پارک ملی HUANGLONG چین سرزمینی جادویی روی زمین

پارک ملی HUANGLONG یکی از جاذبه های گردشگری چین که از لحاظ تاریخی و زیست محیطی حائز اهمیت است و با برکه های رنگارنگش شناخته می شود. در این مقاله شما را با جاذبه های این پارک دیدنی و جدیدترین تور چین آشنا می کنیم.

  • تعداد بازدید: 7753
  • ارسال در تاریخ: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

پارک ملی HUANGLONG در ایالت SICHUAN از SONGPAN چین قرار گرفته و به داشتن برکه های رنگارنگ، کوه هایی با قله های برف اندود و دره ها و جنگل های بکر مشهور است. ساختارهای طبیعی که از ترکیبات کلیسم کربنات یا آهک سفید بوجود آمده، توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند.

این پارک ملی در سال 1990 در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو به ثبت رسیده و معمولا در برنامه تور چین بازدید از این سرزمین جادویی چین در نظر گرفته می شود.

image

10 تجربه متفاوت در تور سنگاپور

  • تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
از خوردن نودل تا گردش در باغ وحش شبانه سنگاپور، تفریحات منحصر به فردی در سنگاپور وجود دارد که هر کس را به حداقل یک بار سفر به سنگاپور مشتاق می کند.

همین که به این منطقه قدم می گذارید، گودال های کوچک با آب شفاف کریستالی و زیبا توجه شما را به خود جلب می کنند که همان برکه های YINGBIN یا رنگارنگ مشهور هستند که به ویژه در بهار با اضافه شدن شکوفه، درختان سرسبز، پروانه و آواز پرندگان، ترکیب سحرآمیزی را بوجود می آورند.
در فصل زمستان، ترکیب آبشارها، جنگل ها و بامبوهای یخ زده شما را به دنیای یخی جادویی دعوت می کند.

تور چین

از جمله جاذبه های گردشگری چین که در پارک HUANGLONG می بینید می توان به آبشار Feipuliuhui، غار Xishen، غار و معبد اژدهای زرد که 3 تندیس زیبا از بودا را در خود جای داده و البته برکه های رنگارنگ HUANGLONG اشاره کرد که شاخص ترین جاذبه این پارک ملی است.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info