بیمارستان ایرانیان دبی کجاست؟ آدرس و اطلاعات

شاید باورش بیاید برایتان سخت باشد که در شهر دبی، یکی از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه، بیمارستانی به نام ایرانیان وجود دارد. این بیمارستان امکانات و خدمات خوبی را در اختیار ایرانیان و دیگر شهروندان شهر دبی قرار می‌دهد. اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید و نگرانید در طول سفر اتفاقی برای شما بیفتد یا می‌خواهید اطلاعاتتان را درباره بیمارستان ایرانیان بالا ببرید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

  • تعداد بازدید: 174
  • ارسال در تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
  • بروزرسانی: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
  • میانگین مطالعه: 7 دقیقه

بیمارستان ایرانیان دبی چه زمانی افتتاح شد؟

بیمارستان ایرانیان دبی در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. ساختمان این بیمارستان در منطقه جمیرا این شهر قرار دارد. زمینی که این بیمارستان بر روی آن ساخته‌شده است، در سال‌های پیش توسط حاکم دبی به ایرانیان اهدا شد؛ بنابراین اگر به سراغ بلیط دبی رفتید و به این شهر سفر کردید و نیاز به خدمات اورژانسی و درمانی داشتید، می‌توانید به این بیمارستان مراجعه کنید.

این بیمارستان به همت جمعیت هلال‌احمر ایران ساخت شده است و اکثر کادر آن را ایرانیان ساکن امارات تشکیل می‌دهد. بیمارستان ایرانیان دبی یک بیمارستان خصوصی است. برای ساخت نمای بیرونی این بیمارستان از معماری مساجد ایرانی الهام گرفته شده است و از کاشی‌های آبی‌رنگ استفاده‌شده است.

بیمارستان ایرانیان دبی

بیمارستان ایرانیان دبی در کجا قرار گرفته است؟

بیمارستان ایرانیان دبی در جاده الوصل در جمیرا قرار دارد. این بیمارستان در نزدیکی هتل برج العرب و پارک آبی «وایلد وادی» قرار گرفته است؛ بنابراین اگر به سراغ بلیط هواپیما خارجی به مقصد دبی رفتید، در هتل برج العرب اتاق بگیرید تا هر زمان که نیاز به خدمات درمانی داشتید، به‌راحتی بتوانید به این بیمارستان دسترسی داشته باشید.

همچنین محل قرارگیری این بیمارستان به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توانید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی شهر دبی نظیر مترو، اتوبوس و تاکسی به آن مراجعه کنید.

نکته: کنسولگری ایران نیز در نزدیکی این بیمارستان قرار دارد.

آیا این بیمارستان فقط به ایرانیان خدمات می‌دهد؟

خیر؛ کادر درمانی بیمارستان ایرانیان دبی خود را موظف می‌دارد که علاوه بر ایرانیان به تمامی افرادی که به این بیمارستان مراجعه کنند، صرف نظر از زبان، نژاد و ملیتشان به آن‌ها خدمات ارائه کنند. این بیمارستان در تمام طول شبانه‌روز فعال است و به بیماران مختلفی از ملیت‌های مختلف نظیر ایرانیان، عرب‌ها، افغان‌ها، تاجیک‌ها و مردم دیگر خدمات مختلفی نظیر فیزیوتراپی، دندان‌پزشکی، آندوسکوپی، مراقبت‌های ویژه و اورژانس ارائه می‌کند.

اگر نیاز به دارویی داشتید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید به آدرس این بیمارستان مراجعه کنید و از داروخانه شبانه‌روزی‌اش داروی موردنظر خود را تهیه کنید.

چه امکانات و خدماتی در بیمارستان ایرانیان وجود دارد؟

در بیمارستان ایرانیان شهر دبی انواعی از خدمات درمانی مختلف به مسافران ایرانی و دیگر افراد ارائه می‌شود. ظرفیت این بیمارستان ۱۲۰۰ نفر است و در آن ۲۲۰ تخت بستری قرار دارد.

بیمارستان ایرانیان دبی
25 کلینیک فوق تخصصی مختلف در این بیمارستان وجود دارد و انواعی از خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌کند. آزمایشگاه پیشرفت تماماً خودکار این بیمارستان امکان انجام انواع آزمایشات را فراهم کرده‌است. همچنین اولین آزمایشگاه سیتوژنتیک و تشخیص دی‌ان‌ای در منطقه نیز در این بیمارستان تاسیس شده است. بیمارستان ایرانیان دبی

۱۰ اتاق عمل پیشرفته با فناوری لاپاراسکوپی در این بیمارستان وجود دارد و انواعی از ابزارهای مورد نیاز برای جراحی‌های کم تهاجمی در اتاق‌های جراحی در اختیار پزشکان قرار گرفته است.

به‌طورکلی انواع خدمات درمانی زیر در بیمارستان ایرانیان دبی ارائه می‌شود:

  • دندان‌پزشکی
  • آندوسکوپی
  • فیزیوتراپی
  • خدمات درمانی مربوط به نوزادان و مادران باردار
  • داروخانه شبانه‌روزی
  • اتاق عمل
  • اورژانس
  • جراحی
  • آزمایشگاه

آیا پزشکان و کادر درمانی ایرانی می‌توانند در بیمارستان ایرانیان دبی استخدام شوند؟

بله؛ اگر قصد مهاجرت به شهر دبی را دارید و تحصیلات و تخصصتان در حوزه درمان است، بیمارستان ایرانیان دبی همواره آغوش خود را بر روی کادر درمان ایران باز کرده است و در طول سال آماده پذیرش رزومه‌های کادر درمانی ایرانیان است.

چگونه به شهر دبی برویم؟

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی شهر دبی بازدید کنید، یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای سفر به این شهر، خرید تورهای گردشگری دبی است. در بسته‌های سفر تورهای گردشگری که به مقصد دبی اجرا می‌شود، به طور معمول خدمات زیر ارائه می‌گردد:

  • بلیط هواپیمای رفت‌وبرگشت
  • رزرو هتل
  • ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای توریستی
  • راهنمای فارسی‌زبان

اگر بین تورهای گردشگری دبی گشتید، اما نتوانست برنامه سفر موردنظر خود را در آن‌ها پیدا کنید یا شرکت هواپیمایی و هتل موردعلاقه‌تان در تورهای دبی رزرو نشده بود، می‌توانید به طور جداگانه برای خرید بلیط هواپیمای دبی و رزرو اتاق در هتل‌های این شهر اقدام کنید.

در زمان تهیه بلیط هواپیمای دبی به نکات زیر توجه کنید:

1. انواعی از شرکت‌های هواپیمایی خارجی و ایرانی مسافران را از تهران به شهر دبی می‌برند. با خرید بلیط هواپیمای شرکت‌های داخلی می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

2. پروازهای تهران به دبی در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس ارائه می‌گردد. همچنین بلیت این مسیر به دو صورت سیستمی و چارتری قابل خرید است.

3. اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن به دبی سفر کنید، حتماً به سراغ پروازهای بروید که بدون توقف است و شما را می‌تواند ظرف مدت ۲ ساعت از تهران به دبی ببرد. با رزرو پروازهایی با توقف­های بیشتر ممکن است تا ۴۱ ساعت نیز در مسیر بمانید.

در هنگام رزرو هتل در دبی حتماً به امکانات، خدمات، مکان قرارگیری و قیمت هر هتل توجه کنید. یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن بهترین هتل­های شهر دبی توجه به تعداد ستاره‌های آن است. تعداد ستاره‌های هر هتل نشان‌دهنده میزان امکانات و خدماتی است که به مهمانان خود ارائه می­کنند و همچنین قیمت رزرو اتاق در آن هتل را مشخص می­کند. هتل‌های شهر دبی را از این نظر می‌توان به ۶ دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

  • هتل‌های ۵ ستاره یا لوکس
  • هتل‌های ۴ ستاره
  • هتل‌های ۳ ستاره
  • هتل‌های ۲ ستاره
  • هتل‌های تک‌ستاره
  • هتل‌های بدون ستاره

هرچه تعداد ستاره‌های هتل بیشتر شود، امکانات و خدمات آن بهتر و هزینه اقامت در آن بالاتر می‌رود.

اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن یک لیستِ جامع از بلیط هواپیما یا هتل‌های شهر دبی را در یک صفحه ببینید و با مقایسه امکانات، خدمات و قیمت آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را برای خود تهیه کنید، می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید.

اگر بخواهید به طور شخصی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در دبی اقدام کنید، این نکته را فراموش نکنید که باید خودتان به سراغ ویزای توریستی دبی بروید. البته تهیه این ویزا کار سختی نیست و به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کنسولگری امارات متحده عربی در ایران یا مراجعه حضوری به آدرس آن مدارک اولیه برای تهیه ویزا را آماده کنید و با پر کردن فرم آن منتظر شوید تا این ویزا برای شما صادر شود.

جمع‌بندی 

بیمارستان ایرانیان دبی یکی از بیمارستان­های خوب شهر دبی است که اکثر کادر درمانی آن را ایرانیان تشکیل می‌دهد و به همت جمعیت هلال‌احمر ایران ساخته شده است. در این بیمارستان انواعی از امکانات درمانی مختلف ارائه می‌شود که هم ایرانیان و هم دیگر ملیت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. این بیمارستان در جاده الوصل جمیرا در نزدیکی هتل برج العرب قرار گرفته است. باتوجه‌به اطلاعاتی که در بخش پایانی این مقاله ارائه کردیم به‌راحتی می­توانید به شهر دبی سفر کنید و اگر مشکلی برایتان پیش آمد به این بیمارستان مراجعه کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info