هرآنچه که باید در مورد فریت بار بدانید

یکی از بهترین پلن ها برای کاهش هزینه های حمل بار به صورت هوایی فریت کردن می باشد. در سایه این روش می توان در هزینه های نهایی تا حد قابل توجهی صرفه جویی کرد. فریت بار مسافری به راحتی قابل انجام می باشد. در این شیوه با پرداخت هزینه ای بسیار کم می توان بار را به صورت فریت ارسال نمود. حمل بار هوایی مطابق با این روش از هر نظر به نفع مسافرین می باشد؛ زیرا در این روش می توان در هزینه پرداختی صرفه جویی نمود.

  • تعداد بازدید: 110
  • ارسال در تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
  • بروزرسانی: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
  • میانگین مطالعه: 3 دقیقه

فریت بار چیست؟

فریت بار در فرودگاه های کشور نیز انجام می گیرد. در این روش تنها با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف می‌توانید بار خود را تا مقصد جا به جا کنید. همچنین با فریت بار دیگر هزینه ای تحت عنوان اضافه بار نیز پرداخت نخواهید کرد.

به نوعی با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر می توانید هر نوع بار را تا مقصد به ایمن ترین شکل ممکن جا به جا نمود. محدودیت خاصی در این روش از حمل بار تعریف نشده است. همچنین به کمک این شیوه می توانید بار خود را در یک پروسه زمانی کوتاه مدت ارسال کنید.

تنها محدودیت موجود در این روش از حمل بار محدود به کالاهای خاص می باشد. فرایند فریت کردن بار را باید به ترتیب انجام داد، تا موفق به ارسال بار شد. برای انجام فریت بار لازم است با کارشناسان کارگوپارس با شماره 02144664770 تماس بگیرید.

فریت بار

چه وسایلی از طریق فریت بار امکان ارسال دارند؟

از طریق فریت بار می توانید وسایل مختلف را به شیوه ای آسان و در یک بازه زمانی کوتاه مدت ارسال کنید. از طریق این شیوه می توانید به جای پرداخت هزینه اضافه بار، محموله خود را جا به جا کنید. هرگونه بار مجازی را مطابق با فریت کردن می توان جا به جا نمود.

 همچنین امکان ارسال انواع پوشاک، لوازم خانگی، لوازم برقی، کتاب، لوازم کودک و…. وجود دارد. فقط مواد شیمیایی، داروهای غیر مجاز، ارز و طلا و نقره در مقادیر بسیار بالا را نمی توان از طریق این روش جا به جا نمود.

مراحل و مدارک فریت بار

مدارک لازم برای فریت بار کدامند؟

پیش از هرگونه اقدامی باید مدارک مورد نیاز برای فریت بار را به همراه داشته باشید. در غیر این صورت موفق به ارسال بار مطابق با این شیوه نخواهید شد. از مدارک شناسایی مورد نیاز می توان به پاسپورت، کارت ملی، بلیط پرواز و مجوز دریافتی برای برخی از کالاهای خاص اشاره کرد. با در دست داشتن چنین مدارکی، پس از پرداخت هزینه های مربوط موفق به ارسال بار خواهید شد. در غیر این صورت ارسال بار به صورت فریت کردن غیر ممکن خواهد بود.

مراحل فریت بار کدامند؟

برای ارسال بار مطابق با این روش باید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. اولین گام برای انجام بار به صورت فریت بسته بندی بار و در دست داشتن مدارک شناسایی مربوط جهت ارسال می باشد. بار در فرودگاه از هر نظر بررسی،آنالیز و سپس جهت ارسال آماده می شود. پس از آماده سازی بار بارنامه صادر خواهد شد. همچنین پس از اتمام این مراحل بیمه نامه صادر می شود.

در نهایت بار در شرایط ایمن به سمت مقصد حمل می شود. پس از اتمام تمامی مراحل بار جهت حمل هوایی به ترمینال مخصوص فریت کردن ارسال می شود.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info