روش های سفر ارزان به تایلند

کشور تایلند، مقصد توریستی تفریحی زیبایی برای گردشگران است که با سایر نقاط جهان ارتباط بسیاری گرفته است.
بی شک اگر بخواهید از آن سمت دنیا به این کشور زیبا سفر کنید یا از کشور همسایه وارد شوید، هیچ مشکلی نخواهید داشت.
اما ما در پایان این مقاله، سعی داریم تا راه های سفر ارزان قیمت به تایلند را به شما پیشنهاد دهیم تا سفری راحت تر داشته باشید.

  • تعداد بازدید: 1344
  • ارسال در تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

سفر با هواپیما به تایلند

تور های هوایی تای لاین ایر، ایر آسیا، بانکوک ایرویز، ویت جت، نوک ایر، تای ایرویز از جمله خطوط هوایی ارزان قیمت هستند که میتوانید از آنها استفاده کنید. بانکوک، پایتخت تایلند دو فروگاه بین المللی  معروف در جنوب شرق آسیا دارد که دارای ارزان ترین تورهای هوایی است که به دلیل مرکز کشور بودن حمل و نقل و جابجایی به اطراف را بسیار راحت تر خواهد کرد.

سفر به تایلند با قطار

اگر میخواهید از مسیر لذت بیشتری ببرید، قطار گزینه مناسبی برای شماست. نگران نباشید، هزینه قطار خیلی بیشتر از اتوبوس نیست و راحت تر از آن است. برای رزرو بلیت قطار به تایلند، ترجیحا باید چند روزی قبل اقدام کنید. بانکوک دارای قطارهای شبانه به چیانگ مای است که در حین سفر از چشم انداز مناظر هم بسیار لذت خواهید برد.

هزینه های سفر به تایلند

هینه های سفر بستگی به بلیط پرواز و خطوط هوایی است که انتخاب میکنید. از هزینه های اولیه سفر به تایلند، داشتن ویزای تایلند است، اما باید توجه داشته باشید که پاسپورت شما 6 ماهه باشد. یکی از روش های کاهش هزینه های سفر به تایلند که مقصد توریستی گردشگری بسیاری از ایرانیان است، تور های لحظه آخری است.

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که به دلیل خالی بودن صندلی هواپیما یا هتل، تخفیف زیادی میدهند. از دیگر هزینه هایی که باید قبل از سفر پرداخت کنید، عوارض خروج از کشور است.

دیگر هزینه ای که باید به آن توجه داشته باشید، گرفتن ویزا است که برای ایرانیان الزامی میباشد. هر شخص میتواند برای خود ویزای سینگل بگیرد اما مدت زمان آن 58 روزه است. از ویزاهای دیگر کشور تایلند، ویزای شش ماهه است که همانطور که از مدت آن مشخص است هزینه بیشتری دارد.

سفر ارزان به تایلند

رزرو ارزان هتل و استراحتگاه

تایلند دارای هتل و استراحتگاه های زیاد و متنوعی است که بسته به سلیقه و انتخاب شما هزینه آن متنوع است. تایلند به دلیل چشم انداز بی نظیر و سواحل و منظره ی بکری که دارد، قیمت رزرو هتل ها معمولا بالا است. تایلند در کنار هتل های لوکس و گران قیمتی که دارد، هتل هایی با امکانات کمتر برای انتخاب در دسترس شماست. شما میتوانید با سلیقه دلخواه در انتخاب و اجاره سوییت و هاستل و مهمانخانه با قیمت های مقرون به صرفه در کاهش فوق العاده هزینه ها موثر باشید.

غذاهای ارزان قیمت در تایلند

تایلند از جمله کشورهای شرقی آسیا است که به راحتی میتوانید غذاهای ارزان میل کنید.یکی از جذابیت های تایلند، غذاهای خیابانی است که بسیار به صرفه تر اند. هزینه انواع غذاهای خیابانی تایلند بین 5 تا 20 بات است.در رستوان های مجلل تر شما میتوانید غذاهای محلی آنجا را امتحان کنید.

بازه قیمت غذاهای محلی در رستوران ها بین 100 تا 500 بات است که بستگی به میزان صرف هزینه و سلیقه شما دارد. انتخاب غذاهای محلی میتواند تجربه ای دلنشین در سفر شما به تایلند باشد که باید هزینه آن ها را در نظر بگیرید.

تور زمینی تایلند

گردشگری ارزان در تایلند

بخش جذاب سفر به تایلند، گردشگری و دیدن جاذبه ها است. بعضی از جاذبه های دیدنی پرداخت هزینه ای برای ورودی دارند اما بسیاری از آنها هم ورودی رایگان دارند تا توریست ها و گردشگران در سراسر جهان سفری دلنشین تر داشته باشند.

بعضی از جاذبه های گردشگری که ورودی دارند، معبد وات فو که ورودی حدود 100 بات، معبد وات آرون با ورودی حدود 50 بات، گرند پالاس بانکوک ورودی حدودا 500 بات دارند که میتوانید با پرداخت هزینه از آنها دیدن کنید.

قیمت ماساژ تایلندی

بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا وقتی به تایلند سفر میکنند، حتما میخواهند ماساژ تایلندی را امتحان کنند که میتوانند تمام کرختی و خستگی را از تن آدم از بین ببرد. دو نوع ماساژ تایلندی با دو بازه قیمتی داریم که نوع اول ساده و حدودا 200 تا 500 بات هزینه دارد. در ماساژ نوع حرفه ای تایلندی، هزینه ای حدود 1500 تا 2000 بات باید پرداخت کنید که با مراسمات خاص و صرف میوه و شکلات همراه است.

تور ارزان تایلند

روش های کاهش هزینه سفر به تایلند

یکی از روش های کاهش هزینه در تایلند، انتخاب خطوط هوایی مناسب است. انتخاب خطوط هوایی مناسب در کاهش هزینه ها موثر است. قیمت بلیط بستگی به کلاس پروازی است که انتخاب میکنید.مثلا کلاس پرواز (اکونومی) ارزان ترین و (فرست کلاس) گران ترین کلاس پرواز است.

یکی دیگر از روش های کاهش هزینه، حمل و نقل عمومی جایگزین استفاده از تاکسی است.اگر خواستید به گردش و دیدن جاذبه های دیدنی تایلند بروید در صورت نزدیکی پیاده بروید. یکی دیگر از روش ها، تعیین فصل مناسب سفر به کشور تایلند است. معمولا در فصل پاییز هزینه ها بسیار کمتر از دیگر فصول است. شما به راحتی میتوانید با یک سوم هزینه ها، بلیط پرواز و هتل را رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به تایلند

در ماه های فروردین و اردیبهشت، ارزان ترین هزینه را برای سفر به تایلند و از طرفی در ماه های آذر و دی به دلیل تعطیلات کریسمس، بیشترین هزینه را پرداخت خواهی کرد.فراموش نکنید که در فصل تابستان به دلیل اعتدال هوا و سرسبزی مناظر و چشم انداز، بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا خواهد بود.

سوالات متداول

بهترین زمان برای سفر به تایلند چه زمانی است؟ تایلند به خاطر جو استوایی و بارش باران، فصل تابستان بهتری گزینه برای سفر به کشور تایلند است.

ارزان قیمت ترین وسیله حمل و نقل در تایلند چیست؟ سانگ تایو، اتوبوس های کوچک قرمز رنگ اند که هزینه کمتری نسبت به تاکسی دارد.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info