بلیط رایگان پارک آبی آتلانتیس دبی به مناسبت تولد شما!

پارک آبی آتلانتیس دبی، با سرسره‌های هیجان‌انگیز و رودخانه‌های آرامش‌بخشش، بهشتی آبی در دل کویر است که هرکسی را مجذوب خود می‌کند. اما این پارک آبی جذاب، هدیه‌ای ویژه برای کسانی که در روز تولدشان به این مکان رویایی قدم می‌گذارند، در نظر گرفته است: یک بلیط رایگان برای ورود به دنیای شادی و هیجان!

  • تعداد بازدید: 46
  • ارسال در تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۳
  • بروزرسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۳
  • میانگین مطالعه: 6 دقیقه

پارک آبی آتلانتیس دبی، با سرسره‌های هیجان‌انگیز و رودخانه‌های آرامش‌بخشش، بهشتی آبی در دل کویر است که هرکسی را مجذوب خود می‌کند. اما این پارک آبی جذاب، هدیه‌ای ویژه برای کسانی که در روز تولدشان به این مکان رویایی قدم می‌گذارند، در نظر گرفته است: یک بلیط رایگان برای ورود به دنیای شادی و هیجان! این هدیه تولد، فرصتی استثنایی برای جشن گرفتن یک روز خاص در محیطی منحصربه‌فرد و خلق خاطراتی فراموش‌نشدنی است. در این مقاله، به جزئیات این پیشنهاد هیجان‌انگیز، نحوه دریافت بلیط رایگان پارک آبی آتلانتیس و شرایط استفاده از آن خواهیم پرداخت. اگر به دنبال یک جشن تولد متفاوت و پر از ماجراجویی هستید، با ما همراه باشید.

آتلانتیس؛ فراتر از یک پارک آبی

اگر روز تولدتان نزدیک است و به دنبال یک جشن هیجان‌انگیز و متفاوت هستید، پارک آبی آتلانتیس دبی پیشنهاد ویژه‌ای برای شما دارد. در روز تولدتان، می‌توانید به عنوان پادشاه یا ملکه‌ی روز، یک بلیط رایگان برای ورود به این دنیای آبی شگفت‌انگیز دریافت کنید و از سرسره‌های بلند و پرپیچ‌وخم، رودخانه‌های آرام و سایر جاذبه‌های بی‌نظیر این پارک لذت ببرید. در صورتی که می‌‌خواهید این بلیط را تهیه کنید نیز به نکته زیر دقت کنید.

برای خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی (Aquaventure water park) راه‌های مختلفی وجود دارد از جمله خرید آنلاین و خرید بلیط به صورت حضوری؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تیکت خود را به صورت آنلاین خریداری کنید تا از تخفیف‌های مختلف و فصلی بهره‌مند شوید.

اما سورپرایزهای آکواونچر برای بلیط تولد پارک آبی آتلانتیس به همین‌جا ختم نمی‌شود! شما می‌توانید دو نفر از دوستان نزدیکتان را نیز با ۲۰ درصد تخفیف به این جشن آبی دعوت کنید. علاوه بر این، شما و دوستانتان می‌توانید با ۲۰ درصد تخفیف، گذر سالانه‌ی آکواونچر را تهیه کنید و در تمام طول سال از این تفریحات هیجان‌انگیز لذت ببرید. پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و تولدتان را در آکواونچر به یک خاطره‌ی فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.

شرایط دریافت بلیط رایگان پارک آبی آتلانتیس


برای ثبت نام و دریافت گذر روزانه رایگان پارک آبی آکواونچر، کافیست فرم مربوطه را در وبسایت aquaventurebirthday.com پر کنید. پس از تکمیل فرم، یک کوپن دریافت خواهید کرد که می‌توانید آن را هفت روز قبل یا هفت روز بعد از تاریخ تولد ثبت شده، استفاده کنید. این کوپن به شما امکان می‌دهد تا در روز تولدتان یا در بازه زمانی مشخص شده، به صورت رایگان وارد پارک آبی شوید و از امکانات آن لذت ببرید.

برای استفاده از این پیشنهاد ویژه، لازم است کوپن چاپ شده و مدرک شناسایی معتبر (مانند کارت ملی امارات یا گذرنامه) را که تاریخ تولد شما را نشان می‌دهد، همراه داشته باشید. این مدارک هم برای ورود رایگان به پارک و هم برای دریافت تخفیف گذر سالانه آکواونچر مورد نیاز است. توجه داشته باشید که این پیشنهاد فقط برای ثبت نام‌های جدید تولد معتبر است و هر فرد تنها یک بار در سال می‌تواند از بلیط رایگان پارک آبی آتلانتیس استفاده کنند.

در صورتی که قصد دارید برای فرزندتان ثبت نام کنید، نام و تاریخ تولد او را به همراه آدرس ایمیل والدین وارد کنید. با ثبت نام و دریافت کوپن، فرزند شما می‌تواند در روز تولدش یا در بازه زمانی مشخص شده، به صورت رایگان وارد پارک آبی شود و یک روز پر از شادی و هیجان را تجربه کند. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای ثبت نام اقدام کنید.

پارک آبی آتلانتیس مناسب چه کسانی است که تولدشان را آنجا باشند؟

پارک آبی آکواونچر دبی، پس از توسعه‌ی چشمگیر خود در سال ۲۰۲۱ که مساحت آن را به میزان یک‌سوم افزایش داد، اکنون به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی جهان شناخته می‌شود. با بیش از ۱۰۵ وسیله‌ی بازی، سرسره و جاذبه‌ی هیجان‌انگیز، آکواونچر مقصدی رویایی برای تمام علاقه‌مندان به تفریحات آبی است.

علاوه بر برج‌های محبوب پوزیدون و نپتون، برج جدید Trident Tower با ارتفاع ۴۸ متر، ۱۲ سرسره‌ی جدید و منحصربه‌فرد را به مجموعه اضافه کرده است. این سرسره‌ها شامل رکوردشکن‌هایی مانند بلندترین سرسره‌ی آبی در نوع خود در جهان (Odyssey of Terror)، طولانی‌ترین ترن هوایی آبی خانوادگی در جهان (Shockwave)، بلندترین سرسره‌ی عمودی سقوط آزاد در خاورمیانه (Blackout) و اولین تجربه‌ی پرش از صخره در منطقه هستند که آدرنالین را در رگ‌های شما به جریان می‌اندازند.

اما آکواونچر فقط برای بزرگسالان ماجراجو نیست! کودکان نیز می‌توانند در Splashers Island و Splashers Mountain به تفریح و شادی بپردازند. همچنین، ۱۶ وسیله‌ی بازی متنوع در Splashers Lagoon و Splashers Cove، بزرگ‌ترین پارک آبی مخصوص کودکان در خاورمیانه را تشکیل می‌دهند و لحظات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زنند.

با این گسترش عظیم و تنوع بی‌نظیر جاذبه‌ها، آکواونچر به یک مقصد بی‌رقیب برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به آب‌تنی تبدیل شده است. فرقی نمی‌کند به دنبال هیجان، آرامش و یا تفریح خانوادگی باشید یا بخواهید بخاطر بلیط رایگان پارک آبی آتلانتیس به این پارک بیایید، آکواونچر تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. پس اگر به دبی سفر می‌کنید، حتما آکواونچر را در برنامه‌ی خود قرار دهید و یک روز پر از شادی و هیجان را در این دنیای آبی شگفت‌انگیز تجربه کنید.

معرفی پارک آبی آتلانتیس دبی


آتلانتیس آکواونچر، که به عنوان برترین پارک آبی خاورمیانه شناخته می‌شود، پس از توسعه چشمگیر خود در مارس ۲۰۲۱، اکنون یک سوم بزرگتر شده و به یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان تبدیل شده است. با اضافه شدن برج Trident Tower، Splashers Lagoon و Splashers Cove، این پارک آبی اکنون میزبان بیش از ۲۸ وسیله‌ی بازی و جاذبه‌ی جدید است و تعداد کل سرسره‌ها، سواری‌ها و جاذبه‌ها را در این پارک ۲۲.۵ هکتاری به بیش از ۱۰۵ مورد می‌رساند.

آکواونچر با داشتن چندین سرسره‌ی رکوردشکن و اولین‌ها در منطقه، بهشتی برای عاشقان هیجان است. در اینجا می‌توانید Odyssey of Terror، بلندترین سرسره‌ی آبی جهان با Double TornadoWAVE®، Shockwave، طولانی‌ترین ترن هوایی آبی خانوادگی در جهان، Medusa's Lair، اولین سرسره‌ی مسابقه‌ای PIPElineBLAST® Water Coaster در منطقه و Immortal Falls، اولین تجربه‌ی پرش از صخره در منطقه را تجربه کنید و آدرنالین خالص را در رگ‌های خود حس کنید.

علاوه بر این‌ها، مهمانان می‌توانند از ۱ کیلومتر ساحل اختصاصی، ورزش‌های آبی موتوری و غیرموتوری و ۲۶ تجربه‌ی دریایی متنوع لذت ببرند. از شنا و قایق‌رانی با دلفین‌ها در Dolphin Bay گرفته تا تماشای شیرهای دریایی در Sea Lion point و کشف دنیای زیر آب کوسه‌ها در shark lagoon، آکواونچر دنیایی از شگفتی‌های دریایی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله شرایط دریافت بلیط رایگان پارک آبی آتلانتیس را بررسی کردیم. پارک آبی آتلانتیس دبی، با پیشنهاد ویژه تولد خود، فرصتی استثنایی برای جشن گرفتن این روز خاص در محیطی هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی فراهم می‌کند. از سرسره‌های رکوردشکن و جاذبه‌های بی‌نظیر گرفته تا زیستگاه‌های دریایی منحصربه‌فرد و امکانات رفاهی کامل، آتلانتیس تجربه‌ای فراتر از یک پارک آبی معمولی را ارائه می‌دهد. با بلیط رایگان تولد، سورپرایزهای ویژه و تخفیف‌های جذاب برای همراهان، این پارک آبی به مقصدی ایده‌آل برای خلق خاطراتی شیرین و ماندگار در روز تولد شما تبدیل می‌شود. پس اگر به دنبال یک جشن تولد متفاوت و پر از ماجراجویی هستید، آتلانتیس را در صدر لیست خود قرار دهید و از این فرصت استثنایی نهایت استفاده را ببرید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info