پرواز تهران به شیراز چند ساعت زمان می برد؟

فاصله زمینی بین دو شهر حدود 942 کیلومتر است؛ با 10 ساعت رانندگی با خودروی شخصی از شهر تهران به شیراز می رسید. مسیر بین دو شهر با اتوبوس حدود 12 ساعت و با قطار 15 ساعت زمان می برد.
اغلب گردشگران سفر هوایی، از شهر تهران به شیراز و بالعکس را انتخاب می کنند چون مدت زمان سفر با هواپیما خیلی کمتر از سفر زمینی می باشد.

  • تعداد بازدید: 21457
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ دی ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

سفر تهران به شیراز چقدر زمان می برد؟

مدت زمان سفر با هواپیما از شهر تهران به شیراز و بالعکس، حدود یک ساعت و نیم می باشد. فاصله هوایی بین این دو شهر 682 کیلومتر است.
در صورتی که شرایط آب و هوایی برای پرواز هواپیما مناسب نباشد یا پرواز شما تأخیر داشته باشد، مدت زمان رسیدن به شهر مقصد افزایش می یابد.
پرواز تهران به شیراز از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه شهید دستغیب شیراز انجام می شود.
سفر به شیراز از راه های زمینی نیز امکان‌پذیر است؛ ولی مدت ‌زمان که افراد باید در جاده‌ها باشند تا به مقصد برسند، خیلی بیشتر از مدت زمان سفر با هواپیما می باشد.
فاصله تهران تا شیراز

کدام ایرلاین ها پرواز تهران به شیراز را پوشش می دهند؟

تقاضای بالایی برای سفر با هواپیما، در تمام فصول سال به شهر شیراز وجود دارد. در تعطیلات نوروز گردشگران بسیاری به این استان سفر می کنند و پرواز های بیشتری در برنامه ایرلاین ها به پروازهای شهر شیراز تعلق می گیرند.
با توجه به اینکه تقاضا برای بلیط هواپیما شهر شیراز در طول سال تعداد قابل توجهی می باشد اغلب شرکت های هواپیمایی مسیر هوایی تهران-شیراز و بالعکس را پوشش می دهند.
از جمله شرکت های هواپیمایی که پرواز تهران-شیراز را پوشش می دهند:

همان طور که مطالعه کردید، تعداد بالایی از ایرلاین ها در پرواز تهران-شیراز خدمات می دهند و به همین دلیل در تمام طول هفته در ساعات مختلف، مسافران می توانند پرواز بین این دو شهر رزرو کنند.

گوش بزنگ پرواز تهران به شیراز

این سرویس به شما کمک می کنه تا ارزانترین بلیط شیراز را خریداری نمایید .
استفاده از آن ساده است فقط بازه تاریخی خودتون رو با قیمت ثبت کنید سپس در صورتی که بلیط به قیمت پیشنهادی شما برسه براتون اس ام اس ارسال خواهد شد

گوش بزنگ بلیط شیراز

کدام ایرلاین در این مسیر از کیفیت خوبی برخوردار است

مسیر تهران به شیراز و بالعکس به دلیل حجم زیاد مسافر تنوع ایرلاینی زیادی دارد اما در بین این ایرلاین ها تعداد انگشت شماری از کیفیت مطلوب برخوردار هستن
اگر زیاد از این مسیر استفاده می کنید به شما پیشنهاد خرید بلیط بیزینس تهران شیراز را می دهیم زیرا خستگی سفر را احساس نخواهید کرد البته قیمت پرواز بیزینس از پرواز اکونومی بالاتر است . برای خرید بلیط بیزینس باید پرواز هایی که برچسب Business دارند را انتخاب نمایید
ایرلاین های مانند ماهان ایران ایر از نظر رتبه بالاتر از ایرلاین های دیگر هستند.
ایرلاین هایی ماننده کاسپین، نفت، آسمان،زاگرس همگی در یک رده تقریبا خدمات می دهند.
در خرید بلیط خود برای پرواز تهران به شیراز به مدل هواپیما دقت کنید اگر دوست دارید راحت تر سفر کنید ایرباس یا بوئینگ را انتخاب کنید اگر هم قیمت برای شما مهمتر است که می توانید فوکر، ای تی آر و  غیره را خریداری کنید.

پرواز تهران به شیراز

خرید بلیط هواپیما شیراز

خرید بلیط هواپیما در سال های اخیر از طریق اینترنت برای گردشگران فراهم شده است. مسافران می توانند از طریق سایت hiholiday.ir به صورت آنلاین بلیط هواپیما به شهر شیراز را رزرو کنند.

 مراجعه حضوری به دفاتر خدمات گردشگری و آژانس های مسافرتی برای خرید بلیط، زمان زیادی از افراد می گیرد به همین خاطر تهیه بلیط از طریق سایت های گردشگری گزینه مناسبی است.

سایت گردشگری های هالیدی، بانک اطلاعاتی وسیعی از ایرلاین ها، تاریخ و ساعت های مختلف پرواز، کلاس پرواز متنوع و رنج قیمتی متفاوتی را در اختیار کاربران خود می گذارد. کاربران این سایت می توانند با در اختیار داشتن این بانک اطلاعاتی قیمت بلیط ها را مقایسه و یا از ایرلاین مورد نظر خود بلیط هواپیما تهیه کنند.

بلیط های لحظه آخری و دارای تخفیف، از دیگر خدماتی ست که این سایت گردشگری برای مسافران فراهم کرده تا بتوانند با تهیه بلیط ارزان قیمت، در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنند.

بلیط هواپیما شیراز

قیمت بلیط هواپیما شیراز

قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد. بعد مسافتی، روز و ساعت پرواز، کلاس پرواز و شرکت هواپیمایی از عوامل تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما می باشند.

همچنین در تعطیلات نوروز و رسمی به دلیل تقاضا زیاد برای خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط افزایش می یابد و مناسبت های مذهبی و فرهنگی موجب افزایش ترافیک پروازهای بین شهری شده و مسافران بایستی مبلغ بیشتری برای خرید بلیط بپردازند.

شهر شیراز در فصل بهار و تابستان و تعطیلات نوروز به دلیل آب و هوای مساعد و زیبایی های طبیعی پذیرای گردشگران بسیاری است؛ پس قیمت بلیط هواپیما در این پیک زمانی نسبت به روزهای عادی با افزایش قیمت رو به رو خواهد بود.

هم اکنون (فصل زمستان سال 1399) قیمت بلیط هواپیما تهران به شیراز و بالعکس از 435,000 تومان تا 700,000 تومان می باشد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • jakeveTap دوشنبه ۲۷ آذر
    viagra nhs prescription Generation of VSMC Selective Tfeb KO Mice
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info