فصل حراج در کیش

خرید در فصل حراج کیش به تنهایی میتواند دلیل سفر به کیش باشد. در کیش میتوانید اجناس برند و غیره را با قیمت مناسب خریداری کنید. اگر طرفدار خرید هستید توصیه میکنیم در فصل حراج کیش به این جزیره سفر کنید.
در فصل حراج در کیش و یا جشنواره تابستانه کیش میتوانید خاطره خوبی از خرید در کیش برای خود به جای بگذارید. با ما همراه باشید تا با مراکز خرید ارزان کیش و همچنین مراکز خرید برندهای کیش آشنا شوید.

  • تعداد بازدید: 5626
  • ارسال در تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۶ آبان ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 7 دقیقه

تاریخ حراج در کیش

ابتدای اردیبهشت ماه تا اواخر خرداد ماه معمولا تاریخ حراج در کیش است. دقت داشته باشید فصل هایی که مسافران کیش کم می شوند را به دلیل تشویق و جذب توریست حراج و جشنواره خرید اعلام می کنند. بنابراین اوایل مهر ماه تا پایان آذر ماه به دلیل بازگشایی مدارس و تابستان به دلیل گرمای زیاد نیز توریست کمتری به کیش می رود بنابراین در این زمان ها اجناس با قیمت بسیار مناسب تری عرضه می شود. جشنواره تابستانه کیش فرصتی مناسب برای خرید است. میتوان گفت تابستان بهترین فصل خرید در کیش است. در ضمن در جشنواره تابستانه تور کیش می توانید از کنسرت ها, جنگ های شبانه کیش, کارنوال ها, نمایش و تاتر ها نیز لذت ببرید. در این دوره جوایز نقدی و غیر نقدی زیادی نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان اعطا می گردد.

در کیش از کجا لباس ارزان بخرم؟

فصل حراج کیش

برای اینکه بتوانید اجناس خود را با قیمتی ارزان خریداری کنید باید پاساژ مناسبی انتخاب کنید.  بازار بین المللی مریم , بازار بین امللی مروارید , بازار بین المللی زیتون و بازار بین المللی پانیذ پاساژ هایی هستند که میتوانید اجناس با نرخ مناسب را خریداری کنید.
اگر قصد دارید که اجناس را خیلی ارزان تر خرید کنید باید مجتمع تجاری پارس خلیج و بازار صفین عرب ها را انتخاب کنید. مرکز اجناس چینی در نزدیکی بازار مروارید را فراموش نکنید. اجناس این مرکز بسیار ارزان تر از حد تصور شماست و فروشندگان نیز اکثرا چینی هستند.

از کیش چی بخرم؟

خرید در کیش

اگر قصد سفر به کیش را دارید به شما توصیه میکنم که حداقل یک روز کامل از سفر خود را به خرید در کیش اختصاص دهید. شما در کیش می توانید اجناس ارزان قیمت و اصل را خریداری کنید. علاوه بر اینکه بسیاری از اجناس را فقط در کیش می توانید پیدا کنید. پوشاک برند, پوشاک ارزان, لباس کودک, انواع کفش و صندل, شکلات های اصل, صنایع دستی, سفال و سرامیک, ادویه, میگو و ماهی, خرما, عسل, چادر شب, قهوه و کالاهای خاص اقلامی هستند که در کیش برای خرید توصیه می شوند.

در کیش از کجا لباس برند بخرم؟

برای خرید لباس های با کیفیت و مارک دار میتوانید به مرکز تجاری کیش و بازار بین المللی پردیس 2 بروید. قبل از خرید حتما سعی کنید که قیمت اجناس برند را داشته باشید تا بتوانید هنگام خرید مقایسه کنید. و دقت کنید که اجناسی که خریداری می کنید حتما اصل باشند!

سوغات کیش

سوغات کیش

برای تهیه سوغات در کیش خوشبختانه حق انتخاب زیادی دارید. تنوع اجناس در کیش بسیار بالاست و شما از پوشاک گرفته تا خوراکی های خوشمزه را میتوانید به عنوان سوغات به شهر خود ببرید. از سوغاتی های پر طرفدار کیش شکلات های اصل, قهوه و ادویه است به دلیل اینکه فضای زیادی از چمدان شما را اشغال نمی کنند. البته ناگفته نماند که خرید پوشاک و صنایع دستی کیش جزیی از سفر به کیش به شمار می روند.

لیست بازارها و مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش

مرکز خرید گلستان, مرکز خرید صدف, مرکز خرید بهکیش, مرکز تجاری پارس خلیج, مرکز تجاری پانیذ, مرکز خرید  پردیس 1, مرکز خرید  پردیس 2, مرکز تجاری, مرکز تجاری مروارید, مرکز خرید زیتون, بازار صفین یا بازار عرب ها, مرکز خرید ونوس, مرکز تجاری مریم, مرکز خرید ارم, مرکز خرید هرمز

برای خرید لباس بچه در کیش کجا برویم؟

خرید لباس بچه در کیش
  • باران مارکت : بازار مرجان لاین سمت چپ
  • پوشاک ورزشی نایک کودکان : مرکز خرید دامون طبقه همکف پلاک 18
  • Bebe pan : مرکز خرید دامون طبقه اول پلاک 52
  • مادرکر : مرکز تجاری دایره دوم پلاک 9
  • سیسمونی چیکو : مرکز تجاری طبقه همکف پلاک 82
image

خرید بلیط هواپیما کیش

    خرید بلیط هواپیما کیش, رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش, خرید بلیط لحظه آخری کیش, خرید بلیط ارزان کیش, ارزانترین بلیط هواپیما کیش, بلیط هواپیما تهران به کیش, قیمت بلیط کیش, بهترین نرخ بلیط کیش, بهترین زمان سفر به کیش, بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

    نکاتی که در خرید در کیش باید به آنها دقت کنید

    1. میزان بار قابل حمل در چمدانی که تحویل بار می دهید نباید بیشتر از 20 کیلو باشد وگرنه برای اضافه بار باید جریمه پرداخت کنید.
    2. شانس خود ار در قرعه کشی های مراکز خرید کیش امتحان کنید.
    3. برای حمل و نقل در خرید هایتان نگران نباشید! تاکسی های سفید و نارنجی کیش در همه جای کیش مخصوصا جلوی درب مراکز خرید در دسترس هستند. کرایه تاکسی ها مناسب است.
    4. لوازم برقی و صوتی تصویری را از کیش نخرید چون قیمتشان تفاوت چندانی با دیگر شهرها ندارد. موبایل هم همینطور.
    نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    • مرجان چهارشنبه ۱۵ مرداد
      به سر بریم خرید جشنواره کی هست تاریخش؟
    • نازنین سلامی چهارشنبه ۱۵ مرداد
      واای شکولاتای کیش عالیه 😍😍😍
      • Maryna
        چهارشنبه ۱۵ مرداد پاسخ
        واقعا از شکلات و قهوه و ادویه کیش نمیشه گذشت.
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info