هزینه سفر به قشم چقدر است؟

هزینه سفر به قشم بسته به عواملی مانند فصل سفر، نوع اقامت، شیوه سفر (هوایی، دریایی یا زمینی)، و سبک زندگی شخصی متفاوت است. اما در اینجا یک برآورد تقریبی از هزینه‌های اصلی برای یک سفر ۴ روزه به قشم ارائه می‌شود:

  • تعداد بازدید: 99
  • ارسال در تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
  • بروزرسانی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

برای سفر به قشم چقدر پول نیاز دارم؟

وقتی که صحبت از سفر داخلی می شود، مسافران از سفر خود به قشم به عنوان یکی از بهترین تجربه های سیاحتی خود یاد می کنند. اینکه چطور یک جزیره هم می تواند بسیار دیدنی باشد و هم مردم ی نهایت خونگرمی داشته باشد و از هر لحظه به لحظه ی سفر خاطره سازی کرد. قشم از هر نظر دیدنی ست. از غذاهای قشم گرفته تا خرید در بازارهای محلی با قیمت های بسیار مناسب همگی دلیلی برای بازدید از این جزیره زیباست.

سفر به قشم با تور یا با ماشین شخصی؟

برای سفر به قشم خوشبختانه گزینه های متفاوتی وجود دارد که می توانید بسته به شرایط خود نوع سفر را انتخاب کنید. تورهای قشم هم به صورت انفرادی و هم بصورت گروهی بسته می شوند. بدیهی ست که در تورهای گروهی خدمات گردشگری بیشتری ممکن است دریافت نمایید. تور انفرادی به این منظور است که برای شما بلیط رفت و برگشت، محل اقامت و ترنسفر فرودگاهی تهیه می شود و معمولا شما برای گشت و گذار باید خودتان دست به کار شوید.

در صورتیکه در تورهای گروهی شما به همراه لیدر می توانید از خدمات گردشگری تور استفاده کنید. در اینجا می خواهیم از هزینه سفر به قشم به صورت حدودی مطلع شویم. البته این نرخ ها برای یک سفر 4 روزه به قشم به صورت شخصی و بدون تور محاسبه شده است که شما بتوانید هزینه تور قشم را با هزینه سفر شخصی به قشم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه سفر به قشم

هزینه حمل و نقل

بلیط هواپیما (رفت و برگشت): بلیط هواپیما از تهران به قشم حدود ۳ تا ۷ میلیون تومان (بسته به زمان سفر و نوع پرواز) هزینه دارد.
بلیط اتوبوس (تهران به بندرعباس): بلیط اتوبوس از تهران به بندرعباس حدود ۶۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان است. سپس باید با شناور به قشم بروید که هزینه آن حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.
کرایه تاکسی یا اجاره ماشین در قشم: هزینه کرایه تاکسی برای هر روز ممکن است حدود ۵۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان باشد. اجاره ماشین سواری هم حدود ۱ تا ۲.۵ میلیون تومان در روز هزینه دارد.

هزینه اقامت

هتل‌های لوکس: هزینه اقامت در هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره حدود ۴ تا ۱۰ میلیون تومان برای هر شب است.
هتل‌های متوسط و بوم‌گردی: هزینه اقامت در هتل‌های ۲ یا ۳ ستاره یا اقامتگاه‌های بوم‌گردی حدود ۱ تا ۳ میلیون تومان برای هر شب است.
خانه‌های اجاره‌ای و سوئیت‌ها: این گزینه‌ها ممکن است از ۸۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان در شب هزینه داشته باشند.

هزینه غذا

رستوران‌های لوکس: وعده‌های غذایی در رستوران‌های لوکس حدود ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان برای هر وعده هزینه دارد.
رستوران‌های متوسط: غذا در رستوران‌های محلی و متوسط حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای هر وعده است.
غذاهای خیابانی: اگر به دنبال غذاهای خیابانی یا ساده‌تر باشید، هزینه هر وعده می‌تواند از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان باشد.

سفر به قشم با تور

هزینه تفریحات و بازدیدها

ورودی جاذبه‌ها: بازدید از مکان‌هایی مانند دره ستارگان، جزایر ناز، غار نمکدان و جنگل‌های حرا ممکن است هزینه‌ای بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان داشته باشد.
گشت‌های دریایی: گشت دریایی برای دیدن دلفین‌ها و بازدید از جزیره هنگام یا هرمز ممکن است بین ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

هزینه‌های جانبی

سوغات و خرید: بسته به بودجه و علاقه‌تان به خرید، ممکن است بین ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان یا بیشتر هزینه کنید.
هزینه‌های غیرمنتظره: همیشه بخشی از بودجه را برای هزینه‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. این مبلغ می‌تواند بین ۱ تا ۲ میلیون تومان باشد.

قشم با ماشین شخصی

هزینه سفر ۴ روزه به قشم

بودجه اقتصادی: حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (با سفر زمینی و اقامت در هتل‌های اقتصادی یا بوم‌گردی)
بودجه متوسط: حدود ۲۵ تا ۴۰ میلیون تومان (با سفر هوایی و اقامت در هتل‌های ۳ ستاره)
بودجه لوکس: ۵۰ میلیون تومان و بیشتر (با اقامت در هتل‌های ۵ ستاره و استفاده از خدمات لوکس)
این ارقام تقریبی هستند و بسته به انتخاب‌های شما ممکن است تغییر کنند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info