هتل های آنتالیا

گشت و گذار در کنار سواحل زیبا و لذت بردن از طبیعت بی نظیر و بکر دریای مدیترانه از علل اصلی گردشگری در آنتالیا می باشد. همه ساله تعداد زیادی مسافر از اقصی نقاط جهان به این شهر رویایی سفر می کنند.

  • تعداد بازدید: 2482
  • ارسال در تاریخ: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۳ اسفند ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

درباره آنتالیا

اما علاوه بر سواحل زیبای آنتالیا و تفریحات مفرحی که در این شهر وجود دارد اقامت در هتل های لوکس و باشکوه آنتالیا هم طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است، اما چگونه در میان صدها هتل مختلف اقامتگاهی مناسب با شرایط و سلیقه مان پیدا کنیم و سفری به یاد ماندنی را برای خود و خانواده مان بسازیم؟ خدمات هتل ها از 5 ستاره تا 2 ستاره در آنتالیا وجود دارند که این موضوع انتخاب را برای کسانی که بودجه کافی برای رزرو هتل های  5 ستاره و لوکس ندارند را آسان کرده است. در این مقاله ما به معرفی برخی از بهترین هتل های 5 تا 2 ستاره آنتالیا می پردازیم.

هتل اورنج کانتی ریزورت کمر آنتالیا "Orange County Resort Hotel Kemer"

هتل اورنج کانتی یکی از اولین و بهترین انتخاب های گردشگران است. این هتل 5 ستاره ی مدرن و آل اینکلوسیو براساس معماری قرن 16 آمستردام ساخته شده و دارای ساحل و اسکله ی اختصاصی در امتداد دریای مدیترانه می باشد. آشپزی نمایشی، خوراک هلندی ارگانیک و غذاهای عثمانی بخشی از خدمات غذا خوری هتل اورنج کانتی کمر هستند. فاصله ی هتل تا آنتالیا تقریبا 45 کیلومتر است. برای رفتن به مرکز شهر کافیست یک پیاده روی 5 دقیقه ای داشته باشید.
خدمات: Free Wi-Fi All Incclusive، حمام سونا، سالن ورزشی، ساحل اختصاصی، حمل و نقل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، سرسره آبی و ماساژ و اتاق ماساژ (با هزینه).

هتل وویج بلک آنتالیا "Voyage Belek Golf and Spa Hotel"

هتل وویج بلک در رده هتل های 5 ستاره بسیار محبوب قرار دارد که آل اینکلوسیو نیز می باشد. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که در سال 2006 ساخته شده است. تمامی اتاق های هتل وویج بلک دارای بالکن مبله ای مشرف به باغ های هتل یا دریای مدیترانه هستند. هر یک از اتاق ها مجهز به یک سرویس بهداشتی خصوصی و یک تلویزیون ماهواره می باشند. این هتل مجهز به یک مرکز آبگرم لوکس، 8 رستوران و اینترنت بی سیم رایگان در کل مجوعه ی هتل است. هتل وویج بلک در 45 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و به مهمانان خود تجربه ای فراموش نشدنی را هدیه می دهند.
خدمات: Free Wi-Fi، All Inclusive، مرکز آبگرم لوکس، اسپا، 8 رستوران متنوع، پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، اتاق های خانواده، سالن ورزش، گاو صندوق الکترونیکی، ویژه برنامه های مخصوص ماه عسل و پرستاری از کودک (با هزینه).

سایت های هالیدی همه روزه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما مسافران عزیز می باشد.

هتل باروت کمر آنتالیا "Barut Kemer"

هتل باروت کمر تعطیلات و خاطراتی فراموش نشدنی را برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد. خدمات با کیفیت این هتل 5 ستاره ی آل اینکلوسیو باعث می شوند احساس کنید در خانه ی خود هستید و خستگی یک مدت کار و تلاش را به در کنید. هدف هتل باروت کمر، جلب رضایت تمام و کمال مهمانان خود است. زوج ها، خانواده ها و تمامی افرادی که به دنبال تجربه ی تعطیلاتی رمانتیک و عاشقانه هستند، بی شک اوقاتی رویایی را در باروت کمر تجربه خواهند کرد. در این هتل به تک تک جزئیات توجه شده است، هارمونی رنگ های زیبا ی سبز و آبی مدیترانه، طعم های لذیذ غذا های بین المللی رستوران ها و خدمات آرامش بخش و منحصر به فرد مرکز آّبگرم برای شما حس بی نظیری را به ارمغان خواهند آورد. فاصله ی هتل تا آنتالیا تقریبا 50 کیلومتر است.
خدمات: Free Wi-Fi، All Inclusive، کافه های (لابی، استخر و شبانه)، رستوران های متنوع، انواع ماساژ، خدمات مراقبتی و زیبایی، خدمات پرستاری کودک ( با هزینه)، تلویزیون ماهواره ای، حمام و جکوزی و سالن ورزش.

هتل باروت لارا آنتالیا "Barut Lara Resort"

هتل باروت لارا ساحلی که در آنتالیا قرار گرفته دارای 8 رستوران سفارشی و مرکز آبگرم مجهز به حمام ترکی و استخر های سر پوشیده و فضای باز به همراه سرسره های آبی می باشد. دریا، خورشید و رنگ های سبز و آبی طبیعت سواحل دریای مدیترانه از ویژگی های منحصر به فرد این هتل هستند. اقامتگاه های لوکس هتل باروت لارا به شما این فرصت را می دهند که از این زیبایی های طبیعی لذت برده و تعطیلاتی هیجان انگیز و بی نظیر را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. هتل باروت به اندازه ی یک پیاده روی 10 دقیقه ای از ساحل فاصله دارد و در فاصله ی 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.
خدمات: Free Wi-Fi ، سرسره های آبی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، استخر، سینما، مرکز خرید، زمین بازی کودکان، مرکز ورزش های آبی، سالن ورزشی.

هتل رویال وینگز آنتالیا "Royal Wings Hotel"

آب های مدیترانه ای، محیط آرام بخش، باغ های سرسبز و طبیعت زیبای اطراف هتل رویال وینگز سفر خاطره انگیزی را برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد. این هتل 5 ستاره ی آل اینکلوسیو که در 500 متری ساحل لارا قرار گرفته، در فضایی خوش منظره به مساحت 72000 متر مربع ساخته شده است. یک پارک آبی با 9 سرسره و یک استخر موج از جمله ی تسهیلات هتل رویال وینگز هستند. اتاق های هتل رویال وینگز دکوراسیون داخلی مدرنی دارند و با وسایل چوبی تزئین شده اند. تمامی اتاق ها مجهز به بالکن خصوصی می باشند. برخی از اتاق ها چشم اندازی زیبا از دریا ارائه می دهند. در اتاق های این هتل استعمال دخانیات اکیداٌ ممنوع می باشد. هتل رویال وینگز آنتالیا ، به اندازه ی 5 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد.
خدمات Free Wi-Fi : اتاق های خانوادگی، مرکز آّبگرم، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی و رستوران های متنوع .

هتل میراکل ریزورت آنتالیا "Miracle Resort Hotel"

هتل میراکل ریزورت دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده و ساحلی خصوصی به همراه صندلی های حمام آفتاب و چتر رایگان می شود. حمام ترکی و اینترنت بی سیم در بخش های عمومی هتل میراکل ریزورت رایگان هستند. این هتل 5 ستاره دقیقا در مجاورت دریا قرار داشته و طبیعت بکر و بی نظیر اطراف هتل چشم هر مسافری را به خودش جذب میکند. این هتل به اندازه ی 7 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد.
خدمات: Free Wi-Fi، اتاق های خانوادگی، رستوران، مرکز آبگرم و سلامتی، سالن ورزش، پارکینگ رایگان و زمین های ورزشی.

جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و تورهای ترکیبی و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.

هتل فالکن "Falcon hotel"

هتل لارا فالکن از هتل های 4 ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت می باشد, اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند و بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی با امکانات کامل, ماهواره, تلویزیون, سیستم تهویه و ... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.
خدمات: استخر سرپوشیده و روباز، رستوران ساحلی، انواع سونا، سالن های ورزشی، سالن ماساژ، حمام ترکی، آکوا پارک، تلویزیون ماهواره ای و Free wife .

هتل آدنیس آنتالیا "Adonis Hotel"

آنتالیا شهری زیباست که در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره دارای اتاق های لوکس، سوئیت ،اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها دارای چشم انداز زیبا به دریا می باشند. رستوران ها نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی آماده پذیرایی از مسافران می باشد.
خدمات: سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق، تلفن مستقیم و Free Wi-Fi.

هتل آکرا پارک لاروت "Akra Park Larut "

یکی از انتخاب های خوب برای اقامتی به صرفه در آنتالیا هتل آکرا پارک باروت است. فضای این هتل زیباست و اتاق های بزرگ به همراه چشم نوازی زیبا دارد. مبلمان این هتل مدرن است و رستوران هایی با منوی متنوع دارد، انواع غذاهای ترکی و بین المللی را می توانید در این هتل نوش جان کنید. این هتل فاصله ی زیادی هم از ساحل ندارد و با کمی پیاده روی می توانید به ساحل برسید.
خدمات: حمام ترکی، اسنک فروشی، شیرینی پزی، استخر سرپوشیده و رو باز.

هتل آنترویال "Antroyal Hotel"

هتل آنترویال در قلب آنتالیا واقع شده است. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید می توانید با تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی به ساحل مدیترانه برسید. اتاق ها ی این هتل با کیفیت خوبی دارند. از نکات مثبت دیگر هتل آنترویال می توان به نزدیکی به موزه ی آنتالیا اشاره کرد که اگر دوست دار تاریخ و فرهنگ مردمان ترکیه و بخصوص آنتالیا باشید می توانید در این هتل اقامت داشته باشید.
خدمات: پارکینگ رایگان، Free Wi-Fi.

هتل باکوس پانسیون "Bacchus Pension Antalya"

هتل باکوس پانسیون در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و ساختمان‌های تاریخی آنتالیا و دیوار شهر باستانی، اطراف آن را احاطه کرده اند. هتل باکوس پانسیون اتاق‌هایی نرم و گرم با دکوراسیون زیبا دارد که چشم‌انداز ساحلی زیبایی را برای میهمانان به نمایش می‌گذارد. این هتل دارای 14 اتاق و همچنین فضای غذاخوری باز و زیبا می باشد. هتل باکوس پانسیون تا فرودگاه آنتالیا ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌ها و دیدنی‌های آنتالیا دارد.
خدمات: استخر رو باز، غواصی و Free Wi-Fi.

هتل گولیزار "Gulizar Hotel"

هتل گولیزار یک هتل دو ستاره میان‌رده در شهر آنتالیا است. این هتل ۲۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان، استخر رو باز، باغ، تراس، پارکینگ رایگان، پینگ پنگ، نگهداری چمدان، اجاره خودرو و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info