سواحل زیبای کیش

جزیره کیش به سواحل مرجانی و شنی معروف است. ساحل میرمهنا، ساحل مرجان، ساحل درختان نارگیل، ساحل سیمرغ و اسکله ساحلی تفریحی کیش، معروف ترین و جذاب ترین سواحل جزیره مرجانی کیش است. در این مقاله "های هالیدی" به معرفی این سواحل زیبا به گردشگران تور کیش میپردازد.

  • تعداد بازدید: 4865
  • ارسال در تاریخ: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

ساحل میرمهنا

بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره کیش پارک ساحلی میرمهنا واقع در بلوار دریا است که یکی از معروف ترین و همچنین شلوغ ترین مناطق جزیره کیش است. در پارک ساحلی میرمهنا میتوانید یکی از زیبا ترین غروب های خورشید را تماشا کنید و در حالی که در ساحل قدم میزنید لاک پشت های بزرگ و کوچک را ببینید که در کنار شما حرکت میکنند تا یک خاطره فراموش نشدنی را برای شما گردشگران تور کیش بوجود بیاورند.
از دیگر شگفتی های این پارک ساحلی در کیش میتوان به ماهی گیری در ساعاتی خاص اشاره کرد و نکته جالب تر اینکه همانجا در آلاچیق های تعبیه شده به کباب کردن بپردازید.

ساحل میرمهنا

ساحل مرجان

یکی از زیباترین و همچنین مفید ترین موجودات دریایی مرجان ها هستند. مرجان ها علاوه بر ظاهر زیبا باعث میشوند که آب دریا شفافیت خود را حفظ کند و همچنین محل بسیار مناسبی را هم برای سایر آبزیان فراهم کرده باشند.
حس قدم زدن در این ساحل مرجانی در کنار آبزیان، لاکپشت ها، صدف ها و حلزون های متنوع برای هر گردشگر تور کیش متفاوت و سرگرم کننده خواهد بود. پارک ساحلی مرجان علاوه بر آلاچیق ها، دارای پیست دوچرخه سواری و همچنین اسکله ای به سمت دریا و اسکله تفریحی میباشد که انواع تفریحات آبی مانند غواصی، پاراسل، شاتل، جت اسکی و بسیاری از تفریحات دیگر که یک اسکله تفریحی دارد را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است.

ساحل مرجانساحل مرجان

یکی دیگر از شگفتی های این پارک ساحلی، مجاورت با کشتی یونانی است که منظره شگفت انگیزی را بخصوص در غروب بوجود می آورد.

کشتی یونانی

ساحل درختان نارگیل

یکی از سواحل زیبای کیش که حال و هوای بسیار لذت بخشی را برای هر گردشگری را بوجود می آورد، ساحل درختان نارگیل است. درختان بلند نارگیل در ساحل شنی و نرم، در کنار آب های شفاف جزیره کیش یکی از منحصربفرد ترین سواحل کیش است.

ساحل نارگیلساحل نارگیل

ساحل مرد ماهیگیر

مجسمه مرد ماهیگیر با طول 12 متر که ساحل هم به نام همین مجسمه فیگوراتیو ثبت شده است چشم اندازی خاص و با شکوه را به نمایش گذاشته است که هر گردشگری را به سمت خود جذب میکند. این ساحل با فضایی بسیار زیبا به همراه چشم اندازی بی نظیر، قطعا رضایت گردشگران کیش را جلب میکند.
در این پارک ساحلی دو آبنما قرار داده شده است و گیاهان بومی جزیره کیش مانند هور ایرانی، گز، کنار، لور، بمبرلاری، کرت و نخل خرما از اکوسیستم این پارک بسیار زیبا میباشد که در کنار ساحل شنی در مجاورت دریا هر گردشگری را به سمت خود جذب میکند و ساعت ها میتوانید به گشت و گذار و تفریح و حتی دوچرخه سواری بپردازید.

ساحل مرد ماهیگیر

ساحل سیمرغ

یکی دیگر از پارک های ساحلی همه چیز تمام با چشم انداز شگفت انگیز و امکانات بی نظیر، پارک ساحلی سیمرغ است. موقعیت بسیار خوب این پارک چشم انداز وسیعی از دریا را بوجود آورده است تا بتوانید در یک چشم انداز زیبا به تماشای دریا بنشینید. همچنین در این پارک ساحلی زمین بدمینتون، پیست دوچرخه سواری، پینگ پنگ، پیست اسکیت و مسیر هایی برای پیاده روی وجود دارد که میتوانید ساعت ها خود را سرگرم کنید.

ساحل سیمرغ
اسکله ساحلی تفریحی کیش
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info