می توان با تور همراه شد و یا اینکه با هزینه ی شخصی برای سفر برنامه ریزی کرد. در اینجا به بررسی عوامل موثر در هر دو حالت می پردازیم.
  • تعداد بازدید: 4789
  • ارسال در تاریخ: ۴ دی ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

کیش مروارید خلیج فارس

جزیره کیش در استان هرمزگان در خلیج فارس واقع شده است و به جرات می توان گفت رتبه ی اول جذب توریست در منطقه ی جنوب ایران را دارد. و همچنین چهارمین مقصد گردشگری جنوب غرب آسیاست. مساحت کیش حدود 90 کیلومتر است. کیش را می توان جزیره ی جاذبه ها نامید. کیش از نظر تفریحی، تاریخی، اماکن دیدنی هتل های بزرگ و بازارهای معروفش زبانزد است و تقریبا همه ی ایرانی ها سفر به کیش را در برنامه ی سفر خود قرار می دهند.

kish Beach
Kish Hotel
KIsh palm
Kish Sky

حالا سوال این است که آیا سفر با تورهای مسافرتی به صرفه تر است و یا تهیه ی بلیط و سفری با برنامه ریزی و هزینه ی شخصی؟ درانتخاب شیوه ی سفر باید نکات زیادی را در نظر گرفت.

برای تماشای ویدیو بی نظیر کیش اینجا کلیک نمایید===>>  کیش مروارید خلیج فارس

تاریخ سفر:

یکی از مهم ترین عوامل تاریخ سفر است. قاعدتا در ایام تعطیلات نوروز و دیگر روزهای تعطیل که بستر مسافرت برای خانواده ها فراهم می شود قیمت هتل ها و بلیط به دلیل تقاضای بیشتر افزایش پیدا می کند. بنابراین این روزها برای آن دسته از مسافرانی که به دنبال سفرهای کم هزینه تر هستند تاریخ مناسبی برای مسافرت نیست.

آب وهوا :

سفر به کیش به دلیل گرمای تابستان خیلی ارزان تر و به صرفه تر است و شما میتوانید با صرف هزینه های کم تر هتل و یا سوییت مناسب خود را رزرو کنید و همچنین بلیط ارزان تر تهیه کنید. از طرفی هم تورهای مسافرتی آفرهای تخفیف خوبی را در این فصل برای جذب مسافر در نظر می گیرند. به علاوه در فصل تابستان می توانید از جشنواره ی تابستانی و برنامه های مفرح شبانه و همچنین تخفیف های مراکز خرید نهایت استفاده را ببرید.

Kish Museum
Kish Rent Car
Kish Safari
Kish Diving
image

خرید بلیط هواپیما کیش

    خرید بلیط هواپیما کیش, رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش, خرید بلیط لحظه آخری کیش, خرید بلیط ارزان کیش, ارزانترین بلیط هواپیما کیش, بلیط هواپیما تهران به کیش, قیمت بلیط کیش, بهترین نرخ بلیط کیش, بهترین زمان سفر به کیش, بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

    خدمات فرودگاهی واقامت:

    خدمات فرودگاهی شامل بلیط رفت و برگشت استقبال فرودگاهی گشت و همچنین اقامت در هتل است که با در صورت استفاده از تورهای مسافرتی سفری به صرفه تر خواهید داشت. علاوه بر آن از خدمات تورها از جمله تخفیف بلیط مراکز دیدنی و رستوران ها و همچنین گشت شهری نیز می توانید استفاده کنید. در غیر اینصورت می توانید از حمل و نقل شهری کیش استفاده کنید و یا از ماشین های اجاره ای استفاده کنید و لذت رانندگی در جزیره را نیز تجربه کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و ارزان ترین تورهای مسافرتی کیش و همچنین رزرو بلیط ارزان قیمت و بلیط لحظه آخری کیش به سایت ما مراجعه نمایید. www.HiHoliday.ir

    Greek Ship
    Kish Dolphinariom
    Kish Hotel1
    Kish Sunset .
    نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info