بار مجاز و هزینه بار اضافه در ایرلاین معراج

در زمینه حمل بار در ایرلاین معراج چندین قانون وجود دارد که این قوانین با توجه به عوامل مختلفی مانند سفرهای داخلی و خارجی، کلاس پروازی و همچنین سن افراد متفاوت است در اینجا با برخی از این قوانین آشنا میشویم.
محتوای این پست شامل معرفی کوتاهی از هواپیماوی معراج ، میزا بار مجاز در هواپیمائی معراج ،جریمه اضافه بار معراج ایر می باشد.
ممکن است اطلاعات توسط هواپیمائی معراج بروز شود از این رو بعد از مطالعه این پست حتما سری به سایت رسمی هواپیمائی معراج هم بزنید.

  • تعداد بازدید: 7517
  • ارسال در تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 2 دقیقه

هواپیمایی معراج

معراج یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی در ایران است و در سال 1389  تأسیس شده است این شرکت دارای 5 فروند هواپیمای مسافربری است که هر 5 هواپیما از نوع پیشرفته هستند و با توجه به میانگین سنی پائین آنها، در شرایط پروازی مطلوبی به سر می برند.

قطب اصلی این ایرلاین در فرودگاه بین‌ المللی مهرآباد و قطب دوم پروازی نیز فرودگاه بین‌ المللی کیش و فرودگاه بین‌ المللی شهید هاشمی‌ نژاد مشهد است. بر روی بدنه و بال‌ های این هواپیما لوگویی نصب شده است که این لوگو ترکیبی از دایره با دو بال نمادین است و هر کدام از این نماد‌ها و رنگ ها مفهوم خاصی دارند. دایره نماد حرکت و زمان و در عین حال نماد آسمان و حرکت اجسام است، همچنین رنگ آبی تداعی کننده آرامش و لذت بردن از آسمان است. رنگ قرمز نیز نشانه سرخی خورشید و نماد قدرت و زندگی است شعار هواپیمایی معراج لذت پرواز مطمئن است.

میزان بار مجاز در هواپیمایی معراج

در زمینه حمل بار در ایرلاین معراج چندین قانون وجود دارد که این قوانین با توجه به عوامل مختلفی مانند سفرهای داخلی و خارجی، کلاس پروازی و همچنین سن افراد متفاوت است.

مقدار بار مجاز و رایگان در پرواز های هواپیمایی معراج به شرح زیر است:

  • پرواز داخلی کلاس اکونومی 20 کیلوگرم بزرگسال و کودک 5 کیلوگرم نوزاد
  • پرواز خارجی کلاس اکونومی 30 کیلوگرم بزرگسال و کودک, 5 کیلوگرم نوزاد
  • پرواز داخلی کلاس بیزینس 30 کیلوگرم بزرگسال و کودک, 5 کیلوگرم نوزاد
  • پرواز خارجی کلاس بیزینس 40 کیلوگرم بار مجاز بزرگسال, کودک و 5 کیلوگرم نوزاد
  • پرواز داخلی کلاس اکونومی پلاس 25 کیلوگرم بزرگسال و کودک, 5 کیلوگرم نوزاد
  • پرواز خارجی کلاس اکونومی پلاس 35 کیلوگرم بزرگسال و کودک, 5 کیلوگرم نوزاد

جریمه اضافه بار معراج ایر

در هواپیمای معراج جریمه اضافه بار بدین صورت است که به ازای هر کیلوگرم بار اضافه یک درصد از هزینه بلیط را به عنوان جریمه پرداخت نمایید.
بار دستی برای پروازهای داخلی و خارجی در کلاس اکونومی 5 کیلوگرم و کلاس بیزینس 7 کیلوگرم است.

معرفی اشیاء ممنوعه

به منظور حفظ امنیت مسافرین ورود برخی از اقلام داخل هواپیمای مسافری ممنوع است نمونه آنان عبارتند از:انواع مواد آتش زا و سریع الاشتعال، انواع کپسول و اسپری های شیمیائی مانند گاز اشک آور، اسپری های بیهوش کننده، گاز مایع، انواع سلاح گرم،سرد و ساچمه ای، انواع فشنگ جنگی و شکاری، انواع مواد اسیدی مانند اسید و سرکه .

ورود انواع اشیا و ابزار برنده مانند: تیغ،قیچی،ناخن گیرو ابزاری مانند پیچ گوشتی، چکش، سیم، طناب و انواع اسلحه اسباب بازی که مشابه اسلحه حقیقی باشد به داخل کابین هواپیما ممنوع می باشد، لذا خواهشمند است از حمل آن به داخل کابین خودداری فرمائید.

در صورت داشتن مجوز حمل سلاح سرد یا گرم مسافرین می توانند آن را به حراست هواپیمایی معراج تحویل داده تا در مقصد آن را دریافت نمایند. شایان ذکر است خدمات فوق بدون هزینه انجام می پذیرد.

آدرس سایت رسمی هواپیمائی معراج:

meraj.aero/menus/showsubmenu
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info