نمایشگاه زیبایی دبی

بیست و هفتمین دوره از بزرگترین نمایشگاه بین المللی زیبایی خاورمیانه در دبی رسما اعلام شد که متخصصان متعددی را در مرکز تجارت جهانی دبی گرد هم می آورد.
دبی  8 آبان تا 10 آبان به مدت 3 روز میزبان بزرگترین نمایشگاه زیبایی دنیا خواهد بود که شامل عطرها و لوازم جانبی زیبایی است. بیش از 1800 کمپانی معتبر از 68 کشور دنیا امسال در این نمایشگاه شرکت می کنند.

  • تعداد بازدید: 412
  • ارسال در تاریخ: ۱ آبان ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 3 دقیقه

این نمایشگاه از سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و به صنعت زیبایی در خاورمیانه کمک کرده است. بازدیدکنندگان می توانند در عرض 3 روز با بیش از 1800 کپمپانی معتبر و آرایشی ملاقات کنند.

این نمایشگاه به مرکز ملاقات آرایشگران، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، بازاریابان، خرده فروشان و اینفلوئنسرها تبدیل خواهد شد. نمایشگاه زیبایی، شامل معرفی برندها، معرفی جدید ترین محصولات و خدمات، ایونت های تخصصی مختلف، آموزش زنده و کارگاه‌های عملی خواهد بود و فرصت کشف آخرین روندها و فناوری ها در صنعت زیبایی را به شرکت کنندگان می دهد و همچنین شرکت کنندگان امکان  ارتباط با تصمیم گیرندگان کلیدی و رسانه های تخصصی و نشان دادن مهارت ها و دانش خود را خواهند داشت. 

نمایشگاه زیبایی به غرفه داران اجازه می دهد تا محصولات و خدمات جدید خود را در قالب لوازم آرایشی ، لوازم مراقبت از پوست و مو، محصولات مراقبت از دهان، مکمل های غذایی، لوازم مراقبت شخصی و بهداشت، لوازم آرایش مو، لوازم ناخن، ماشین آلات جهت بسته بندی، مواد اولیه، تخت های برنزه کننده، ترکیبات عطری و عطرهای ارگانیک و... را ارائه دهند.

نمایشگاه های دبی

این نمایشگاه ارتباطات مهمی را بین شرکت های بزرگ در سراسر جهان ایجاد می کند و تجربه منحصر به فردی را در بازاریابی و فروش به غرفه داران ارائه می دهد. اگر شما هم یکی از طراحان و تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی هستید، می توانید محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه دهید.

لازم به ذکر است ورودی نمایشگاه زیبایی، رایگان است. برای داشتن غرفه و ویزیت در سایت اصلی می توانید ریجستر شوید. البته برای ویزیت، دم در نمایشگاه هم می توان ریجستری را انجام داد ولی ممکن است بسیار شلوغ باشد. این رویداد همچنین شامل جوایزی نیز می باشد.

آدرس سایت: https://beautyworld-middle-east.ae.messefrankfurt.com

آدرس نمایشگاه زیبایی دبی: مرکز تجارت جهانی دبی

با توجه به تقاضای بالا برای شرکت در این نمایشگاه پیشنهاد می کنیم که اگر قصد بازدید از نمایشگاه امسال را دارید، زودتر اقدامات لازم برای پرواز و اقامت در دبی را انجام دهید به این دلیل که طبیعتا قیمت های هتل در طول این مدت بالاتر از ایام معمول سال خواهد بود.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info