حراج جمعه سیاه استانبول

حراج بلک فرایدی یا همان حراج بازار سیاه سنتی است که از کشور آمریکا شروع شد و به دیگر کشورها نیز انتقال پیدا کرد. حراج سیاه در استانبول نیز برگزار می شود و بسیاری از ایرانیان در تاریخ 23 نوامبر تور مسافرتی و یا بلیط هواپیما به مقصد استانبول را رزرو می کنند تا از تخفیف های تا 70 درصدی اجناس بهره مند شوند.

  • تعداد بازدید: 7798
  • ارسال در تاریخ: ۶ مهر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

حراج جمعه سیاه استانبول

استثنایی ترین روز حراجی در دنیا یا همان حراج جمعه سیاه یا  حراج جمعه سیاه استانبول Black Friday این روزها همه گیر شده‌ است. در اکثر نقاط دنیا این روز به عنوان پادشاه حراجی‌ها به رسمیت شناخته شده و برگزار می‌شود. خریداران همواره به این روز به عنوان فرصتی طلایی برای خرید نگاه کرده و نوع و تاریخ برگزاری این حراجی در هر یک از کشورهای دنیا با توجه به فرهنگ آن‌ها متغیر است. 
حراج جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی سالانه در سراسر دنیا در تاریخ 2 آذر مصادف با 23 نوامبر آغاز می شود. در حراج جمعه سیاه اهمیت بسیار بالایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد و جالب است که بدانید با اینکه بلک فرایدی تعطیل رسمی نیست اما اکثر مردم برای خرید این روز را مرخصی می گیرند و اکثر کارفرمایان این روز را تعطیل اعلام می کنند.
یکی از کشورهایی که در آن بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه برگزار می شود و به ایران نزدیک است کشور ترکیه است. و بسیاری از ایرانیان در این تاریخ به قصد خرید در استانبول به این شهر زیبا میروند تا از حراج جمعه سیاه استانبول نهایت استفاده را ببرند. و نکته ی جالب جمعه سیاه استانبول در این است که به مدت یک هفته این حراج ادامه دارد و شما می توانید از تخفیف های 50 الی 70 درصدی بلک فرایدی استانبول استفاده کنید.

حراج جمعه سیاه استانبول

تورهای استانبول ویژه حراج جمعه سیاه

حراج بلک فرایدی استانبول

تور استانبول در بلک فرایدی بسیار شلوغ هستند و اگر قصد شرکت در این حراج را دارید باید تور مسافرتی و یا بلیط استانبول خود را هر چه سریعتر رزرو کنید که جا نمانید.
در حراج بلک فرایدی یا جمعه سیاه استانبول اجناسی ماننده وسایل خانگی، کفش و پوشاک، لوازم آرایشی و وسایل الکترونیکی عرضه می شوند که باید با صبوری در صف خرید بمانید که البته در استانبول کمی وضع فرق می کند و شاهد ازدحام جمعیات کمتری خواهید بود چون این حراج در استانبول به مدت یک هفته ادامه دارد و حتی بعد از یک هفته هم برخی اجناس تا 30 درصد همچنان دارای تخفیف هستند.
در حراج جمعه سیاه استانبول میتوانید لوازم الکترونیکی مثل کنسول بازی ، محصولات اپل و دوربین های دیجیتال را با قیمتی مناسب بخرید و یا حتی تلویزیون هایی که مدل قدیمی تری دارند را میتوانید با نرخ ارزان تهیه کنید.



در حراج جمعه سیاه استانبول از کجا خرید کنیم؟


یکی از بهترین مواردی که در بلک فرایدی استانبول می توان خرید پوشاک است و شما میتوانید اجناس برند و با کیفیت را با تخفیف 70 درصدی بخرید. که البته مثل هر حراجی باید سعی کنید زود خرید کنید که انتخاب های بیشتری داشته باشید. برندهای ترک خوب را هم می توانید در بازار و میدان تکسیم تهیه نمایید و دقت کنید که پوشاک خارج از فصل قیمت بهتری دارند، بعنوان مثال پوشاک زمستانه قیمت بالایی در آذر ماه دارند.
مرکز خرید زورلو و مرکز خرید ایستینیه پارک از بهترین مراکز خرید استانبول برای خرید برندهای معروف با تخفیف هستند. در مرکز خرید زورلو سنتر استانبول می توانید از خرید اجناسی که برند نیستند و قیمت پایینی دارند بهره مند شوید.
یکی دیگر از راه های خرید, خرید آنلاین حراج جمعه سیاه استانبول است که باید کارت اعتباری داشته باشید و براحتی خرید کنید و اجناس خود را در محل اقامت خود تحویل بگیرید.

ساعت شروع حراج جمعه سیاه استانبول

ساعت حراج بلک فرایدی کاملا مشخص نیست و مغازه ها سعی می کنند که زودتر مغازه های خود را باز کنند و مغازه ها کل ساعات شب هم باز هستند. برندهای معروف مثل پوما ، ویکتوریا سیکرت و نایکی از ساعات اولیه صبح تا ساعت 11 شب باز هستند. ولی اکثر مغازه ها تا پاسی از نیمه شب هم باز هستند.

سوالات متداول

مراکز خرید استانبول هر ساله گردشگران زیادی را جذب خود می کند و خریدهای خود را از این بازار ها انجام می دهند به طور کلی در هر منطقه و محله ای یک مرکز خرید وجود دارد و تایم کاری آنها معمولا بین 10 صبح تا 10 شب می باشد.برای رفتن به این مراکز خرید می توانید از مترو و اتوبوس و هم چنین از تاکسی استفاده کنید.
هدف بسیاری از گردشگران علاوه بر سفر و گردش در ترکیه و استانبول، خرید کردن نیز است. همه ساله فستیوال های خرید زیادی در استانبول برگزار می شوند که بهترین زمان برای خرید به صرفه می باشد.
در حال حاضر ترکیه یکی از توریستی ترین کشور های خاورمیانه و همسایه ایران می باشد که سالانه میزبان میلیونها گردشگر از سرتاسر جهان می باشد.سفر به هریک از شهرهای این کشور حال و هوای خودش را دارد و گردشگران بر حسب سلایقشان آنها را انتخاب کرده و به آن سفر می کنند.از این بین شهر های استانبول و آنتالیا پیش گردشگران خارجی و به ویژه ایرانیان محبوبیت خاصی دارند. بیشتر مسافران ترکیه بین شهرهای استانبول و آنتالیا شک دارند که سفر در چه شهری برایشان جذابیت بیشتری دارد.
محله های استانبول از نظر قدمت و کاربری متنوع هستند و شما میتوانید با توجه به دلیل سفر خود محل اقامت خود را مشخص کنید. برخی از محله های استانبول مناسب خرید هستند و برخی دیگر از محله های استانبول بهترین فضا را برای طرفداران پیاده روی و لذت بردن از جاذبه های تاریخی استانبول دارند. انتخاب محلی برای اقامت و همچنین گردش دغدغه ی بسیاری از مسافرانی است که برای بار اول به استانبول سفر می کنند. در اینجا به معرفی محله های معروف استانبول می پردازیم.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info