آیا محدودیت سفر برای دانشجویان بین المللی کانادا برداشته می شود؟

با گذشت چهار ماه از محدودیت اجازه ورود دانشجویان بین المللی به خاک کانادا، کانادا ممکن است محدودیت سفر دانشجویان را بردارد.

  • تعداد بازدید: 1558
  • ارسال در تاریخ: ۹ مرداد ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۹ مرداد ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می رسد دولت کانادا در صدد است که محدودیت سفر دانشجویان بین المللی را بردارد. دولت کانادا قصد دارد که تسهیلاتی ایجاد کند که دانشجویان بتواند برای شروع ترم پاییز 2020 به کانادا سفر کنند. این خبر پس از آن اعلام گردید که وزرای بهداشت و مهاجرت فدرال کانادا در نامه ای به دولت های استانی و موسسات آموزشی تایید شده DLIs خواستار اطلاعات و توضیحاتی در مورد شیوه های فرآیند استقبال از دانشجویان بین المللی در ماه های آتی شدند.

در عین حال این دو وزیر بیان کرده اند که دولت های فدرال و استانی و DLI ها “… باید با کمک همدیگر رویکرد منسجم، شفاف و هماهنگی را در راستای حمایت از سلامت و امنیت دانشجویان و جامعه کانادا اتخاذ کنند.” بدین منظور دولت فدرال رهنمودهایی را برای تبیین نحوه استقبال از دانشجویان خارجی منتشر خواهد کرد. در این بیانیه انتظارات دانشجویان، DLI ها و دولت های استانی در نیل به این هدف تبیین خواهد شد. برای نمونه دانشجویان به محض ورودشان همچنان موظف به قرنطینه اجباری 14 روزه خود هستند. استان ها و مناطق کانادا و نیز DLI ها می بایست از مقررات و رهنمودهای مربوط به سلامت عمومی پیروی کنند.

image

پرواز تهران به دبی کی باز می شود

  • تاریخ انتشار:۵ مرداد ۱۳۹۹

امارات مانند بسیاری دیگر از کشورها با شیوع کرونا ممنوعیت های پروازی ایجاد کرده بودند.اخیرا امارات پس از چند ماه طی بیانیه ای بازگشایی پروازهای دبی را اعلام کرد.

منبع خبر: world of visa

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • F.Sharifi پنج شنبه ۹ مرداد
    ممنون شرایط جدید ویزای کانادا رو هم اعلام کنید
    • Maryna
      پنج شنبه ۹ مرداد پاسخ
      درود بزودی اطلاع رسانی خواهیم کرد. 
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info