سفر به بانکوک

تور بانکوک واقعیت های هیجان‌انگیزی دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد. این تور را خریداری کرده و با ما همسفر باشید. این شهر پربازدیدترین شهر جهان است و به نظر ما این یکی از هیجان انگیزترین پایتخت‌های منطقه است. تجربیات زیادی در تور بانکوک وجود دارد، معابد بانکوک، مراکز خرید بانکوک، غذاهای بانکوک و حتی جنگل‌های زیبایی برای کشف وجود دارد.

  • تعداد بازدید: 1639
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۸ آذر ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 14 دقیقه

شگفتی های تور بانکوک

تور بانکوک

بانکوک رسماً شهر فرشتگان است. همانطور که ممکن است از قبل بدانید، شهر بانکوک طولانی‌ترین نام جهان را دارد. اما از نظر محلی‌ها فقط "Krungthep" نامیده می شود یعنی  "شهر فرشتگان". این کلان شهر شلوغ و پر جنب و جوش، کیهانی است که ماجراهای بی شماری در انتظار آن است.

این شهر حیات وحش خاص خود را دارد. شاید انتظار نداشته باشید بسیاری از حیوانات وحشی در شهری شلوغ مانند بانکوک زندگی کنند، اما در حقیقت تعداد زیادی از آنها وجود دارد. از پارک لومفینی در سیلوم یا حتی برخی کانالهای آب دیدن کنید و احتمالاً برخی حیوانات را در حال عبور از داخل و بیرون آب می‌بینید. در پارک لومفینی تعداد زیادی خفاش‌های کوچک را خواهید دید. در این پارک یک فیل سه سر وجود دارد.
نه در داخل شهر، بلکه در استان همجوار ساموت پرکان موزه غیرمعمول Erawan اوراون است. این موزه در داخل مجسمه عظیمی از یک فیل سه سر قرار دارد و شامل سه سطح از هنر و آثار باستانی (جهنم ، زمین و بهشت) است.
این موزه توسط میلیونر بزرگ و پشتیبان هنر، "ویرونافانت" Khun Lek "تأسیس شده است.

خرید در بانکوک

تور بانکوک

در تور بانکوک بسیار راحت هستید. این جزو واقعیت‌های هیجان انگیز شهر است که فروشگاه‌‌های چند منظوره دارد. بر خلاف فروشگاه‌های چند منظوره در غرب، این فروشگاه‌ها گران قیمت نیستند و برخی از وسایل بسیار مناسب را از قهوه تازه گرفته تا محصولات زیبایی گرفته تا اعتبار تلفن گرفته تا سوشی را در خود دارند.
در تور بانکوک مراکز تجاری بزرگ را دیدن کنید. در این شهر بوتیک‌های لوکس، اتومبیل‌های مسابقات، فروشگاه‌‌های شیوه زندگی، فروشگاه‌های گرانقیمت برای برندهای اروپایی و فرنچایز های کافه فرانسوی را پیدا خواهید کرد. در تور بانکوک  بازارهای بیشماری برای گشت و گذار وجود دارد. چتوچاک Chatuchak یکی از این بازارها است. شما در این شهر بازارهای شبانه، بازارهای دانشگاه، بازارهای تازه ، بازارهای گل، بازارهای قطار و انواع دیگر بازارها را خواهید دید.

غذاهای بانکوک

تور بانکوک

بهترین ماده غذایی در آنجا ژامبون و پنیر کبابی است، گاهی آنقدر گرسنه هستید که نمی‌توانید برای شام صبر کنید و این فروشگاه‌ها عالی است.
یافتن سوشی در آنجا به آسانی یافتن پدتای است. بانکوک جمعیت ژاپنی زیادی دارد، به این معنی که رستوران‌های سوشی زیادی (از زنجیره های بزرگ گرفته تا کوچک)، کافه‌های معتبر ایزاکایا، کافه های عجیب و غریب، مغازه‌های رامن ramen و مکان‌های کاتو در آنجا وجود دارد. تور بانکوک بهشت غذاهای ژاپنی است.

تور بانکوک

در تور بانکوک مطمئناً باید غذاهای خیابانی را امتحان کنید. فروشندگان خیابانی را در همه جا مشاهده خواهید کرد، این بخشی از فرهنگ شهری است! میوه تازه بریده شده، ساندویچ بستنی، مرغ کبابی، قهوه یخ زده و چای شیر، هرچقدر گرسنه باشید آنجا همه چیز ارزان است. تور بانکوک سفر به یک بهشت غذایی است. گذشته از غذاهای خیابانی، این شهر دارای رستوران‌های عالی و خوشمزه است. San Pellegrino سان پلی گرینو بهترین رستوران رتبه 50 در آسیا را دارد. رستوران گاگان Gaggan، رتبه 1 را برای سه سال متوالی داراست (البته باید از چند هفته قبل رزرو کنید.)
در تور بانکوک چای یخ زده تایلندی را امتحان کنید. این چای به رنگ قهوه ای نارنجی و بسیار شیرین است. تقریباً نیمی از آن از شیر تبخیر شده درست شده است. اما اگر نوشیدنی وجود داشته باشد که انرژی شما را در گرما حفظ کند، مسلما این چای است.

حمل و نقل در بانکوک

تور بانکوک

تاکسی های بانکوک دارای رنگ کد هستند. صورتی روشن، زرد و سبز روشن، نارنجی، آبی و قرمز  به چه معنی است؟ رنگهای مختلف فقط شرکتهای تاکسیرانی مختلف را نشان می دهند. حمل و نقل پاک در این شهر وجود دارد. این شهر برخلاف همتایان خود در غرب، دو سیستم حمل و نقل انبوه و پاک دارد. سیستم های ترن هوایی Skytrain (BTS) و زیرزمینی (MRT) هر دو در سطح شهر کار می کنند.

تفریحات بانکوک

تور بانکوک

در بانکوک دایناسورها در مرکز شهر پرسه می زنند. یکی از جدیدترین پارک‌های این شهر پارک داینو Dino در فروم فونگ Phrom Phong است. با نمایشگرها، مجسمه های متحرک و سواری با اندازه های بزرگ، اینجا یک مکان جالب برای خانواده‌هایی است که دوست دارند کودکانشان از مسافرت لذت ببرند.

در تور بانکوک قایق سواری بر روی رودخانه را فراموش نکنید. رودخانه چائو فرایا Chao Phraya یکی از زیباترین دارایی های بانکوک است. آسانترین راه برای کشف رودخانه، سفر با کشتی توریستی است که در طول روز 50 بات هزینه دارد. از ترافیک خودداری کنید، از نسیم لذت ببرید و برخی از قدیمی ترین و جدیدترین معماری بانکوک دیدن کنید.

بانکوک دارای معماری شگفت انگیز است. وقتی به این شهر فکر میکنید، احتمالاً سریعا به یاد آسمان خراش‌ها می‌افتید. بانکوک ساختمانی به شکل ربات و ساختمانی شبیه یک فیل دارد. این برج دارای یک برج مسکونی به نام ماهاناخون Mahanakhon است.  

فضاهای سبز برای استراحت در شما وجود دارد. یکی از مکانهای مشهور، پارک لومفینی Lumphini در سیلوم است که در برخی فصل‌ها میزبان کنسرت های جاز آزاد روباز است و در آنجا می توانید هر روز بعد از ظهر ایروبیک روباز را ببینید.
در Phrom Pong فروم پونگ نیز پارک‌های بنیادی (Benjasiri Park) به همین ترتیب وجود دارد که دارای زمین‌های بازی کودکان، زمین های بسکتبال، استخر و یک دریاچه با لاک پشت ها است و مکانی محبوب برای خانواده ها در آخر هفته می‌باشد.

این شهر دارای "ریه سبز" است. در رودخانه چائو فرایا زمینی جنگلی و سبز و متراکم وجود دارد. ساخت و ساز در این منطقه ممنوع است. این منطقه به نام بانگ کراچائو (Kang Bang Kachao)، به دلیل جشن‌ها و مهمانی‌های مهیج در بین افراد محلی مشهور است. شما می‌توانید سفری به آنجا داشته باشید و حتی یک شب در آنجا بمانید.

تور بانکوک

در زیباترین باغ یک زیارتگاه غیرمعمول وجود دارد. در باغی آرام به نام نای لرت Nai Lert زیارتگاه باروری Tubtim قرار دارد. این حرم در ابتدا به افتخار Chao Mae Tubtim ساخته شده است، که تصور می‌شود روح وی در درختان قدیمی در باغ ها ساکن است. افسانه این را مطرح می کند که زنانی که نابارور بودند به ایجا آمده و دعا می‌کردند و صاحب فرزند می‌شدند.

این شهر پر بازدیدکننده ترین مرکز جهان است. طبق گفته مسترکارت، بانکوک بیشترین بازدید کننده را از تمام شهرهای جهان به خود اختصاص داده است. برای رسیدن به شهرهای پوکت، سامویی، کرابی، کوه چانگ (45 دقیقه)، کوه لانتا یا هر یک از دیگر مقاصد تایلندی، از بانکوک فقط یک ساعت با هواپیما طول می کشد.

در تور بانکوک معابد شگفت انگیز را ببینید. گذشته از Wat Phra Kaew (معبد بودا زمردی)، Wat Pho (معبد بودا خمیده) و Wat Arun (معبد سپیده دم) که همه نزدیک یکدیگر هستند.

آب و هوای بانکوک

تور بانکوک

بانکوک هوایی خنک دارد. عبارت "جی ین" یک کلمه محبوب در بانکوک است. به معنی "قلب خنک" است. شبیه به "آرام ماندن" است. به این شهر چنین لقبی داده اند.

تفریحات بچه ها در بانکوک

تور بانکوک برای بچه ها عالی است. آیا می دانید که در وسایل حمل و نقل عمومی، بزرگسالان ایستاده اند تا کودکان بتوانند در آن بنشینند؟ بانکوک و تایلند  به طور کلی بسیار کودک پسند هستند. هتل‌ها، رستوران‌ها و عموم مردم بسیار مناسب کودکان هستند و فعالیت‌های کودکانه زیادی را در سطح شهر خواهید داشت: بولینگ، اسکیت روی یخ، پارک‌های ترامپولین، اقیانوس جهانی، کارتهای مسافرتی، زمین های بازی عمومی و...

تور بانکوک
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info