پروازهای ایرانی به نجف از سرگرفته شد

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری: پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به فرودگاه نجف از سر گرفته شد.

  • تعداد بازدید: 2515
  • ارسال در تاریخ: ۱۹ تیر ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۲۳ مهر ۱۳۹۸

مرتضی دهقان اظهارداشت: به دنبال مشکلات پیش آمده برای پروازهای شرکت های هواپیمایی به نجف با برگزاری نشست های مشترک نمایندگان این شرکت ها و انجمن شرکت های هواپیمایی تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در تهران و عراق، خوشبختانه مذاکرات با همکاری و تعامل مسئولان فرودگاه نجف به نتایجی مثبتی رسید و منجر به از سرگیری مجدد پروازها به فرودگاه مذکور شد.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش های سازمان هواپیمایی کشوری در جهت انتظارات زائران عتبات عالیات صورت گرفته افزود: در این نشست ها بر خدمات بهتر به زائران و شرکت های هواپیمایی تاکید شد و به طور حتم حجم پروازها به این فرودگاه در چند روز آینده به میزان پروازهای گذشته خواهد رسید.

چند ماه قبل فرودگاه نجف در تصمیمی جدید نرخ عوارض فرودگاهی و هزینه های پرواز به این فرودگاه را به شکل قابل توجهی افزایش داد که این موضوع منجر به تصمیم گیری قطعی ایرلاین های ایرانی در توقف پروازها به مقصد این فرودگاه شد. پس از این تصمیم ابتدا جلسه ای در ایران با حضور نمایندگان دو طرف برگزار شد و سپس ادامه مذاکرات به حضور نمایندگان ایران در شهر نجف انجامید.

ایرلاین های ایرانی در طول ۹ روز گذشته هیچ پرواز مستقیمی به مقصد نجف نداشتند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info