معرفی هتل های اردبیل

وقتی به سفر به اردبیل فکر میکنیم و اینکه قرار است مدتی را برای گشت و گذار و بازدید از بناهای تاریخی این شهر زیبا سپری کرد قطعا به محلی برای اقامت نیاز است. معمولا گردشگران و مسافران برای اقامت خود هتل ها و مهمانسرا ها را انتخاب میکنند و اینکه چه نوع هتل و با چه کیفیت و خدماتی را انتخاب میکنند بستگی به نظر خود افراد دارد.

  • تعداد بازدید: 1950
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۶ بهمن ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 12 دقیقه

درباره اردبیل

بدون شک اردبیل یکی از خوش آب و هوا ترین شهر های ایران است به خصوص در فصل های بهار و تابستان. همچنین اردبیل از مناطق بسیار قدیمی ایران شمرده میشود و طبق شواهد، حدود 5 هزار سال قدمت دارد و آثار تاریخی بسیاری مانند شهرهیر، دهکده آتشگاه، شهریور و مسجد جامع اردبیل و... دارد که نشان از قدمت بالای این شهر بسیار زیبا است. این شهر زیبا و دوست داشتنی علاوه بر طبیعت جذاب و قدمت بسیار زیاد، غذاهای متنوع و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که از جمله بهترین جاذبه های اردبیل میتوان به آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی، مسجد جامع اردبیل، موزه مردم شناسی اردبیل، آب گرم گاومیش، پل هفت چشمه (داش کسن) اردبیل و دریاچه نئور اشاره کرد.

اگر قصد سفر به اردبیل را داشته باشید نیازمندید که درباره محل اقامت خود اطلاعاتی را به دست بیاورید. در اینجا لیستی از هتل هایی که می توانید در سفر به اردبیل در آنها اقامت داشته باشید را برای شما آورده ایم.

هتل سبلان

هتل سبلان

هتل سبلان را میتوان به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره میان رده در اردبیل نام برد. ساختمان این هتل از سه طبقه تشکیل شده و دارای 28 اتاق میباشد و از لحظ موقعیت مکانی هم در مرکز شهر واقع شده است.

همچنین برخی امکانات و خدمات هتل عبارتند از: یخچال، سوئیت، تلویزیون، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، پارکینگ، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، اعلام حریق، پاور سوییچ، تاکسی سرویس، لاندری و...


آدرس هتل: ایران، استان اردبیل، اردبیل، خیابان امام خمینی، خیابان شیخ صفی، روبروی بقعه شیخ صفی

 مهمانسرای ایده آل

مهمانسرای ایده آل

مهمانسرای ایده آل هم مانند هتل سبلان یک هتل 3 ستاره میان رده محسوب میشود. این هتل دارای 10 اتاق میباشد و به صورت 24 ساعته پذیرش دارد.

برخی از امکانات و خدمات مهمانسرای ایده آل هبارتند از: اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، تهویه مطبوع، رستوران، نمازخانه، لاندری، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلفن در اتاق، تلویزیون، لابی و...

آدرس: ایران، استان اردبیل، اردبیل، چهار راه پیر عبدالملک

 هتل دریا
image

لیست پارک های مشهد

    معمولا وقتی که به کلانشهر ها فکر میکنیم ممکن است اولین فکری که به ذهن خطور کند شلوغی، ترافیک و... باشد. یکی از کلانشهر های مهم ایران مشهد است که به عنوان پایتخت معنوی ایران نیز شناخته میشود. مشهد دارای جمعیت زیادی است و بدیهی است که این شهر زیبا نیازمند تفریحگاه های مناسب است تا شهروندان برای استراحت به این اماکن مراجعه کنند.

    هتل دریا

    هتل دریا دارای 3 طبقه و 31 اتاق است و یک هتل 3 ستاره میان رده میباشد. همچنین این هتل دارای یک سالن کنفرانس با ظرفیت 220 نفر میباشد که میزبان همایش ها و مراسم است. در ادامه به برخی از امکانات و خدمات هتل دریا اشاره میکنیم.

    اینترنت در لابی، آسانسور، لابی، تهویه مطبوع، رستوران، فضای سبز، تاکسی سرویس، تهویه مطبوع، ماهواره، یخچال، تلویزیون، پارکینگ، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی و...

    آدرس: ایران، استان اردبیل، اردبیل، میدان بسیج، خیابان عطایی، روبروی فرمانداری

    هتل مهدی

    هتل مهدی

    هتل مهدی یک هتل 2 ستاره است و از لحاظ قیمت مناسب میباشد و میتوان به عنوان یک هتل اقتصادی به آن نگاه کرد. این هتل 24 اتاق دارد و برخی امکانات و خدمات آن عبارتند از:

    رستوران، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، اینترنت در اتاق، اینترنت در لابی، پارکینگ، لابی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، اعلام حریق، نمازخانه، لاندری و...

    آدرس: ایران، استان اردبیل، اردبیل، خیابان بعثت، نرسیده به پمپ بنزین، واحد 993

     هتل شورابیل

    هتل شورابیل

    هتل شورابیل دارای 29 اتاق است و یک هتل دو ستاره اقتصادی میباشد. این هتل قابلیت پذیرش 24 ساعته و خدمات CIP را دارد. هتل شورابیل همانند سایر هتل ها امکانات و خدماتی را ارائه میکند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

    لابی، آسانسور، اینترنت در اتاق، اینترنت در لابی، نمازخانه، پارکینگ، رستوران، صندوق امانات، فضای سبز، خود پرداز، فروشگاه، کافی شاپ و...

    آدرس: ایران، استان اردبیل، اردبیل، خیابان دانشگاه

    مجتمع توریستی کوثر

    مجتمع توریستی کوثر

    مجتمع توریستی کوثر یک هتل 3 ستاره میان رده در شهر زیبای اردبیل است. این هتل دارای 47 اتاق میباشد و اتاق های هتل هم مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، حمام و دستشویی خصوصی هستند. در ادامه با برخی از امکانات و خدمات مجتمع توریستی کوثر آشنا میشوید.

    رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی، سالن کنفرانس، لاندری و...

    آدرس: ایران، استان اردبیل، اردبیل، خیابان دانشگاه، ساحل جنوبی دریاچه شورابیل

    هتل آپارتمان نادری

    هتل آپارتمان نادری

    این هتل دارای 25 واحد است و یک هتل 2 ستاره اقتصادی است و اتاق های هتل به تلویزیون، تهویه مطبوع و یخچال مجهز هستند. در ادامه به برخی از امکانات و خدمات هتل آپارتمان نادری اشاره شده است.

    رستوران، تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، پارکینگ، نمازخانه، فروشگاه و...

    آدرس: ایران، استان اردبیل، اردبیل، میدان قیام به سمت مبارز

     هتل نگین
    image

    چرا در هتل ها خمیر دندان وجود ندارد؟

      شاید برایتان عجیب باشد که چرا هتل ها از ارائه خدماتی مانند خمیر دندان خودداری میکنند اما اگر کمی عمیق به مسأله نگاه کنید متوجه میشوید که چندان هم عجیب نیست. در ادامه این مطلب، توضیح میدهیم که چرا در هتل ها خمیر دندان وجود ندارد پس با ما همراه باشید.

      هتل نگین

      هتل نیگن هتلی 2 ستاره است و برای اقامت مناسب میباشد چرا که مانند سایر هتل های 2 ستاره، اقتصادی و به صرفه میباشد. برخی امکانات و خدمات هتل نگین شامل موارد زیر است.

      یخچال، رستوران، تلویزیون، نمازخانه، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در لابی و...

      آدرس: ایران، استان اردبیل، اردبیل، خیابان سی متری، مقابل شورای شهر، حد فاصل عالی قاپو و بازار

      هتل ارشاد سرعین

      هتل ارشاد سرعین

      هتل ارشاد یک هتل 4 ستاره لوکس واقع در مرکز شهر سرعین اردبیل است. این هتل در دو ساختمان بزرگ طبقاتی دارای واحد های مختلف با ارائه خدمات به روز است. از دیگر نکات مثبت این هتل امکان دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید، بانک ها، مراکز اورژانسی، درمانی، خدماتی و تفریحی و... است. برخی خدمات و امکانات این هتل عبارتند از:

      استخر، سونا و جکوزی، سونا خشک، پارک بازی کودکان، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لاب، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، لاندری، آرایشگاه، لابی، آسانسور، نمازخانه، خود پرداز، فضای سبز، پارکینگ و...

      آدرس: ایران، استان اردبیل، اردبیل، سرعین، خیابان ولیعصر، جنب آب درمانی

      هتل آپارتمان خیام سرعین

      هتل آپارتمان خیام سرعین

      هتل آپارتمان خیام واقع در شهر سرعین یک هتل 2 ستاره است که دارای 25 اتاق میباشد. واحد های هتل مجز به تلویزیون، حمام و یخچال هستند و برخی از امکانات و خدمات این هتل عبارتند از:

      رستوران، نمازخانه، پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس اتاق، آسانسور، لابی و...

      آدرس: ایران، استان اردبیل، سرعین، میدان ولیعصر

       هتل اترک

      هتل اترک

      این هتل در شمالی ترین نقطه شهر سرعین و همچنین مشرف به منطقه جنگلی گنزق بنا شده است. هتل آپارتمان اترک یک هتل 3 ستاره است و شامل دو ساختمان 4 و 7 طبقه میباشد و دارای 38 واحد اقامتی است. برخی از امکانات هتل اترک سرعین عبارتند از:

      استخر، سونا و جکوزی، سونا خشک، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، لاندری، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، فروشگاه، نمازخانه، خود پرداز، سرویس بهداشتی ایرانی، صندوق امانات و...

      آدرس: ایران، استان اردبیل، سرعین، خیابان چالدران، مجتمع هتل آپارتمان و آبدرمانی اترک سرعین

       هتل رویال

      هتل رویال

      هتل رویال پارک سرعین یک هتل 4 ستاره است که در نوروز سال 1397 به بهره برداری رسید. این هتل 4 ستاره دارای 5 طبقه و 20 واحد اقامتی است. نکته جالب در مورد این هتل این است که هتل رویال پارک به عنوان اولین هتل و مجتمع آبدرمانی خاورمیانه که موفق به عضویت در اتحادیه Spawatter اروپا شده است، شناخته میشود. همچنین این هتل دارای کلینیک تخصصی آبدرمانی و 13 استخر خصوصی و عمومی میباشد. در ادامه با برخی از امکانات و خدمات هتل رویال پارک سرعین آشنا میشوید.

      استخر، ماساژ، پارکینگ، سونا، تلفن در لابی، نمازخانه، لابی، فروشگاه، لاندری، سیستم تهویه مطبوع و...

      آدرس: ایران، استان اردبیل، سرعین، خیابان دارایی، روبروی هتل لاله

      نظرات کاربران
      ثبت نظر مشاهده نظر ها
      اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
      استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
      شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info