ویلاهای ییلاقی گیلان در تابستان فرار از گرمای شهر

با شروع فصل تابستان معمولا بیشتر خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای یک مسافرت خاطره‌انگیز را در اولویت قرار می‌دهند. حجم عظیمی از این مسافرها شمال کشور را برای اقامت چند روزه خود در نظر می‌گیرند.

  • تعداد بازدید: 108
  • ارسال در تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
  • بروزرسانی: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

با شروع فصل تابستان معمولا بیشتر خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای یک مسافرت خاطره‌انگیز را در اولویت قرار می‌دهند. حجم عظیمی از این مسافرها شمال کشور را برای اقامت چند روزه خود در نظر می‌گیرند که برای راحتی بیشتر به سراغ اجاره ویلا می‌روند. دلیل این انتخاب منحصربه‌فرد آب‌وهوای ویژه و جنگل‌های منحصربه‌فرد این ناحیه است. با رفتن به قسمت‌های مختلف شمال مانند گیلان و گذراندن اقامت در ویلاهای ییلاقی یا سوئیت، می‌توانید روزهای بسیار دلچسبی را پشت سر بگذارید. با مسافرت به شهرهایی مانند گیلان می‌توانید تنی به آب بزنید و با انواع تفریحات آبی موجود که شامل قایق‌سواری، جت اسکی و غیره می‌شوند، اوقات لذت بخشی برای خود و خانواده یا دوستان رقم بزنید.

جاذبه‌های ماسال

دیدن جاذبه‌های ماسال می‌تواند شما را به وجد آورد و نام هر یک را بشنوید وسوسه می‌شوید که زمانی را به دیدن از آن جاذبه اختصاص دهید. البته برای دیدن این جاذبه‌ها لازم است پیش از هر چیزی به فکر اجاره یک سوئیت کوچک یا ویلا باشید که اقامت خود را در آن پشت سر بگذارید. از این‌رو ما ویلا ماسال را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اجاره ویلا ماسال و ویلاهای ییلاقی گیلان با بودجه‌های مختلف امکان‌پذیر است که خیال شما را از بابت هزینه سفر نیز آسوده خواهد کرد. از جمله جاذبه‌های منحصربه‌فرد ماسال شامل موارد زیر می‌شوند.

ییلاق‌های ماسال

با ورود به شهر ماسال می‌توانید شاهد زیبایی و شکوه منحصربه‌فرد آن باشید. در این چند روز می‌توانید یک تایم معین را برای دیدن ییلاق‌های مختلف ماسال در نظر بگیرید که شامل ییلاق خانبند، ییلاق اولسبلنگاه، ییلاق سوئه چاله و غیره می‌شوند.

آبشارهای ماسال

یکی دیگر از جاهای دیدنی و منحصربه‌فرد ماسال که به‌عنوان بهترین مکان برای طبیعت‌گردی نیز محسوب می‌شود، آبشارهای موجود در این منطقه است. با توجه‌ به اینکه ماسال در قسمت ارتفاعات شمالی ایران قرار دارد، دارای ییلاق‌ها و رودهای گوناگون و مختلفی است که موجب شده تعداد بسیار زیادی آبشار در این منطقه قرار بگیرد. هر یک از آبشارهای موجود دارای زیبایی خاص خود هستند و باعث جذابیت دوچندان ماسال شده‌اند. تعداد بسیار زیاد آبشارها در این منطقه باعث شده است تا به نام شهر آبشارها نیز شناخته شود.

غارهای ماسال

اگر قصد رفتن به ماسال داشتید، غارهای آن را فراموش نکنید. در ارتفاعات ماسال و داخل جنگل‌های بی‌نظیر و بکر آن، یک سری غار قرار دارد که در هر زمانی توجه تمام گردشگران را به خود جلب می‌کند و با دیدن آن‌ها تجربه به‌یادماندنی برای شما به جا خواهد ماند.

پارک‌های ماسال

به این دلیل که ماسال در مسیر رودخانه بزرگی به نام خالکایی قرار دارد، آن را به نام رود کنار نیز می‌شناسند. یکی از دیدنی‌های منحصربه‌فرد ماسال، پارک ساحلی آن است. پارک جنگلی ریزه‌مندان دارای وسعت بسیار بزرگی به‌اندازه ۲۰۰ هکتار است که محیط فوق‌العاده سرسبز و خاص آن باعث زیبایی چشم‌انداز آن شده است.

قلعه کول

این قلعه نیز از دیگر جاذبه‌های دیدنی ماسال به‌حساب می‌آید که در یک روستا با همین نام قرار گرفته است. قلعه کول روی یک تپه طبیعی که دارای ارتفاع ۳۰ تا ۳۵ متر است، وجود دارد و قدمت آن نیز حدوداً به سده‌های دوم و سوم هجری قمری مربوط می‌شود. دیدن این قلعه بیشتر به آن دسته از افرادی توصیه می‌شود که علاقه زیادی به تاریخ دارند و می‌خواهند در جایی پیاده‌روی کنند که قبلا مردم در آنجا زندگی می‌کردند.

تفریحات آبی در انزلی

تفریحات آبی در انزلی نیز یکی دیگر از موارد مهم و سرگرم‌کننده برای افراد در حین سفر به‌حساب می‌آید. این تفریحات به‌گونه‌ای است که بسیاری از افراد تنها برای انجام این تفریحات آبی به انزلی می‌روند و به اجاره ویلا انزلی می‌پردازند، پس شما با اقامت در ویلا انزلی می توانید اوقات خوشی را سپری کنید. از جمله بهترین تفریحات انزلی عبارت است از:

ماهیگیری

آرامش و سکوت تالاب و رودهای انزلی مناسب ماهیگیری است و می‌تواند برای شما لذتی فراموش نشدنی را به رقم بزند. البته فراموش نکنید باید در فصل مناسب که مخصوص ماهیگیری است، به آنجا سفر کنید. ماهی‌های مختلفی مانند شاه کولی، سیاه کولی، سوف ماهیان، سوف سفید، سوف حاجی طرخان و غیره از ماهی‌هایی هستند که در تالاب انزلی زندگی می‌کنند.

قایق‌سواری

تالاب انزلی مکانی فوق‌العاده و منحصربه‌فرد برای قایق‌سواری محسوب می‌شود و لذتی باورنکردنی را برای شما به وجود می‌آورد.

انواع تفریحات آبی

اگر بخواهیم در رابطه با مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی صحبت کنیم، باید بیان کنیم که این ساحل یک ساحل کاملا مجهز و ویژه محسوب می‌شود که دارای چترهای سایبان به همراه پوشش سقف کاهی است. علاوه بر این مورد اتاق‌های مخصوص تعویض لباس، رختکن و یک سری کمدها با قفل‌های هوشمند نیز در آن وجود دارد.

در این ساحل، سالن‌های ویژه ماساژ، فوتبال دستی، میز پینگ‌پنگ و زمین والیبال نیز وجود دارد. اگر علاقه دارید که از تفریحات آبی شمال کشور لذت ببرید، حتما به ساحل انزلی و کلوب تفریحات آن بروید. در این کلوب انجام تمام ورزش‌های در نظر گرفته شده و تفریحات آبی و دریایی آن در داخل حوضچه و تحت نظر مربیان و پرسنل حرفه‌ای آن صورت می‌گیرد.

تفریحات خاصی مانند پاراسل، پدل بورد، شاتل، کایاک، گشت دریایی و غیره از رشته‌های ورزشی و تفریحات آبی به حساب می‌آیند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info