کرابی سفری به ناشناخته های تایلند

کرابی شهری در جنوب تایلند در ساحل دریای آندامان که با آب و هوای استوایی تقریبا هر 12 ماه سال گرم است. اکثر گردشگران به خاطر دریا، شن های سفید و تفریحات ساحلی به کرابی سفر می کنند ولی این شهر ساحلی تایلند جاذبه های دیگری هم دارد...

  • تعداد بازدید: 2433
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

1. استخرهای Emerald و Blue

استخرهای Emerald و Blue کرابی

استخرهای Emerald و Blue در میان جنگل پارک ملی کرابی قرار دارد. ابتدا وارد دهکده توریستی می شود و با پرداخت ورودی وارد جنگل می شوید. اولین استخر حدود 1 کیلومتر با ورودی پارک فاصله دارد. با پیش رفتن در مسیر جنگلی پارک استخرهای دیگر را هم می بینید. مواظب مارهای این جنگل باشید.
اگر می خواهید از شلوغی و هیاهو به دور باشید، پیشنهاد می کنم در هنگام طلوع آفتاب در پارک باشید.

2. چشمه آب گرم Nam Tok Rawn

چشمه آب گرم Nam Tok Rawn کرابی

پیشنهاد می کنم همان روز که از استخرهای Emerald و Blue دیدن می کنید، به چشمه آب گرم Nam Tok Rawn بروید و اگر قبل از زمان رسمی گشایش به چشمه برسید هم از پرداخت ورودی و هم شلوغی خلاص می شوید.
چشمه آب گرم Nam Tok Rawn در فصل های سرد و بارانی کرابی بسیار پر طرفدار است.

3. Pa Phru Tha Pom Khlong Song Nam

کرابی Pa Phru Tha Pom Khlong Song Nam

تفرجگاه Pa Phru Tha Pom Khlong Song Nam در واقع پیاده رویی چوبی بر روی باتلاقی است که از میان طبیعت کرابی می گذرد. با گذر از این پیاده رو هم می توانید از تماشای حیات وحش کرابی لذت ببرید و هم عکس های زیبایی بگیرید.

4. معبد غار ببر

کرابی معبد غار ببر

با اتوبوس های حمل و نقل عمومی کرابی می توانید بیشتر راه تا معبد غار ببر را بروید. باقی مسیر از آخرین ایستگاه تا ورودی معبد را هم می توانید پیاده و هم با توک توک-Tuk Tuk: سه چرخه هایی که در تایلند به عنوان وسیله نقلیه عمومی استفاده می شوند-طی کنید. پیشنهاد می کنم توک توک بگیرید چرا که برای بازدید از معبد غار ببر باید از کوه بالا بروید. هزینه توک توک 20BHT می باشد.
از ورودی معبد تقریبا 20 طبقه با بالاترین نقطه معبد فاصله دارید ولی وقتی به بالاترین نقطه رسیدید به ارزش این کوهنوردی پی می برید.
حتما لباس پوشیده بپوشید چرا که ماموران امنیتی از ورود شما جلوگیری می کنند.
مواظب میمون های مغبد غار ببر باشید.

5. غارهای Ban Bor Thor

کرابی غارهای Ban Bor Thor

تور غارهای Ban Bor Thor هم با قایق های تندرو و هم قایق بومی کشیده انجام می شود. راهنمای تور تمام جاذبه های غار را از دور به شما نشان می دهد و به خاطر امنیت گردشگران زیاد به دیواره ها نزدیک نمی شود.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع: مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info