معرفی هتل های لوکس آلمان

اگر قصد سفر تفریحی و گردشگری به اروپا را دارید ، آلمان بهترین گزینه می تواند باشد. آلمان بزرگترین کشور در اروپا مرکزی و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد.به هنگام سفر همیشه انتخاب هتل در مقصد یکی از دغدغه های گردشگران محسوب می شود. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از هتل های بسیار خوب کشور آلمان آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

  • تعداد بازدید: 2259
  • ارسال در تاریخ: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

هتل ایم و اسرتورم، کلن


هتل های آلمان

هتل ایم واسرتورم در نزدیکی یک ایستگاه مترو در شهر کلن واقع شده است که از مزیت های آن می باشد ، در گذشته با برج آب از آن یاد می شده است اما اکنون در بخش هتل وارد عرصه کار شده است. در نزدیکی این هتل کلیسای جامع کلن را می توانید مشاهده کنید. قدمت این هتل 140 سال می باشد و در بام آن می توانید یک ویو 360درجه از شهر را داشته باشید.


هتل قلعه، کولمبرگ


هتل های آلمان

ساختمان این هتل در واقع یک قلعه می باشد که زمان ساخت آن به قرن 13 بر می گردد و در حال حاضر ترکیبی از معماری مدرن و تکنولوژی روز را در خود جای داده است. وجود یک زمین گلف بسیار عالی و همچنین موزه ماشین های قدیمی از ویژگی های منحصر به فرد هتل قلعه، کولمبرگ بسیار زیبا می باشد.


هتل 25 ساعت هافن سیتی، هامبورگ


هتل های آلمان

هتلی بسیار پیشرفته در مرکز شهر هامبورگ که متناسب با اسکله بندر ساخته شده است ، در هتل 25 ساعت هافن سیتی ریزه کاری های بسیاری را مشاهده می کنید و می توانید مشاهده کنید این جزئیات کاری چقدر در آرامش شما در هتل نقش دارد.



هتل رمانتیک مارکوس تورم، رتنبورگ


هتل های آلمان

رتنبورگ از آن دسته از شهرهایی است که معماری آن از دوران قرون وسطا دست نخوره باقی مانده و اسکلت آن حفظ شده است ، با سفر به رتنبورگ قدم زدن در دل تاریخ را تجربه کنید ، قدمت هتل رمانتیک مارکوستورم، رتنبورگ به بیش از نیم قرن می رسد و هر ساله گردشگران زیادی آن را برای اسکان انتخاب می کنند.


هتل ماندارین اورینتال، مونیخ


هتل های آلمان

هتل ماندارین اورینتال در قرن نوزده و در شهر مونیخ بنا نهاده شده است . از مزیت های آن می توان به لوکس بودن و نزدیکی به تمام امکانات شهری و همچنین جاذبه های گردشگری شهر ، اشاره کرد.این هتل امکانات عالی برای گذراندن تعطیلات با قیمت بسیار مناسب در مرکز شهر مونیخ را دارد و هر ساله گردشگران زیادی از قبل برای رزرو اتاق های آن اقدام می کنند.




نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info