حدود هزینه اجاره خودرو در کیش چقدر است؟

هزینه اجاره خودرو در کیش به عواملی چون نوع ماشین و تعداد روزهای اجاره خودرو بستگی دارد که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت از انواع خودرو برای اجاره در کیش آگاه شده و با بررسی قیمت اجاره آنها، خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید.

  • تعداد بازدید: 32140
  • ارسال در تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

هر ساله مسافران بسیاری برای سپری‌کردن تعطیلات خود به جزیره‌ی کیش سفر می‌کنند و از تفریحات مهیج و لذت‌بخش آن بهره‌مند می‌شوند. اکثر مسافران در این جزیره به دلیل سفر با هواپیما بدون وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی هستند و برای تردد در سطح جزیره از تاکسی استفاده می‌کنند. ازاین‌ رو شرکت‌های اجاره خودرو به‌منظور رفاه و آسایش گردشگران در جزیره کیش تأسیس شده‌اند که با اجاره ماشین‌های لوکس و زیبا به مسافران سفری به‌یادماندنی را برای آنها رقم می‌زنند.

مدل خودروهزینه برای 1 تا 6 روز (خرداد 1402)
نیسان جوک1 میلیون و 500هزارتومان
فورد ادج2 میلیون و 100 هزارتومان
لامبورگینی هوراکان120 میلیون تومان
فورد موستانگ کانورتیبل3 میلیون و 800 هزارتومان
شورلت کامارو4 میلیون و 500 هزارتومان

اجاره خودرو در کیش

باتوجه‌به اینکه کیش جزو مناطق آزاد کشور به شمار می‌رود، در خیابان‌های آن شاهد خودروهایی لوکس هستید که زیبایی این جزیره را چند برابر می‌کنند. با به‌وجودآمدن شرکت‌های اجاره خودرو و رنت خودروهای آخرین‌مدل از آنها، شما نیز می‌توانید لذت رانندگی در خیابان‌های این جزیره را تجربه کنید.

سعادت رنت یکی از شرکت‌های برتر در این حوزه است که تاکنون توانسته با ارائه‌ی خدمات ارزنده به گردشگران، نظر آنها را جلب کرده و سابقه‌ی درخشانی را برای خود رقم بزند. در مورد هزینه‌ها نیز باید گفت که حداقل و حداکثر قیمت اجاره خودرو در کیش روزانه از 1.500.000تا 120.000.000 تومان است که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سعادت رنت از قیمت روز تمام مدل‌های اجاره‌دهنده در کیش آگاه شوید.
رنت ماشین در کیش با سعادت رنت به‌صورت بدون راننده امکان‌پذیر است که می‌توانید در لوکیشن مورد نظر خود ماشین را تحویل بگیرید. اجاره خودرو به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی به گردش در جزیره کیش با ماشینی لوکس و گران‌قیمت بپردازید و سفری خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش

یکی از دلایلی که پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کیش از خدمات اجاره خودرو بهره‌مند شوید این است که در این جزیره اماکن دیدنی و تفریحی فاصله زیادی با یکدیگر دارند و برای بازدید از آنها باید از وسایل نقلیه استفاده کنید. به این منظور در خیابان‌های کیش شاهد تاکسی‌های بسیاری هستید که آماده خدمت‌رسانی و جابه‌جایی افراد هستند؛ اما لازم است بدانید که استفاده از تاکسی آن هم به‌صورت روزانه، هزینه‌ی زیادی را برای شما دربرخواهد داشت؛ بنابراین برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و آسایش و راحتی خود، پیشنهاد ما اجاره خودرو است.

به‌منظور اجاره خودرو از شرکت سعادت رنت ملزم به ارائه‌ی مدارک به نمایندگان ما در شعبه‌ی کیش هستید که این مدارک عبارتند از:

  • داشتن سن بیش از 20 سال
  • کارت شناسایی
  • گواهینامه رانندگی
  • دیپوزیت

پس از ارائه‌ی مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش، قرارداد رسمی با 9 درصد مالیات ارزش‌افزوده بین شرکت سعادت رنت و شما بسته خواهد شد که در این قرارداد هزینه، نوع بیمه، تعداد روز، نوع خودرو و مشخصات راننده درج شده است. این قرارداد دو نسخه خواهد داشت که یک نسخه از آن به شما داده می‌شود و باید آن را تا انتهای زمان اجاره نزد خود نگهداری کنید.

آشنایی با قوانین رانندگی در کیش

قوانین رانندگی در کیش مانند سایر شهرهای ایران است با این تفاوت که پیروی از آن با سخت‌گیری بیشتری دنبال می‌شود و جریمه در این جزیره نیز دو برابر سایر شهرها است. برخی از قوانین رانندگی در کیش به‌ این صورت است:


  • بستن کمربند ایمنی در خودرو برای تمامی سرنشینان اجباری است.
  • بوق‌ زدن در کلیه خیابان‌های کیش ممنوع است.
  • ایجاد آلودگی صوتی با موزیک در جزیره اکیداً ممنوع است.
  • بیرون انداختن زباله‌های داخل خودرو ممنوع است.
  • حداکثر سرعت مجاز خودروها با تابلوهای متعدد در خیابان‌ها و جاده‌ها مشخص شده‌اند.
  • رانندگی با سرعت مجاز در خیابان‌های کیش دوربین‌های کنترل سرعت نصب شده و بازرسان نامحسوس سرعت خودروها را تحت کنترل دارند. 
  • رانندگی با سرعت غیر مجاز ممنوع بوده و توسط بازرسان نامحسوس، سرعت خودروها تحت کنترل است.

جمع‌بندی

جزیره کیش با داشتن مراکز خرید متعدد و تفریحات مهیج و لذت‌بخش، یکی از جزایر پرطرفدار ایران است که در طول سال میزبان گردشگران بسیاری است. اگر می‌خواهید به این جزیره دیدنی سفر کنید بهتر است بدانید که بهترین فصل سفر به کیش زمستان و بهار است زیرا کیش در این فصول دارای آب‌وهوایی معتدل دلپذیر است.

یکی از مشکلات اکثر افرادی که به این جزیره سفر می‌کنند، نحوه‌ی رفت‌وآمد در سطح شهر است که ما در سعادت رنت با اجاره خودروهای لوکس با قیمت به‌صرفه این مشکل شما را رفع خواهیم کرد. اکنون می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و انواع خودروهای اجاره‌ای در کیش به وب‌سایت سعادت رنت مراجعه کنید یا از طریق شماره‌های مندرج در وب‌سایت با کارشناسان تماس بگیرید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info