هتل در تهران نزدیک دانشگاه امیرکبیر

هنگام رزرو هتل در تهران شما باید موقعیت مکانی هتل‌‌ها را دقیق و کامل بررسی کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از هتل‌های نزدیک دانشگاه امیرکبیر تهران را بررسی و معرفی کنیم. اگر به تهران سفر می‌‌کنید و قصد رزرو هتل دارید، حتما موقعیت هتل‌ها را در سایت علی بابا ببینید.

  • تعداد بازدید: 295
  • ارسال در تاریخ: ۲۳ تیر ۱۴۰۳
  • بروزرسانی: ۲۳ تیر ۱۴۰۳
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

یکی از معروف‌ترین دانشگاه‌های ایران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. این دانشگاه میزبان رویدادهای بسیاری است و همین‌طور در نقطه‌ای از شهر قرار دارد که افراد زیادی دوست دارند برای اقامت نزدیک آن باشند. مراکزی مانند: ساختمان پزشکان مهر، دفتر اسناد رسمی، پلیس+۱۰، مجموعه ورزشی الزهرا، مجتمع مسکونی دانشگاه تهران، بازار امیرکبیر، تالار پذیرایی رضا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بوستان شب‌بو، مجتمع اداری و تجاری مال مون، استخر آهو، بوستان سلامت، مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی گل یاس، درمانگاه ولیعصر و مواردی دیگر به دانشگاه امیرکبیر نزدیک هستند.

هتل جهان تهران

هتل جهان تهران یکی از گزینه‌‍‌های مناسب برای رزرو هتل در تهران است. اقامت در طولانی‌ترین خیابان ایران بسیار لذت‌بخش خواهد بود و می‌توانید با انتخاب هتل سه‌ستاره جهان این لذت را بیشتر کنید. این هتل در سال 1956 تاسیس شد و برای ارائه خدمات بهتر در مهمان‌نوازی در سال 1395 بازسازی شده است. این هتل یکی از معروف‌ترین هتل‌های پایتخت ایران، تهران است. هتل جهان تهران 60 اتاق دارد که در هفت طبقه به‌صورت تک، دو و سه‌تخته طراحی شده‌اند. فضای دوستانه هتل در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. هتل جهان نزدیک ایستگاه‌های حمل‌و‌نقل عمومی قرار دارد و دسترسی آسان به جاذبه‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های آن است.

هتل تابان تهران

هتل تابان در مرکز شهر تهران واقع شده است و این امکان را دارد که با وسایل حمل‌و‌نقل عمومی نزدیک هتل به همه چیز در هر گوشه‌وکنار شهر دسترسی پیدا کنید. این هتل در منطقه پرسروصدای شهر واقع شده است. هتل دو‌ستاره تابان تهران 19 اتاق در انواع مختلف دارد که به مهمانان این امکان را می‌دهد که طیف وسیعی از انتخاب‌ها را بر اساس نیاز داشته باشند. همه اتاق‌های هتل تابان با امکانات مورد انتظار فضای خوبی را برای مسافران فراهم کرده‌‌اند که بهترین تجربه اقامت را در این هتل داشته باشند. بهترین قسمت هتل، حیاط آن با درختان بلند و مبلمان سنتی است که میهمانان می‌توانند زمان لذت‌بخش و آرامی را در آنجا سپری کنند. هتل تابان تهران یکی از گزینه‌های مناسب برای رزرو هتل در تهران است که بهتر است جزئیات آن را در سایت علی بابا ببینید.

هتل انقلاب

هتل لوکس و چهار‌ستاره پارسیان انقلاب در مرکز شهر تهران واقع شده است. این هتل به‌خاطر رستوران گردان خود به‌عنوان اولین رستوران در نوع خود چشم‌اندازی فوق‌العاده از تهران و منحصرا کوه‌های البرز دارد. هتل پارسیان انقلاب از نظر جغرافیایی برای حمل‌و‌نقل عمومی، موزه‌ها و خانه تئاتر شهری دسترسی خوبی برای میهمانان آن فراهم کرده است. هتل چهار‌ستاره انقلاب امکانات زیادی برای ارائه دارد، کارکنان خوش‌برخورد مجرب، روم سرویس 24‌ساعته، استخر، جکوزی، باشگاه بدنسازی و پارکینگ برخی از امکانات و خدمات این هتل زیبا هستند. این هتل تنها هتلی است که مجهز به امکانات بی‌نظیری از جمله خدمات پزشکی در محل است.

هتل درسا تهران

هتل درسا یک هتل سه‌ستاره در مرکز شهر تهران است و به دلیل موقعیت مکانی میهمانان آن به‌راحتی به اکثر نقاط تهران و همچنین جاذبه‌هایی مانند بازار بزرگ، کاخ گلستان، نیاوران و کاخ سعدآباد، موزه آبگینه و گنجینه جواهرات ملی دسترسی دارند. از طریق پیاده‌روی و حمل‌و‌نقل عمومی این هتل به فرودگاه و ایستگاه قطار نیز نزدیک است تا مهمانان نگران گیر‌افتادن در ترافیک نباشند. هتل درسا در نه طبقه با 77 واحد مسکونی اعم از اتاق‌های دو‌نفره و سه‌تخته طراحی شده است. در هتل درسا یک رستوران و یک کافی‌شاپ وجود دارد که غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌طعمی را ارائه می‌دهد. ورزش‌دوستانی که در این هتل هستند امکان استفاده از باشگاه و خدمات ورزشی هتل را خواهند داشت. روم سرویس 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی، خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس و سیستم تهویه‌مطبوع از دیگر مزایای این هتل به شمار می‌روند.

هتل پارادایس تهران

هتل پارادایس تهران 50 سال سابقه در زمینه هتل‌داری و پذیرایی دارد. این هتل در سال 1377 برای ارائه خدمات بهتر و با‌کیفیت‌تر مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون آماده پذیرایی مجدد از مسافران پایتخت است. هتل پارادایس تهران با نزدیکی به بسیاری از مکان‌های دیدنی تهران مانند باغ‌موزه نگارستان و عمارت مسعودیه، مکان مناسبی برای اقامت گردشگران و مسافران به شمار می‌رود. اگرچه هتل پارادایس در مرکز شهر تهران قرار دارد و محل جغرافیایی آن، منطقه‌ای تقریبا پر‌ترافیک است، اما نزدیکی مترو و ایستگاه بی‌آر‌تی به این هتل، جای نگرانی خاصی برای مسافران باقی نگذاشته است.

هتل فردیس تهران

این هتل دو‌ستاره در خیابان موسوی تهران قرار دارد. اگر هتل‌های تهران نزدیک دانشگاه امیرکبیر را بررسی می‌کنید، یکی از گزینه‌‍‌هایی که باید در لیست شما باشد، هتل فردیس تهران است. هتل فردیس نزدیک میدان فردوسی است. در‌نتیجه می‌توانید از این هتل زیبا به‌راحتی به مترو و ایستگاه BRT دسترسی داشته باشید با اقامت در این هتل بدون اتلاف وقت به دانشگاه‌ها، موزه‌ها و جاذبه‌های فرهنگی تهران بروید و از وقت خود بیشترین استفاده را ببرید. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی آسانی به مراکز خرید، مراکز تجاری و مغازه‌های صنایع‌دستی دارد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info