آشنایی با تور ارمنستان نوروز و نحوه رزرو این سفر

تورهای نوروزی یکی از محبوب ترین تورهایی است که بسیاری از افراد علاقمند به شرکت در این تورها می باشند. تور نوروز 1401 به مقاصد مختلفی بر...

  • تعداد بازدید: 1073
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰
  • بروزرسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه


تورهای نوروزی یکی از محبوب ترین تورهایی است که بسیاری از افراد علاقمند به شرکت در این تورها می باشند. تور نوروز 1401 به مقاصد مختلفی برگزار می شوند و آژانس های هواپیمایی و شرکت های گردشگری برنامه های خاصی را جهت برگزاری تور در ایام عید برای گردشگران در نظر می گیرند. 
یکی از کشورهای همسایه و زیبای ما کشور ارمنستان می باشد. معمولا در نوروز تورها به صورت پیش فروش و چند ماه قبل توسط آژانس های گردشگری به فروش می رسند. علت پیش فروش شدن این تورها مربوط به ظرفیت و شرایط آن ها می باشد. بر طبق عادات و رسوم، بسیاری از ما علاقمند به سفر در نوروز هستیم.

حال هر شخص با توجه به علاقه و شرایط خودش تصمیم به سفر داخلی یا خارجی می گیرد. کشور ارمنستان یکی از زیباترین کشورهای همسایه ما می باشد و در ایام عید کنسرت ها و جشن های زیادی در این کشور برگزار می گردد.

شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری به دو صورت زمینی و هوایی تور ارمنستان نوروزی را برگزار می نمایند تا هر شخص با توجه به وضعیت مالی و شرایط خودش، تور مد نظر را انتخاب نماید.

جاذبه های گردشگری ارمنستان شامل موارد مختلفی از جمله میدان جمهوری ایروان، موزه تاریخ، موزه مارتیروس ساریان،کلیسای جامع زوارتنوتس، دژ اربونی، بازار ورنیساج، مجسمه مادر، کاسکاد و بسیاری از موارد دیگر است.

چرا در نوروز به ارمنستان سفر کنیم؟

تورهای نوروزی از آن جهت مورد توجه بسیاری از افراد است که هم شرایط آب و هوایی مناسب می باشد و هم در این کشور مراسمات خاصی نیز برگزار می گردد و مسافران زیادی از این خدمات استفاده می کنند. از لحاظ خورد و خوراک هم به ذائقه ایرانی بسیار نزدیک هستند. پیشنهاد می کنم جهت شرکت در تورهای نوروزی 1401 بهتر است با کارشناسان آژانس هواپیمایی فارا گشت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را نیز دریافت کنید. 

لازم به ذکر است که در ایام نوروز بسیاری از شرکت های هوایی و هتل ها به علت شلوغی و رزرو به صورت پیش فروش، اقدام به افزایش نرخ خدمات خودشان می کنند. در اکثر کشورها این امر طبیعی بوده و به همین دلیل، این تورها به صورت پیش فروش و از چند ماه قبل نیز قابل رزرو و خرید می باشد.

 با خرید و رزرو تور می توانید به سادگی و با هزینه مشخصی اقدام به سفر نمایید و از صرف هزینه های مازاد نیز جلوگیری نمایید. برای این کار نیاز هست تا با شرکت های ارائه دهنده خدمات سفر در ارتباط باشید.

سفر به ارمنستان در ایام نوروز

در این قسمت به بررسی جاذبه های گردشگری ارمنستان پرداخته و در مورد سفر به ارمنستان برخی نکات را به شما خواهیم گفت:

  • میدان جمهوری ایروان
  • مجسمه مادر
  • کلیسای جامع زوارتنوتس
  • کاسکاد
  • دریاچه سوان
  • خانه موزه مارتیروس ساریان


میدان جمهوری ایروان یکی از معروف ترین جاذبه های اصلی این کشور می باشد که بسیاری از گردشگران در سفر به ارمنستان به بازدید از این محل می پردازند.

میدان جمهوری در مرکز ایروان قرار داشته و دارای نمای بسیار زیبایی می باشد و به چهار راه ها و خیابان اصلی ایروان نزدیک می باشد. بسیاری از گردشگران در برنامه گشت شهری و بازدید از این میدان شرکت می کنند. 

در اطراف این میدان، ساختمان های نهاد های سیاسی و حکومتی مستقر شده اند و هر ساله در اطراف این میدان بزرگ، فستیوال و موسیقی های مختلف به صورت زنده نیز اجرا می گردد و یکی از شلوغ ترین اماکن توریستی ایروان نیز محسوب می شود. 

در اطراف این میدان ادارات مختلفی از جمله ساختمان موزه، خانه دولت، وزارت دارایی و انرژی، وزارت امور خارجه و هتل معروف ماریوت قرار دارد. مجسمه مادر از دیگر جاذبه های کشور ارمنستان می باشد که نماد مقاومت و شجاعت مردم این سرزمین در طول جنگ جهانی دوم بود.

بعد از پیروزی روس ها بر آلمان ها و در طی جنگ جهانی دوم و مقابله ارمنیان برای محافظت از کشور، این مجسمه به عنوان یادبود رشادت ها و فداکاری های آن ها نصب شده است. 

این مجسمه ارتفاع زیادی داشته و از اکثر نقاط ایروان قابل مشاهده می باشد و در پارک پیروزی ایروان نصب شده است. هر گردشگر در سفر به ایروان علاقمند به بازدید از این جاذبه تاریخی می باشد.

کلیسای جامع زوارتنوتس قدیمی ترین کلیسای مربوط به مسیحیت در این کشور می باشد و پس از قبول مسیحیت توسط ارمنیان این کلیسا به صورت با شکوهی ساخته شد. دریاچه سوان جزو جاذبه های طبیعی این کشور بوده و جزو بزرگ ترین دریاچه های آب شیرین محسوب می گردد. 

در فصل بهار و در ایام نوروز و تابستان، می توانید در این محل به تفریحات مختلف آبی بپردازید و لذت ببرید. لازم به ذکر است که تور ارمنستان از مرز جلفا در تبریز به صورت زمینی با اتوبوس های وی آی پی اجرا می گردد و از فرودگاه تهران و تبریز به صورت هوایی نیز قابل اجرا می باشد. 

هزینه تور زمینی نسبت به هوایی کمتر بوده و برای کسانی که علاقمند به دیدن طبیعت این کشور می باشند، توصیه می شود.

کاسکاد که به هزار پله ایروان شهرت دارد، دیگر جاذبه توریستی این کشور می باشد و یک پارک و فضای سبز بزرگ و زیبا می باشد که می توانید با پیمودن پله ها به قله رسیده و طبیعت زیبای ایروان را مشاهده کنید. 

بسیاری از افراد جهت استراحت و گردش به این مکان مراجعه می کنند و در ایام نوروز نیز این پارک بسیار شلوغ و پرتردد می باشد.

علل استفاده از آژانس های گردشگری برای شرکت در تورهای نوروزی

در این بخش به علل استفاده از شرکت های گردشگری می پردازیم:
  • تجربه کافی در برگزاری تورهای مختلف 
  • ارائه قیمت های بسیار مناسب 
  • راهنمایی در مورد فرهنگ، شرایط و قوانین مربوط به مقاصد گردشگری
  • امنیت و ایمنی بالا 
  • سادگی در سفر

برای مثال برای سفر به ارمنستان، به سایت فارا گشت تور ارمنستان نوروز https://faragasht.com/tour/تور-ارمنستان-نوروز/ مراجعه کنید. قیمت و برنامه تور نوروزی ارمنستان زمینی و هوایی در آن درج شده است. شرکت در تورهای گردشگری که این آژانس مسافرتی برگزار می شوند به دلایل مختلفی از جمله به صرفه بودن، امنیت و ایمنی بالا، راحتی سفر و آگاهی از قوانین و شرایط کلی تور مورد نظر پیشنهاد می شود. 

کافیست شما با آژانس های معتبر در تماس بوده تا آن ها امور مربوط به تور را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام دهند.

رزرو تورهای مسافرتی زمینی و هوایی ارمنستان ویژه نوروز

تورهای نوروزی پر طرفدار بوده و بهتر است مدتی قبل از سفر از طریق آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر (faragasht.com) مجری اصلی تور ارمنستان با اتوبوس و هواپیما در ایران اقدام به رزرو نمایید. در ایام عید هزینه تورها بالا بوده و بهتر است برنامه ریزی و زمان بندی مناسبی جهت شرکت در تور داشته باشید. تا با مناسب ترین قیمت در این تور فوق العاده ثبت نام نمایید.

این مطلب با همکاری سایت thereisadayforthat.com برای شما آماده شده است تا برنامه ریزی راحت تر و حرفه ای تری برای سفر به ارمنستان در ایام ویژه نوروز داشته باشید. ارمنستان یکی از نزدیک ترین همسایگان کشور ایران محسوب شده و در ایام عید نیز مراسمات خاصی از جمله موسیقی زنده و جشن های مختلف اجرا می گردد. چقدر خوب است که شما هم امسال سفر رویایی به این کشور داشته باشید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • دکتر امیر رضا توانا چهارشنبه ۹ آذر
    جامع ترین و کاملترین مقاله ای که درباره تور نوروز ارمنستان مطالعه کردم، سایت شما بود. تبریک می گویم که انقدر زیبا و مفید می نویسید. بر اساس این مطلب فکر می کنم که آژانس فارا گشت کوروش کبیر تور ارمنستان برای توروز 1402 هم اجرا کند. این خبر خوبی برای من که همیشه در پی آژانس مجری تور مستقیم هستم، می باشد. سایت شما راهنمای بسیار خوبی برای امثال من است که همیشه دنبال بهترین هستم. با سپاس از شما و با آرزوی موفقیت روز از افزون.
    • admin
      پنج شنبه ۱۵ دی پاسخ
      با درود
      خیلی خوشحالیم از اینکه رضایت داشتید.
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info