هواپیمای ATR تا آخر هفته در مهرآباد-تحویل بوئینگ در سال 2018

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با اشاره به قرارداد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با کمپانی( ای.تی.آر) ATR گفت: در سال ۲۰۱۷ کمپانی ای. تی. آر ۹ فروند هواپیما به ایران ایر تحویل می‌دهد که ۴ فروند آن این هفته وارد کشور می‌شود.

  • تعداد بازدید: 2240
  • ارسال در تاریخ: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
اصغر فخریه کاشان گفت: خلبانان و متخصصان ایران ایر هم اکنون در تولوز فرانسه هستند تا با انجام فرآیند تحویل این هواپیماها تحویل ایران ایر شود.

وی با بیان این که شرکت ایرباس با توجه به قرارداد خود به ایران ایر تاکنون ۳ فروند هواپیما به ایران ایر تحویل داده است، اظهارداشت: ایرباس امسال ۳ فروند دیگر هواپیما نو به ایران ایر تحویل خواهد داد تا به تدریج وارد کشور شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل درباره قرارداد ایران ایر با بوئینگ نیز گفت: شرکت بوئینگ طبق قرارداد خود نخستین فروند از هواپیماهای خود را در سال ۲۰۱۸ به ایران ایر تحویل می دهد.

بوئینگ 777 در ایران

وی اظهار داشت: شرکت بوئینگ اخیرا پیشنهاد کرده بود که یک فروند هواپیمای ۷۷۷ به ایران ایر تحویل دهد که ما اعلام کردیم اگر از لحاظ فنی، مالی و حقوقی مورد قبول باشد ما از آن استقبال می کنیم.

فخریه کاشان با بیان این که ما مذاکرات خود را در خصوص تحویل این هواپیما با بوئینگ آغاز کردیم، گفت: تمام مذاکرات ما با بوئینگ با صمیمیت و صداقت انجام شد، لذا مقرر شد که تحویل هواپیماهای بوئینگ به ایران ایر طبق قرارداد از سال ۲۰۱۸ آغاز شد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • ایوب بکرزاده دوشنبه ۲۵ اردیبهشت
    چه خبر خوبی, ممنون
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info