معرفی ۵ آژانس به مقام قضایی بخاطر مسافران فرودگاه مشهد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: در پی سرگردانی بیش از ۸۰ مسافر در این فرودگاه به دلیل فروش بلیت برای زمانی که پروازی وجود نداشت و سرگردانی مسافران؛ پنج آژانس هواپیمایی و یک چارترکننده به مقام قضایی معرفی شدند.

  • تعداد بازدید: 1372
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

حسن جعفری ضمن اعلام خبر فوق افزود: نیمه شب دوشنبه بیش از ۸۰ مسافر که بلیت ساعت دو بامداد پرواز مشهد به آنتالیا را در دست داشتند، در فرودگاه مشهد سرگردان شدند.

در واقع هیچ پروازی به مقصد آنتالیا در این ساعت وجود نداشت و بعد از پیگیری های متعدد مسئولان فرودگاه، مشخص شد که بلیت ها برای ساعتی فروخته و صادر شده که اصلا پروازی وجود ندارد و این جمعیت، مسافران پروازی هستند که شرکت هواپیمایی اطلس جت درخواست انجام آن را برای ظهر روز چهارشنبه داشته است.

در واقع اشتباه چارتر کننده و نیز آژانس های فروش بلیت و عدم اطلاع رسانی درست و مناسب به مردم موجب شد تا این افراد نیمه شب دوشنبه و بامداد سه شنبه ساعت ها در فرودگاه سرگردان شوند.
این موضوع به مسافران اعلام شد و با شکایت آنان پنج آژانس هواپیمایی صادر کننده بلیت و چارتر کننده به مقام قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر مواردی از این دست زیاد شده است به مسافران هشدار داد : بلیت های خود را از سایت ها و مراکز معتبر تهیه کنند و آژانس های دفاتر خدمات مسافرتی نیز برای مقاصد و تورهایی که بلیت می فروشند از وجود پرواز اطمینان حاصل کنند وگرنه باید پاسخگوی عواقب آن باشند.

آژانس های هواپیمایی در صورت تغییر زمان پرواز، باید بلافاصله موضوع را به طور کامل و جامع به مسافران اطلاع رسانی کنند، در غیر این صورت مسئولیت سرگردانی و معطلی و نارضایتی های مردم با آنان است.

سالانه ۸۰ هزار پرواز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می پذیرد و ۱۰ میلیون مسافر از طریق این فرودگاه به نقاط مختلف ایران و سایر نقاط جهان مسافرت می کنند.
فرودگاه مشهد بعد از مهرآباد دومین فرودگاه پرترافیک ایران است که در شرایط عادی بطور متوسط تا ۱۸۰ پرواز و در ایام پیک مسافری تا ۲۶۰ پرواز در آن انجام می شود.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info