آیشم بهترین آژانس هواپیمایی تور اروپا در یک دهه گذشته

آیشم یک آژانس مسافرتی خدماتی است که مجری تور لوکس و لاکچری اروپا را بر عهده دارد. بسیاری از مسافرانی که از خدمات این شرکت استفاده کرده اند میزان رضایت خود را از این آژانس در حد بالایی ارزیابی کرده اند.

  • تعداد بازدید: 1986
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 7 دقیقه

این آژانس هواپیمایی تور اروپا دارای تیم مدیریتی و کارمندان بسیار خبره و با تجربه ای است که توانسته اند در جهت سامان دهی انواع تور اروپا عملکرد خوبی ارائه دهند. به همین دلیل آیشم طی یک دهه به عنوان بهترین آژانس هواپیمایی تور اروپا معرفی شد. تور اسپانیا آیشم از جذاب ترین تورهای اروپا به شمار می رود و تور کشتی کروز یونان این شرکت یکی از تورهای بدون ویزا است که مسافران بسیاری را طی سال به کشور یونان می رساند.

خدمات بهترین آژانس هواپیمایی تور اروپا

آژانس هواپیمایی تور اروپا آیشم ارائه دهنده تمام خدمات توریستی است و به عنوان مجری مستقیم تور اروپا سال ها فعالیت می کند. همچنین این آژانس در حال حاضر کامل ترین تورهای اروپا را دارد. شرکت مسافرتی خدماتی آیشم طی سال ها فعالیت موفق خود خدمات و امکانات بی نظیر و با کیفیتی را به مسافران تور لوکس و لاکچری اروپا ارائه داده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آیشم مجری مستقیم تورهای خارجی 
  • اجرای موفق تورهای اروپایی
  • رزرو و فروش بلیط سفرهای داخلی و خارجی
  • رزرو هتل های خارجی سراسر دنیا
  • اخذ ویزا کشورهای مختلف اروپایی 
  • صدور بیمه مسافرتی
  • خدمات رزرواسیون آنلاین
  • بیشترین آمار رضایت مشتریان
مفرح ترین و مهیج ترین تورهای اروپا

مفرح ترین و مهیج ترین تورهای اروپا

آیشم به عنوان بهترین آژانس هواپیمایی تور اروپا مهیج ترین و مفر ترین تورهای اروپا را برای مسافران و افزایش رضایت آن ها تدارک دیده است. تور ترکیبی اروپا، تور کشتی کروز یونان و تور اسپانیا آیشم از محبوب ترین تورهای لوکس و لاکچری اروپا هستند.

تور ترکیبی اروپا

هدف از برگزاری تورهای ترکیبی در آیشم افزایش قدرت مشتریان برای انتخاب تورهای ارزان قیمت و با کیفیت و البته مهیج است. شرگکت مسافرتی خدماتی آیشم در کنار تورهای انفرادی به کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، اتریش، فرانسه ، سوئیس و بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا ، تورهای ترکیبی مهیجی را برگزار می کند. مسافران محترم می توانند با مراجعه به سایت این آژانس هواپیمایی اروپا برای خرید انواع تور ترکیبی ارزان قیمت اقدام کنند. در این نوع تور اروپا مسافران بیش از یک کشور بین 2 تا 7 کشور را می توانند برای دیدن انتخاب کنند. طولانی ترین تور اروپا گردی آیشم تور یک ماهه اروپا است که مسافران بسیاری در فصل های بهار و تابستان این تور را انتخاب می کنند. در فصل های سرد بیشتر تورها به صورت انفرادی برگزار می شوند.

تور اسپانیا آیشم

یکی از جذاب ترین تورهای دور اروپا، تور اسپانیا آیشم است که فصل های تابستان و بهار برای گذراندن تعطیلات مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می گیرد. جزایر قناری و بازدید از آثار تاریخی و معماری شهرهای زیبای این کشور می تواند تجربه سفر لذت بخشی را برای مسافران به یادگار بگذارد. امکانات و خدماتی که در این تور برای مسافران تدارک دیده می شود بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب است از این جهت مسافران زیادی اعلام رضایت کرده اند. سفر به جزایر قنار اسپانیا با بهترین آژانس هواپیمایی تور اروپا آیشم رویایی ترین و مهیج ترین سفر را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد.

تور کشتی کروز یونان

امکان سفر به اروپا از طریق تور کشتی کروز یونان به صورت انفرادی و گروهی در آژانس هواپیمایی تور اروپا آیشم امکان پذیر است. در این تور از طریق دریا و با کشتی می توانید از جزایر خارق العاده یونان دیدن کنید و خاطرات رویایی و بی نظیری را برای خود ثبت نمایید. برای خرید تور کشتی کروز یونان باید از طریق ترکیه و سوار شدن بر کشتی های شرکت کروز بدون نیاز به ویزا اقدام کنید. استفاده از این تور می تواند در هزینه های سفر به اروپا را کاهش دهد؛ زیرا هزینه دریافت ویزا از هزینه های سفر کسر می شود. آیشم بهترین آژانس هواپیمایی تور اروپا است که اقدام به برگزاری تور کشتی کروز یونان کرده تا مسافران بدون نیاز به ویزا بتوانند از کشورهای حوزه شینگن و جزایر شگفت انگیز یونان دیدن کنند.

شرایط تور لوکس و لاکچری اروپا چیست؟

برای خرید تور اروپا می توان ویزای شینگن را از طریق همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا دریافت کرد؛ ولی بعضی از این کشورها از منظر روابط سیاسی با ایران و اهداف خود در رابطه با صنعت گردشگری شرایط متفاوتی دارند که ممکن است رونداخذ ویزا را با مشکل مواجه کنند. برای مثال در حال حاضر کشور پرتغال در ایران خدمات کنسولی ارائه نمی دهد و یا کشور اسپانیا برای دادن ویزای توریستی سخت گیری های زیادی دارد که می تواند روی خرید تور اسپانیا آیشم تاثیر بگذارد. با دریافت ویزای شینگن می توان در بازه ای که ویزا معتبر است به کشورهای مختلف حوزه شینگن سفر کرد. 
برای خرید تور لوکس و لاکچری اروپا از آژانس هواپیمایی اروپا باید مدارک مورد نیاز شامل اصل و کپی گذرنامه، عکس، شناسنامه و اصل و ترجمه مدارک شغلی؛ اصل گواهی حساب بانکی، کارکرد حساب جاری و گواهی تمکن برای سپرده‌های بانکی را به سفارت کشور مربوطه تحویل داد.

بهترین زمان برای سفر با تور اروپای آیشم

بهترین زمان برای سفر با تور اروپای آیشم

اروپا در تمام فصل های سال زیبایی های خاص خود را دارد و می تواند سفر لذتبخشی را برای مسافران و توریست ها رقم بزند. بهترین زمان برای تور لوکس و لاکچری اروپا اردیبهشت تا مهر ماه است که آب وهوا معتدل است. همچنین اگر به ورزش های زمستانی علاقه دارید می توانید تور اسپانیا آیشم را در مهرماه تا فروردین خریداری کنید. سفر به کشورهای جنوبی اتحادیه اروپا مثل یونان و ایتالیا در فصل زمستان بسیار هیجان انگیز است؛ از این رو خرید تور کشتی کروز یونان از طریق بهترین آژانس هواپیمایی تور اروپا می توان به یادماندنی ترین سفر را برای مسافران به ارمغان آورد.

جمع بندی

آژانس هواپیمایی تور اروپا آیشم متنوع ترین تورهای داخلی و خارجی را با بهترین امکانات و خدماتی با کیفیت به مسافران ارائه می دهد.
منبع آیشم www.aysham.com

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info