مشهورترین فرودگاه های جهان

در این مقاله لیست فرودگاه هایی که بهترین فرودگاه های جهان شناخته شده اند و برخی ویژگی های منحصر به فرد آنان را در اختیار شما قرار می دهیم.

  • تعداد بازدید: 3536
  • ارسال در تاریخ: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

فرودگاه چانگی سنگاپور - Singapore Changi Airport

فرودگاه چانگی سنگاپور

در مرکز ترمینال یک فرودگاه چانگی سنگاپور نقاشی سه بعدی فوق العاده ای معروف به Kinetic Rain وجود دارد که اکثر مسافران را محصور خود می کند.
از دیگر امکانات این فرودگاه می توان به استخر سرپوشیده سبک بالی، باغ های ارکیده، کاکتوس و آفتابگردان، مراکز تفریحی و سالن سینما اشاره کرد.

فرودگاه اینچیون کره جنوبی - The South Korea Incheon Airport

فرودگاه اینچیون کره جنوبی

فرودگاه اینچیون پر از برکه های ماهی، آبشار، آبراه و باغ هایی است که به سبک غربی با مجسمه تزیین شده اند. این باغ ها سقف شیشه ای دارند و دیوارهای آنها با تصاویر نوری زیباتر شده اند. تنوع فروشگاه های این فرودگاه فوق العاده و فوت کورد آن بسیار بزرگ است.

فرودگاه مونیخ بایرن - Bavaria Munich Airport

فرودگاه مونیخ بایرن

این فرودگاه قسمتی مخصوص کودکان دارد که شامل کیدلند و پارک های تفریحی می شود که کاملا کودکان را سرگرم نگه می دارد. در فرودگاه مونیخ همیشه مراسم یا جشنواره ای برپاست: از موج سواری و پارتی های کودکانه گرفته تا فستیوال های خرید و مراسم کریسمس.

فرودگاه پکن چین - China Beijing Airport

فرودگاه پکن چین

نکته جالب توجه در فرودگاه پکن تنوع فوق العاده غذاها در فود کورک است. همچنین تقریبا هرچیزی که لازم دارید در فروشگاه های این فرودگاه پیدا می کنید: از کتاب و مجله گرفته تا انواع لباس.

فرودگاه کانسای ژاپن - Japan Kansai Airport

فرودگاه کانسای ژاپن

مرکز بازرگانی که درست در مرکز فرودگاه کانسای قرار دارد، دلیل اصلی محبوبیت این فرودگاه در نزد متخصصان و تاجران می باشد. از دیگر بخش های قابل توجه فرودگاه کانسای غرفه های عکاسی است که سریع عکس شما را برای پاسپورت و یا گواهینامه آماده می کند و همچنین غرفه چاپ عکس که مسافران می توانند عکس های خود را چاپ کنند.

فرودگاه آمستردام هلند - Amesterdam Airport Schipol

فرودگاه آمستردام هلند

فرودگاه آمستردام بزرگترین فرودگاه هلند که هتل هیلتون را در خود جای داده است. فروشگاه های این فرودگاه تنوع زیادی دارند. در کل این فرودگاه نه بخش دارد که همیشه و در هر ساعتی از شبانه روز باز می باشد.

فرودگاه تایوان - Taiwan Airport

فرودگاه تایوان

فرودگاه تایوان مانند یک موزه از طریق غرفه ها و نمایشگاه های مختلف فرهنگ و تاریخ تایوان را به مسافران معرفی می کند. در کنار فروشگاه های گوناگون مراکز ماساژ فوق العاده ای در این فرودگاه وجود دارد که آماده سرویس دهی به مسافران می باشند.

فرودگاه کپنهاگ دانمارک - Denmark Copenhagen Airport

فرودگاه کپنهاگ دانمارک

در فرودگاه کپنهاگ کلیه خدمات فرودگاهی به بهترین نحو انجام می پذیرد. همچنین این فرودگاه از معدود فرودگاه هایست که خدمات فیزیوتراپی و طب سوزنی را در خود فرودگاه در اختیار مسافران قرار می دهد.

فرودگاه کوالالامپور مالزی - Malaysia Kuala Lumpur Airport

فرودگاه کوالالامپور مالزی

فرودگاه کوالالامپور در کنار ساحل طلایی با چشم انداز بی نظیر دریا قرار دارد. همچنین خدمات این فرودگاه بی نظیر است: از فروشگاه های شیرینی فروشی فرانسوی و فروشگاه های ارائه دهنده انواع نوشیدنی تا مراکز ماساژ و البته منوی صبحانه مشهور فرودگاه کوالالامپور.

فرودگاه ونکور کانادا - Canada Vancouver Airport

فرودگاه ونکور کانادا

هدف اصلی مسئولین فرودگاه ونکور کاهش آلودگی صوتی و ارائه محیطی آرام و آرامش بخش برای مسافران می باشد. این فرودگاه سازگار با محیط زیست طراحی شده است. از شاخص ترین خدمات فرودگاه ونکور می توان به مراکز تفریحی و رستوران های آن اشاره کرد.

فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی - UAE Abu Dhabi Airport

فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی

فرودگاه ابوظبی را می توان یک فرودگاه سلطنتی به حساب آورد: کلیه خدمات رفاهی برای مسافران در کلیه ترمینال های این فرودگاه فراهم شده است. نورپردازی این فرودگاه شاخص ترین ویژگی آن است که به طوری که به نظر می رساند هر شب فستیوالی در فرودگاه ابوظبی برپاست.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info