تور استانبول زمینی

بی شک یکی از جذاب ترین و محبوب ترین تورهای زمینی بین ایرانیان تور زمینی استانبول است. به طور کلی برای سفر به ترکیه و استانبول نیاز به ویزا نخواهید داشت. تنها داشتن پاسپورتی که 6 ماه از تاریخ اعتبار آن مانده باشد کافیست. بنابراین داشتن مراکز خرید ارزان و با کیفیت و عدم نیاز به ویزا، از دلایل محبوبیت تور زمینی استانبول میباشد.

  • تعداد بازدید: 1733
  • ارسال در تاریخ: ۲ دی ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۸ آبان ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

درباره تور زمینی استانبول

تور استانبول زمینی

حواستان باشد که شبها در خیابانها و کوچه های استانبول پیاده روی نکنید. چرا که شبهای استانبول امن نیست. تا آنجا که میتوانید خرید کنید. یکی از معروفترن مقاصد برای سفر عاشقان خرید کردن، استانبول است و میتوانید با رفتن به بازار بزرگ و گرند بازار استانبول خریدی جذاب را تجربه کنید. از دیگر مناطق مناسب برای خرید منطقه ی آکسارای است که نزدیک میدان تکسیم است و برای خرید های عمده و ارزان بسیار پیشنهاد میشود. بهتر است از مترو و اتوبوس برای گشت و گذار استفاده کنید چرا که تاکسی ها در استانبول بسیار گران اند.

مراکز خرید در تور زمینی استانبول

  • مرکز خرید جواهر
  • مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول
  • مرکز خرید اولیوم
  • مرکز خرید استانبول مال
  • مرکز خرید زورلو و کانیون مخصوص برندها
  • مرکز خرید فروم استانبول
  • بازار بزرگ کاپالی چارشی
  • مرکز خرید کانیون
  • خیابان استقلال

مراکز تفریحی در تور زمینی استانبول

شهر بازی ویالند استانبول : در تور زمینی استانبول با رفتن به شهر بازی ویالند میتوانید چندین پارک آبی و وسایل تفریحی متناسب همه ی اعضای خانواده را تجربه کنید.

جزیره بویوک آدا : که در دریای مارمارای قرار دارد و از چندین جزیره تشکیل شده است. برای رفتن به این جزیره میتوانید به اسکله ی کاباتاش از طریق مترو میدان تکسیم بروید و بعد با کشتی بروید.

باسیلیکا سیسترن : سردابی تاریخی در زیر زمین است.

کاخ دلمه باغچه استانبول : که در ساحل بوسفور بین کاباتاش و بشیکتاش قرار دارد و بسیار مجلل و با شکوه است.

برج گالاتا : واقع شده در قسمت شمالی منطقه شاخ طلایی (گلدن هورن) که در شب با نورپردازی هاییکه دارد بسیار دیدنی میشود.

پل بوسفور استانبول : نام دیگر این پل، پل بغاز است که روی تنگه ی زیبای بوسفور قرار دارد و در واقع متصل کننده دو قاره اروپا و آسیا است.

از جمله تفریحات هیجان انگیزی که در تور زمینی استانبول میتوانید تجربه کنید و خاطراتی فراموش نشدنی را رقم بزنید، میتوان به حمام ترکی استانبول، پیست اسکی کاراتپه، باشگاه گلف استانبول، مینیارتور پارک استانبول، خلیج شاخ طلایی و پارک آبی استانبول اشاره کرد.

آژانس های مسافرتی بسیاری تور استانبول و یا تور ترکیه را ارائه میدهند که می توانید برای سفر به استانبول با آنها مکاتبه کنید: 
تور استانبول
پرواز مستقیم استانبول

دیدنی های تور زمینی استانبول

تور استانبول زمینی

با انتخاب تور زمینی استانبول میتواید از منطقه پولونزکوی استانبول- ییلدیز پارک- ساحل ریوا- باغ سبزیجات کوزگونجوک همراه با زمین چمن در نزدیکی استانبول- کمشوکوی( لذتی تکرار نشدنی از زندگی در روستا)- باغ آتاتورک- جنگل بلگراد پر از قارچ های طبیعی دیدن نمایید.

بناهای تاریخی استانبول

  • قلعه دختر
  • کاخ توپقاپی
  • میدان تکسیم
  • موزه ایاصوفیه و...

خدمات تور زمینی استانبول

اقامت با صبحانه، گشت و خرید با ناهار، لیدر محلی فارسی زبان، بیمه، اتوبوس VIP با ظرفیت 25 نفره و رزرو هتل و ویلا و سوییت با نازلترین قیمت در تمامی استانبول.

عوارض خروج از کشور برای تور زمینی استانبول

تور استانبول زمینی

عوارض خروج برای هر نفر از هر طریقی چه زمینی، دریایی و هوایی یکسان است و هر کس برای بار اول 220 هزار تومان، برای بار دوم 330 هزارتومان و برای بار سوم به بعد هر بار 440 هزارتومان است که از سامانه پرداخت عواض خروج از کشور باید نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.

مرزهای ایران و ترکیه در تور زمینی استانبول

تور استانبول زمینی

تور استانبول از مرز بازرگان :

اکثر افرادیکه قصد دارند با تور زمینی استانبول به ترکیه بروند، مرز بازرگان را انتخاب میکنند چرا که هم نزدیکتر است هم امکانات بهتری دارد. مرز بازرگان در 290 کیلومتری شهر تبریز قرار دارد که بعد از گذراندن مرند و ماکو به مرز بازرگان میرسید. پس از گذر از این مرز برای رسیدن به استانبول از شهر های زیر عبور خواهید کرد و از مناطق و سواحل و غذاهای محلی نهایت لذت را خواهید برد.

  • گوبولاق تا دوغوبایزید حدودا 40 کیلومتر
  • دوغوبایزید تا آغری حدودا 90 کیلومتر
  • آغری تا ارزروم 184 کیلومتر
  • ارزروم تا ارزینجان حدودا 188 کیلومتر
  • ارزینجان تا آماسیا حدودا 368 کیلومتر
  • آماسیا تا بولو حدودا 413 کیلومتر
  • بولو تا ایزمیت حدودا 160 کیلومتر
  • ایزمیت تا استانبول حدودا 102 کیلومتر

تور زمینی استانبول از مرز رازی :

مرز رازی در 60 کیلومتری شهر خوی در آذربایجان غربی قرار دارد که دومین انتخاب مسافران تورزمینی استانبول است، یکی از مزایای انتخاب این مرز نزدیکی به شهر وان ترکیه است که خیلی راحت میتوانید در این شهر به استراحت بپردازید. اما باید توجه داشته باشید که در تور زمینی استانبول از مرز رازی، جاده ای پر پیچ و خم و کوهستانی را باید پشت سر بگذارید. اگر با ماشین شخصی سفر به استانبول را آغاز نموده اید، میتوانید ماشین خود را در محوطه ی پارکینگ مرز رازی پارک نمایید و ادامه ی سفر را با ون ها یا تاکسی ها انجام دهید.

تور زمینی استانبول از مرز سرو :

مرز سرو در 60 کیلومتری شهر ارومیه قرار دارد اما لازم است بدانید که مرز سرو به علت نزدیکی به کوهستان در بیشتر روزهای سال آب و هوای سردی دارد.

بهترین زمان برای تور زمینی استانبول

میتوان گفت تقریبا تمامی ماه های سال برای رزرو تور زمینی استانبول مناسب است، اما مناسبترین زمان برای تور زمینی استانبول فصل های پاییز و بهار میباشد چرا که علاوه بر هوای دلچسب میتوانید از انواع جشنواره ها برای خریدی مناسب و جذاب هم بهره ببرید.

قیمت تور زمینی استانبول

مسلما هزینه ی تورهای زمینی نسبت به تورهای هوایی  بسیار بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر هستند  وبا انتخاب تور زمینی استانبول میتوانید با هزینه ای بسیار کمتر از بلیط هواپیما با اتوبوس های VIP به سفر بپردازید و همزمان از طبیعت های خیره کننده و مناظر چشم نواز و فرهنگ و غذاهای محلی حین راه لذت ببرید. هزینه ی تور زمینی استانبول با اتوبوس ازتهران برای هر نفر حدودا بین 150 هزار تومان تا 350 هزار تومان است که از پایانه های بیهقی و آزادی سفرشان را آغاز میکنند.

لوازم ضروری برای تور زمینی استانبول

تور زمینی استانبول

لوازم شخصی و دارو, کفش پیاده روی, پاسپورت با 6 ماه اعتبار, کوله پشتی, دوربین عکاسی, قمقمه آب, عینک آفتابی

تور زمینی استانبول از تبریز

ترکیه نقطه تلاقی بین اروپا و آسیاست و به همین دلیل فرهنگ های مختلف و زیبایی های دوقاره رو بصورت تلفیقی دارد، به همین دلیل است که همیشه مقصدی عالی برای تورهای خارجی بین ایرانیان بوده است. یکی از مناسب ترین روش ها برای سفر به این شهر و دیار، تور زمینی استانبول از تبریز است چراکه بسیار ارزان تر از تور زمینی استانبول از دیگر شهر ها مثل شیراز و تهران و ... تمام میشود و در واقع کوتاهترین مسیر برای تور زمینی استانبول است. پس از عبور از مرز باید از شهرهای زیادی عبور کنید تا به استانبول برسید که مدت زمان تور زمینی استانبول از تبریز با احتساب معطلی های امور مربوط به عبور از مرز حدودا 25 ساعت طول میکشد. قیمت تور زمینی استانبول از تبریز با اتوبوس تقریبا بین 180 هزار تومان تا 350 هزار تومان است. امیدواریم که تونسته باشیم اطلاعاتی کلی مفیدی را در زمینه ی تور زمینی استانبول از تبریز و... به شما عزیزان داده باشیم برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر میتوانید از مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایید.

سوالات متداول

مراکز خرید استانبول هر ساله گردشگران زیادی را جذب خود می کند و خریدهای خود را از این بازار ها انجام می دهند به طور کلی در هر منطقه و محله ای یک مرکز خرید وجود دارد و تایم کاری آنها معمولا بین 10 صبح تا 10 شب می باشد.برای رفتن به این مراکز خرید می توانید از مترو و اتوبوس و هم چنین از تاکسی استفاده کنید.
هدف بسیاری از گردشگران علاوه بر سفر و گردش در ترکیه و استانبول، خرید کردن نیز است. همه ساله فستیوال های خرید زیادی در استانبول برگزار می شوند که بهترین زمان برای خرید به صرفه می باشد.
در حال حاضر ترکیه یکی از توریستی ترین کشور های خاورمیانه و همسایه ایران می باشد که سالانه میزبان میلیونها گردشگر از سرتاسر جهان می باشد.سفر به هریک از شهرهای این کشور حال و هوای خودش را دارد و گردشگران بر حسب سلایقشان آنها را انتخاب کرده و به آن سفر می کنند.از این بین شهر های استانبول و آنتالیا پیش گردشگران خارجی و به ویژه ایرانیان محبوبیت خاصی دارند. بیشتر مسافران ترکیه بین شهرهای استانبول و آنتالیا شک دارند که سفر در چه شهری برایشان جذابیت بیشتری دارد.
محله های استانبول از نظر قدمت و کاربری متنوع هستند و شما میتوانید با توجه به دلیل سفر خود محل اقامت خود را مشخص کنید. برخی از محله های استانبول مناسب خرید هستند و برخی دیگر از محله های استانبول بهترین فضا را برای طرفداران پیاده روی و لذت بردن از جاذبه های تاریخی استانبول دارند. انتخاب محلی برای اقامت و همچنین گردش دغدغه ی بسیاری از مسافرانی است که برای بار اول به استانبول سفر می کنند. در اینجا به معرفی محله های معروف استانبول می پردازیم.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info