دبی شهر آسمان خراش ها

دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی، در جنوب کشور ایران واقع شده است. امارات متحده عربی دومین کشور امن جهان است و بستری مناسب برای تمامی مسافران از نظر رفاهی و آسایش مهیا کرده است. توصیه می شود کسانی که می خواهند سفری استثنایی و بی نظیر را تجربه کنند حتما یک بار به دبی سفر کنند.

  • تعداد بازدید: 2804
  • ارسال در تاریخ: ۹ دی ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 2 دقیقه
با خرید از "های هالیدی" از کارگزار مستقیم ویزا می گیرید. 09353309093

سفری لوکس به دبی

دبی شهری اسلامی ست که در صنعت جذب توریست از سراسر دنیا کاملا موفق عمل کرده است به نحوی که می توان گفت بزودی صنعت گردشگری در زمینه ی تامین بودجه ی اقتصادی قابل رقابت با درآمد نفتی آن خواهد بود. دبی با مدیریت و حکومتی درست از بیابانی گرم و غیر قابل سکونت به سرعت تبدیل به شهری مدرن شد که دارای پیست اسکی در دل شهر است. از دیدنی های دبی بزرگترین آکواریوم دنیاست که در دبی مال واقع شده است که در آن می توانید کوسه های بزرگ اقیانوس و انواع گونه های جانواران دریایی را از فاصله یی بسیار نزدیک تماشا کنید. ایرانیان برای سفر به دبی باید ویزا دبی تهیه کنند. 

Dubai-Marina
Dubai-Aquarium
Dubai Mall
Dubai-Sunset

دیدنی های دبی

به منظور جذب گردشگران بیشتر سالیانه فستیوال ها و رویدادهای گوناگونی برگزار می شود مانند مسابقات تنیس، فستیوال طعم ها، نمایشگاه عروس، فستیوال بین المللی موسیقی جاز دبی و چندین مورد دیگر. دبی شهری ست پر از برج های حیرت انگیز و سر به فلک کشیده که زیبایی خیره کننده یی به شهر داده است که ساختمان های منطقه مارینا از معروف ترین آن هاست. مراکز خریدی که علاوه بر وجود تمامی برندهای معتبر دنیا دارای جاذبه های گردشگری فراوانی هستند، جزایر مصنوعی، پارک های آبی هیجان انگیز مثل واید وادی، رستوران هایی در دل اقیانوس و رودخانه یی که از دل شهر عبور داده شده است تا به شهر نما ببخشد و هوای گرم و طاقت فرسای تابستان دبی را قابل تحمل کند، شهر را شبیه ماکتی لوکس کرده است.

Borj-Ol-Arab
Dubai-Hotel
Wild-Wadi
Borj-Khalife

برترین ها در دبی

برج خلیفه مرتفع ترین برج جهان هر شب با رقص نور و رقص فواره ها به همراه موسیقی در چشم تماشاچیان خودنمایی می کند. از دیگر جاذبه های دبی مدینه الجمیره است که به ونیز دبی از آن یاد می کنند که با الهام از شهر ونیز ساخته شده است و با قایق می توانید در آن رفت و آمد کنید. جزیره های مصنوعی نخل دبی از خلاقانه ترین و مشهورترین پروژه های گردشگری و عمرانی دنیا به حساب می آید که دارای هتل ها و اقامت گاه های بسیار زیبا و مدرن است.

Dubai-Palm
Dubai-landscape
Dubai-Attractions
Dubai-Sky
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info