مسیرهای پروازی کیش

بهترین راه سفر به کیش مسیر هوایی کیش است. شما با تهیه بلیط کیش از شهر خود می توانید خود را به این جزیره زیبا و آرام برسانید. 
برای کسب اطلاع از اینکه از کدام شهر  می توانید به کیش سفر کنید, با ما همراه باشید.

  • تعداد بازدید: 6478
  • ارسال در تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

مسیرهای موجود به کیش

شهر ساحلی کیش به دلیل نزدیکی آب های خلیج فارس و جاذبه های تاریخی و طبیعی و زیبایی های چشم نوازی که دارد همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران از سراسر ایران می باشد و از آن جا که این شهر در جنوب ایران قرار دارد و نسبت به سایر شهرهای شمالی و مرکزی ایران فاصله چشم گیری دارد. برای سهولت دسترسی مسافران به این شهر زیبا و بهره مندی از زیبایی های آن، تقریبا از اکثر شهرهای ایران به مقصد کیش خطوط هوایی و ایرلاین هایی در نظرگرفته شده است تا مسافران بتوانند درکمترین زمان ممکن و بدون خستگی این مسیر را طی کنند. در این مقاله به برخی از این خطوط هوایی بین شهر کیش و سایر کلان شهرها می پردازیم.

پرواز اصفهان کیش

برای سفر هوایی به شهر ساحلی کیش از شهر اصفهان لازم است بدانید که فاصله هوایی این دو شهر 714 کیلومتر است و حدود 1 ساعت و نیم طول می کشد تا مسافران به شهر ساحلی کیش برسند و مسافران و گردشگران ساکن اصفهان می توانند با ایرلاین های ایران ایر، زاگرس و کیش ایر به مقصد کیش سفر کنند. با تهیه بلیط ارزان کیش می توانید در مخارج سفر خود صرفه جویی کنید. شما می توانید با چک کردن بلیط های لحظه آخری, بلیط ارزان تهیه کنید.

این ایرلاین ها از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مسافران را سوار می کنند و به مقصد فرودگاه بین المللی جزیره کیش می برد. پروازهای اصفهان کیش معمولا در هفت روز هفته انجام می شود و ساعت پرواز معمولا با توجه به شرایط آب و هوایی شهر مبدا و مقصد تعیین می شود که مسافران هنگام خرید بلیط می توانند ساعات مورد نظر خود را انتخاب کنند.

همچنین قیمت بلیط هواپیما اصفهان کیش با توجه به تاریخ و زمان سفر متغیر است.

پرواز تبریز کیش

فاصله هوایی شهر تبریز تا شهر ساحلی کیش 1469 کیلومتر است که حدود 2 ساعت و 15 دقیقه این سفر به طول می انجامد. معروف ترین ایرلاینی که شهر تبریز را به مقصد شهر کیش ترک می کند ایران ایر است.
پرواز های تبریز کیش معمولا در روز سه شنبه و جمعه  از فرودگاه تبریز به مقصد  فرودگاه بین المللی جزیره کیش صورت می گیرد.

مسافران و گردشگران تبریز کیش می توانند با رجوع به وب سایت های گردشگری از تاریخ، ساعت ایرلاین و قیمت بلیط هواپیما تبریز کیش مطلع شوند.
هزینه بلیط هواپیمای تبریز کیش با توجه به زمان و تاریخ سفر متفاوت است و معمولا در فصل پاییز و زمستان بلیط ارزان تر از فصل بهار و تابستان است، زیرا مسافران و گردشگران معمولا به دلیل آب و هوای بهتر و مشغله کمتر در فصل بهار و تابستان، این فصول را برای سفر انتخاب می کنند.
همچنین جالب است بدانید که اگر بلیط هواپیمای تبریز کیش را به صورت بلیط رفت و برگشت یعنی دو طرفه تهیه کنید ارزان تر از بلیط یک طرفه است.

پرواز مشهد کیش

مسافران و گردشگران ساکن مشهد که قصد سفر هوایی به شهر ساحلی کیش را دارند لازم است این نکته را بدانند که فاصله هوایی بین این دو شهر 1203 کیلومتر می باشد که حدود 1 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد تا هواپیما از شهر مشهد به مقصد جزیره کیش برسد.

پروازهای مشهد به کیش از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد فرودگاه بین المللی کیش روزانه در ساعات مختلفی انجام می شود، این ساعات مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی شهر مشهد و شهر کیش مشخص می شود.

 مسافرانی که برای سفر هوایی به نوع ایرلاین اهمیت می دهند و ترجیح می دهند با بهترین ایرلاین ها سفر کنند بهتر است بدانند که پروازهای مشهد به کیش با ایرلاین های؛ ماهان، ،ایران ایر، ایران ایرتور، کیش ایر و سپهران انجام می شود.

قیمت بلیط هواپیما مشهد کیش همانند سایر بلیط های هواپیما با توجه به تاریخ و زمان سفر و مسافت بین دو شهر مبدا و مقصد متفاوت است.

بلیط هواپیمای مشهد کیش هم به صورت چارتری و اکونومی و هم به صورت سیسمتی به فروش می رسد. البته گردشگران مشهدی اگر تمایل به پرواز بیزنس کلاس داشته باشند این نوع پرواز نیز برای آن ها موجود است.

پرواز تهران کیش

همه ساله بسیاری از افراد ساکن تهران برای تعطیلات به ویژه تعطیلات نوروز سفر به شهر ساحلی کیش را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند و از آن جا که شهر کیش جز شهرهای جنوبی ایران و نزدیک به خلیج فارس است و فاصله زمینی بین این دو شهر حدود 1600 کیلومتر است، یعنی مسافران و گردشگران تهرانی حدود 20 ساعت در راه هستند و این طولانی بودن مسیر ممکن است موجب خستگی مسافران شود، از این رو بسیاری از افراد ساکن تهران ترجیح می دهند که این مسیر را با هواپیما سفر کنند تا علاوه بر سریع رسیدن، سفری راحت و بدون خستگی را تجربه کنند.
مسیرهای هوایی کیش
فاصله هوایی بین دو شهر کیش و تهران 1052 کیلومتر است، یعنی حدود یک ساعت و چهل دقیقه به طول می انجامد. پروازهای تهران کیش از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه بین المللی کیش انجام می شود.

ایرلاین های متعددی از شهر تهران به مقصد کیش پرواز دارند که با توجه به امکانات و خدمات  متنوع آن ها قیمت بلیط آن ها نیز متفاوت است، مسافران و گردشگران می توانند از ایرلاین های؛ ماهان، کیش ایر، کیش ساها، وارش، آتا، قشم ایر، تابان، ایران ایر و ایران ایرتور تهیه کنند. در بین این ایرلاین ها، ایرلاین های؛ ماهان و ایران ایر معمولا از کیفیت و خدمات بالایی برخوردار هستند و به تبع قیمت بلیط آن ها نیز نسبت به سایر ایرلاین ها گران تر است.

فاصله هوایی شیراز تا کیش

شهر شیراز به دلیل اینکه در جنوب ایران قرار دارد نسبت به سایر شهرها فاصله هوایی کمتری با شهر کیش دارد این فاصله هوایی حدود 370 کیلومتر است که تقریبا یک ساعت با هواپیما به طول می انجامد. 

جالب است بدانید که همین نزدیکی بین این دو شهر بر میزان قیمت بلیط هواپیما شیراز کیش تاثیر بسزایی گذاشته است و قیمت بلیط هواپیما شیراز کیش ارزان تر از سایر شهر ها است.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به شهر کیش را دارند می توانند از دو ایرلاین؛ کیش ایر و زاگرس بلیط تهیه کنند این پروازها از فرودگاه بین المللی شیراز به سمت فرودگاه بین المللی کیش انجام می شود.

معمولا به دلیل نزدیکی این دو شهر به یکدیگر در روزهای تعطیل به ویژه ایام نوروز مسافران زیادی شهر شیراز را به مقصد کیش ترک می کنند از این رو به مسافران توصیه می شود چند روز قبل از سفرشان بلیط را تهیه کنند.

پرواز کیش بندرعباس

پروازهایی که از مبدا کیش به مقصد بندرعباس صورت می گیرد حدود یک ساعت طول می کشد.

پرواز کیش کرمان

پروازهای کیش به کرمان تقریبا یک ساعت و 15 دقیقه به طول می انجامد. از میان ایرلاین های سفر به کیش؛ ماهان و ایران ایر معمولا از کیفیت و خدمات بالایی برخوردار هستند و به تبع قیمت بلیط آن ها نیز نسبت به سایر ایرلاین ها گران تر است.

پرواز کیش اهواز

پروازهای کیش به اهواز حدود یک ساعت و 20 دقیقه زمان می برد و همچنین ایرلاین های متعددی از شهر اهواز به مقصد کیش پرواز دارند که با توجه به امکانات و خدمات متنوع آن ها قیمت بلیط آن ها نیز متفاوت است.
پروازهای خارجی کیش

پرواز کیش یزد

پرواز کیش به یزد حدود 1 ساعت و ده دقیقه به طول می انجامد. مسافران و گردشگران کیش یزد می توانند با رجوع به وب سایت های گردشگری از تاریخ، ساعت ایرلاین و قیمت بلیط هواپیما کیش یزد مطلع شوند.

پرواز کیش بوشهر

پروازهای شهر کیش به شهر ساحلی بوشهر حدود یک ساعت و 40 دقیقه زمان می برد.

پرواز کیش کرمانشاه

پرواز کیش به شهر تاریخی کرمانشاه حدود یک ساعت و 50 دقیقه طول می کشد و مسافران و گردشگران می توانند از ایرلاین های؛ ماهان، کیش ایر، کیش ساها، وارش، آتا، قشم ایر، تابان، ایران ایر و ایران ایرتور بلیط هواپیما تهیه کنند
بلیط های لحظه آخری کیش

پرواز کیش کاشان

پروازهای کیش به شهر زیبای کاشان حدود 90 دقیقه طول می کشد.
بار مجاز کیش ایر

پرواز کیش گرگان

به دلیل اینکه شهر گرگان در شمال ایران قرار دارد و شهر کیش در جنوب ایران پروازهای کیش به گرگان دو ساعت زمان می برد.
اماکن تفریحی مشهد

پرواز کیش سنندج

پرواز کیش به سنندج حدود یک ساعت زمان می برد.
سوغات یزد

پرواز کیش ارومیه

پرواز کیش به ارومیه تقریبا یک ساعت 40 دقیقه طول می کشد و البته ناگفته نماند که این پروازها با توجه به شرایط و وضعیت آب و هوا زمانش متفاوت است.
قوانین حمل حیوانات در پرواز

پرواز کیش ساری

پروازهای کیش به ساری حدود یک ساعت و 53 دقیقه به طول می انجامد، همچنین در این خطوط هوایی بلیط های چارتری نیز به فروش می رسد.
فاصله تهران تا مشهد

پرواز کیش همدان

پروازهای شهر کیش به مقصد همدان حدود 2 ساعت اعلام شده است. همچنین جالب است بدانید که اگر بلیط هواپیمای کیش همدان را به صورت بلیط رفت و برگشت یعنی دو طرفه تهیه کنید ارزان تر از بلیط یک طرفه است.
کدام پرواز کدام ترمینال
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info