شگفتی های طبیعی ژاپن

ژاپن جزیره ای در شرق دور و در اقیانوس آرام که پایتخت آن توکیو می باشد و امروزه بیشتر با آسمان خراش های بلند، دستاوردهای علمی و تکنولوژی های پیشترفته اش شناخته می شود ولی در کنار تمام فناوری های مدرن و آثار باستانی ارزشمند، ژاپن طبیعت فوق العاده ای دارد.

  • تعداد بازدید: 5770
  • ارسال در تاریخ: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

هوکایدو - Hokkaido

هوکایدو ژاپن

هوکایدو شمالی ترین جزیره ژاپن، یکی از شگفت انگیزترین مناطق دیدنی ژاپن است که معمولا از دید گردشگران تور ژاپن دور می ماند.
تابستان بهترین زمان سفر به هوکایدو و دیدن طبیعت بکر و فوق العاده این منطقه نظیر دشت های گل های وحشی، جنگل های کهن، برکه دهانه آتش فشان، چشمه های همیشه جوشان آب گرم و مزارع گل می باشد. پارک طبیعی Daisetzusan و روستای Furano را فراموش نکنید.

Kamikochi

Kamikochi ژاپن

Kamikochi در منطقه ای معروف به آلپ ژاپن در میان رشته کوه های Hida در پارک طبیعی Chubu-Sangaku قرار دارد که زیباترین مناظر کوهستانی ژاپن را شامل می شود.
این منطقه برای کوهنوردی و کمپ زدن فوق العاده است خصوصا ارتفاعات Mt. Yakedake – به معنی کوه سوخته در ژاپنی- که آتش فشانی فعال است و می توانید از فاصله ای بسیار نزدیک دهانه آتش فشان را تماشا کنید.

کوه کویه - koya mount

کوه کویه ژاپن

کویه کوهی 800 متری در جنوب اوزکاست که بر فراز آن بیش از 120 معبد بودایی قرار دارد. همچنین قبرستان Okunoin - قبرستانی باستانی که قدمت آن به سال 800 میلادی می رسد و بیش از 200 هزار سنگ قبر دارد - در این منطقه قرار گرفته است.
کوه کویه مکانی مقدس است که از این قبرستان تا تالار Torodo که پذیرای بیش از 10 هزار فانوس همیشه روشن است، کشیده شده است.
برای بازدید از این منطقه باید حدود 70 کیلومتر از کوه بالا بروید.
کوه کویه در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است.

روستای شیراکاوا - Shirakawa-go

روستای شیراکاوا

شیراکاوا روستایی کوچک در منطقه آلپ ژاپن و یکی از شگفت انگیزترین مکان های دیدنی این کشور می باشد. این روستا در منطقه ای کوهستانی قرار دارد و یکی از پایگاه های میراث فرهنگ جهانی یونسکو می باشد.
روستای شیراکاوا به خاطر خانه های روستایی باستانی معروف شده که قدمت برخی از آنها به بیش از 250 سال می رسد.

جزیره Miyajima

جزیره Miyajima ژاپن

اکثر گردشگران تور ژاپن، جزیره Miyajima را به خاطر دروازه مقدس سبک Torii آن می شناسند. البته مکان های دیدنی این جزیره بسیار بیشتر از این دروازه است.
گشتن از میان جنگل های بکر، صخره های بزرگ، معابد و بالارفتن از کوه Misen و تماشای میمون ها و آهوهای دم سفید جزیره تنها بخشی از جاذبه های جزیره Miyajima است.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع: مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info