نحوه ثبت تخلفات اتوبوس‌های بین‌شهری

مسافرانی که از اتوبوس های بین شهری برای مسافرت خود استفاده می کنند ممکن است شکایاتی در خصوص این اتوبوس ها و رانندگان آن داشته باشند.
سامانه ای که معرفی می شود به شما امکان ثبت تخلف رانندگان را خواهد داد.

  • تعداد بازدید: 23065
  • ارسال در تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

موارد شامل تخلفات اتوبوس ها

ثبت تخلفات اتوبوس هاس بین شهری
  • برخورد نامناسب کارکنان شرکت
  • رانندگان و مهماندار
  • تأخیر سفر
  • رفتار نامتعارف رانندگان در عین رانندگی
  • سرویس دهی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی
  • سرویس دهی نامناسب در سفر
  • عدم تعهد نسبت به بار سفر
  • عدم توقف برای نماز
  • عدم رعایت خط سیر مطابق با مبدا و مقصد


از جمله مواردی است که مسافران حمل و نقل عمومی می‌توانند نسبت به آن شکایت کنند. همچنین عدم سلامت فنی خودرو، مسافرگیری در عین سفر، نرخ بیلت خرید اینترنتی بلیت، پیاده نمودن مسافر در مقاصد تعیین نشده، سوار کردن مسافرین بیش از ظرفیت و عدم صدور بلیت بین راهی توسط راننده در زمان سوار شدن در حین مسیر از دیگر موضوعاتی است که می‌تواند مورد شکایت و اعتراض مسافران واقع شود.

مسافران در صورت عدم رعایت هر یک از موارد مطرح شده می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ که نسخه موبایلی آن نیز وجود دارد در بخش ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی شکایت خود را ارائه کنند و بدین منظور نیازمند اطلاعاتی از جمله کد ملی، شماره پلاک خودرو، نام شرکت مسافر بری، شماره بلیت، تاریخ سفر، مبدا و مقصد هستند.

نحوه ثبت تخلفات اتوبوس های بین شهری

مسافران می توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ و ورود به بخش ارسال مشکلات حمل و نقل عمومی و ثبت شکایت مسافران، مراتب اعتراض خود را نسبت به هرگونه تخلف در بخش ثبت شکایات حمل و نقل عمومی بین شهری اعلام کنند.


ثبت تخلف اتوبوس های بین شهری

سوالات کاربران درباره اتوبوس

مسافرانی که از اتوبوس های بین شهری برای مسافرت خود استفاده می کنند ممکن است شکایاتی در خصوص این اتوبوس ها و رانندگان آن داشته باشند. سامانه ای که معرفی می شود به شما امکان ثبت تخلف رانندگان را خواهد داد.
در گذشته هنگام خرید بلیط اتوبوس انتخاب های زیادی وجود نداشت ولی در حال حاضر با ورود اتوبوس های متنوع و پیشرفته به ناوگان اتوبوسرانی شما حق انتخاب نوع اتوبوس خود را دارید. در حال حاضر بخش اعظمی از سفرهای داخلی با اتوبوس انجام می پذیرد و شما به راحتی با چند کلیک میتوانید بلیط آنلاین اتوبوس خود را از سایت مربوطه تهیه نمایید. ادامه مطلب
وب سرویس اتوبوس (Bus API) طراحی شده تا امکان رزرو آنلاین بلیط های اتوبوس را برای شما فراهم کند. مهم نیست پلتفرم شما چیست وب سرویس بلیط اتوبوس قابل پیاده سازی در تمامی پلتفرم ها می باشد و رزرو آنلاین بلیط را به خدمات گردشگری شما اضافه می کند وب سرویس های هالیدی با پشتیبانی و خدمات پس از فروش یکی از جامع ترین بانک های بلیط اتوبوس در کشور می باشد. با پیاده سازی وب سرویس اتوبوس سایت های هالیدی به بیش از صد شرکت اتوبوسرانی دسترسی خواهید داشت.

نظرات کاربران

ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • علی نجفی چهارشنبه ۶ مرداد
    الان سوار اتوبوس تهران ارومیه تعونی ۱ ایران پیما ساعت ۱۱ شب روز ۶ مرداد شدم. نه تنها کامل پر کرده که بیش از نصف مسافرین و راننده و دستیاراش ماسک نزدن و به تدکرم در این مورد هم توجهی نکردن. این چه نظارتیه آخه؟
  • طاهره سه شنبه ۵ مرداد
    سلام چه سامانه ی خوبی زدید برای ثبت شکایات! هر کاری کردم نتوانستم پلاک اتوبوس متخلف را ثبت کنم اینجور میخواید جلوی تخلف را بگیرید! در شرایط کرونایی دیروز چهرم تیر ماه 1400 از تهران به کرمانشاه سفر کردیم اتوبوس ساعت 12 شب. تعاونی 8 غرب . تمام صنلی ها تکمیل بود. نه راننده و شاگردانش و نه اکثر مسافران ماسک نداشتند. با جان مردم بازی میکنید! ورودی انتهای اتوبوس هم تا سقف بار چیده شده بود! اتوبوس باریه یا مسافر بری!!
  • سحر فراشی سه شنبه ۵ مرداد
    خدایی مسخره تر از تعاونی ۱۰ مارال ندیدم پول اتوبوس vipگرفت اتوبوس معمولی سوار شدیم اونم فول تو این شرایط کرونا من که عجله داشتم مجبور شدم سوار شدم ولی کوفتتون شه الهی ایست بازرسی گلوگاه بندر عباس بارتون رو بگیره به التماس بیفتین
  • ملیحه اخباری دوشنبه ۴ مرداد
    همش دروغه ،من هر چی رفتم شکایت ثبت کنم تو سامانه نتونستم اتوبوس‌ها اصلا رعایت نمی کنند و بین راه تمام اتوبوس پر میکنن اتوبوس کاشان به کرج وسط راه ایجاد و اتوبوس تا سقف پر کرد پلاکشم۷۹۵ع۸۲ایران۱۱
  • جواد شنبه ۲ مرداد
    سلام اتوبوس ساعت ۹شب تهران به زنجان از تعاونی ۸هیچ رعایت پروتکل ها نکرده و با پررویی کل ماشین را در بین راه پر از مسافر کرده و هیچگونه ماسکی هم نزده بودم تاریخ سفر دوم مرداد ۱۴۰۰
  • محمدی شنبه ۲ مرداد
    بیشعور تر از راننده ی سیروسفر خط بوشهر به شیراز تاریخ ۲۷ تیر ماه ندیدم. تا آخرش پیگیر هستم که دمار از روزگارت در بیارم
  • مهدیه جمعه ۱ مرداد
    من پلاک اون اتوبوس متخلف رو اینجا میذارم تا بقیه هم ببینن. انقد بی شعور بود منو تو گرما میخواست کرج پیاده کنه! تا اعتراض میکنی جای ادب و احترام فقط بلدن پیادت کنن یا بگن برو با ماشین دیگه!! ۳۱ ع ۲۶۴ ایران ۵۵(تهران_ابهر). در ضمن بی کفایت ترین خط برای اتوبوسرانی قزوینه که جای تاسف داره کوچکترین ارزشی برای مسافر، ناموس مردم، دانشجوها قائل نیستند و همیشه تنها معترض منم!
  • مهدیه جمعه ۱ مرداد
    دیروز پنجشنبه ۳۱ تیر هیچ اتوبوسی برای تهران به قزوین نبود! بعد از کلی انتظار سوار شدم راننده کنارم مسافر میخواست سوار کنه که با اعتراض من گفت پول ۲ نفر بده سوار نکنم. من پیاده شدم اتوبوس تهران به بهر سوار شدم که مصیبتی بود!! من قزوین میخواسم پیاده بشم پول کرایه ابهر گرفت! بحث و اعتراض فایده نداشت. توی اتوبان دنده عقب رفت حدود ۷۰۰ متر!! ماسک نداشت! به دختره کناری من پیشنهاد دوستی داد! تورو خدا ترمینال هارو رسیدگی کنید! بین راه مسافر زد! وسط ماشین مسافر نشسته بود!
  • گودرزی جمعه ۱ مرداد
    سلام، من مسافر اتوبوس‌ شرکت تعاونی ۱۷ پیک صبا هستم ، زمان حرکت این ماشین ساعت ۸:۳۰ بوده و ما بعداز ۳ ساعت تازه از قم عبور کردیم ، مسافرهای این اتوبوس دلبخواه از ماسک استفاده میکنن و راننده فقط و فقط به فکر سوار کردن مسافرای بین راهی و پر کردن صندلی های خالیه و به شدت تاخیر داشته
  • محمد پنج شنبه ۳۱ تیر
    سلام بنده مسافرساعت ۸:۳۰ تهران دامغان اتوبوس تعاونی لوان نور تعاونی شماره ۸ هستم که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی تمام اتوبوس رو پر کرده و حتی درصورت وجود صندلی خالی بین راه مسافر زده و با نداشتن تهویه مناسب واقعا جا برای نفس کشیدن نیست .لطفاً به دادمون برسید
  • سهیلا پنج شنبه ۳۱ تیر
    من مسافر اتوبوس کرج الیگودررز تاریخ سی و یک تیرماه هشت صبح هستم، در طول مسیر راننده بیست تا مسافر سوار کرد اصلا انگار ن انگار کروناس اکثرا هم ک تو اتوبوس ماسک ندارن من نمیدونم چ فایده ای داره گفتن این حرفا وقتی اصلا رسیدگی نمیشه.
  • مرتضی چهارشنبه ۳۰ تیر
    واقعا کسی رسیدگی میکنه؟!!!! یا الکی مینویسیم؟ دیشب با اتوبوس رفتم مسافرت تعاونی ایران پیمان اول اینکه یه بی‌شعور نشسته اونجا بلد نیست چجوری جواب بده و چون من اینترنتی خرید کردم زورش میاومد جواب بده دوم اینکه تو کرونا قیمت هارو دوبرابر کردن نصف سوار کنن اما باور کنین وسط اتوبوس هم مسافر نشسته بود. کی قراره رسیدگی کنه؟!!!!
  • مریم چهارشنبه ۳۰ تیر
    خاک بر سرتون با این رسیدگی تعاونی 13بیشعور ما سه ساعته زیر گرما منتظریم ماشین کوفتی خراب شده شونو بیان درست کنن.
  • بهنام سه شنبه ۲۹ تیر
    من امروز سوار اتوبوس تهران به اراک شدم از ترمینال جنوب ساعت ۱۹:۴۵ . هیچ کدوم از راننده ها ماسک نداشتن. همه ی صندلی ها هم پر کردن. به نماینده ی تعاونی ۱۳ هم گفتم چرا اینجوریه. گفت اینجا سوار نکنیم وسط راه سوار میکنن و پول ۱ نفر اضافه گرفتن که کنار مادرمون صندلی خالی بزارن . ۲۹ تیر
  • ندا نصری چهارشنبه ۱۶ تیر
    شرکت اتوبوس رانی هر وقت دو نفر سوار میشیم و دو تا کارت بیلط پشت سر هم میزنیم بیخودی جلوی همه گیر میدن که یکی زدین تا حالا چندین بار پیش اومد و توعین الکی میکنن بهتر است راننده ها یه چکات گوش و چشمم ببرین که دو نفر پشت هم که باهم کارت اتوبوس میزنن را درست ببین
  • Sol شنبه ۱۲ تیر
    واقعا واسه اين مردم متاسف هستم هر چى سرشون مياد حقشونه ، واسه زدن يه ماسك كلى اما و اگر ميارن ، نه راننده ماسك ميزنه نه بقيه افراد ، مسافرها هم همين طور انگشت شمار ماسك داخل اتوبوس استفاده ميكنن
  • حسامی جمعه ۱۱ تیر
    واقعا متاسفام که هیچ نوع بازرسی به صورت نامحسوس وجود نداره . ۱ - نداشتن ماسک راننده و کمک راننده ۲-فروختن بلیطهایی که اجازه فروش ندارن ۳- افزایش تعداد مسفرها و رعایت نکردن پرتوکلهای حد فاصله بین مسافرها اتوبوس کرمانشاه به اراک تعاونی ایران پیمان ( تعاونی ۱) جمعه یازده تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳ و شماره بلیط ۷۱۰۰۱۲۶۹۷۶۷۲
  • کامران پنج شنبه ۱۰ تیر
    کرایه بالا که میگیرد راننده ماسک نداشت مسافرا ماسک نداشتن کسی نیومد تذکر بده آخه چرا میان تو رسانه ها به دروغ میگین همه چی رعایت میشه نه پد الکی نه ماسکی دادن هیچی شماره پلاک 98س355 ایران 22
  • مژگان پنج شنبه ۱۰ تیر
    عدم استفاده از ماسك راننده و دستيار مسافر بيش از ظرفيت بين راهي تعاوني ٨ الوان نور ١٠ تير ساعت ٩:٣٠
  • مژگان رستمي پنج شنبه ۱۰ تیر
    رعايت نكردن پروتكل ها تعاوني ٨ الوان نور ١٠ تير ساعت ٩:٣٠ تهران به زنجان
  • مژگان رستمي پنج شنبه ۱۰ تیر
    واقعا متاسفم واسه تعاوني ٨ الوان نور نزدن ماسك راننده و دستيارش ١٠ تير ساعت ٩:٣٠
  • مژگان رستمي پنج شنبه ۱۰ تیر
    تهران به زنجان - تعاوني ٨ الوان نور مسافر بيش از ظرفيت بين راهي نزدن ماسك ساعت ٩:٣٠ امروز ١٠ تير
  • حسن مویدی سه شنبه ۱ تیر
    سامانه۱۴۱ که برای ثبت تخلفات معرفی کرده اید، جایی برای ثبت تخلفات نداره؟ واقعا شما که آدرس می دهید خودتان یکبار هم به این سامانه تون مراجعه نکرده اید!!!! نظارت که نباشه همینه دیگه.
  • فاطمه جعفری سه شنبه ۱ تیر
    اتوبوس ترمینال مسافربری ابهر از تهران به ابهر با راننده به نام پرویز ترکی،عدم رعایت پروتکل بهداشتی در اتوبوس از سوی مسافرین و راننده،نبود امکاناتی مثل کیسه های پلاستیکی که مسافرین زباله هارو کف اتوبوس رها میکردندو بدخلقی راننده و عدم توجه به هنگام اعتراض
  • بنایی سه شنبه ۱ تیر
    متاسفم که بدلیل عدم نظارت بخصوص در پلیس راهها رانندگان براحتی دیرراه میافتند،درطول مسیر بسیارتوقف دارند برای پیداکردن مسافر،لحن وطرزگفتارشان درخور لاتهایی مثل برخی از خودشان است،کرابه دوبله شده و خدمات کمتر،مسافرماسک نمی‌زند وتذکرهم نمیگیرد،کمربندایمنی در بسیاری تزصندلیها نیست ودرپاسخ میگویند لابدگیرکرده!!!!امروز اول تیر تعاونی عدل۷پایانه غرب اتوبوس تهران رودسر،رشت لاهیجان به شماره۴۶_۵۱۴ع۵۴
  • حصاری سه شنبه ۱ تیر
    امروز ۱ تیر ماه گرفتن هزینه اضافی از مسافر تو راهی به شماره پلاک ایران ۱۸ _۳۲۶ع۶۳ و رعایت نکردن پرتکل های بهداشتی
  • فاطمه عابدین چهارشنبه ۲۶ خرداد
    امروز ۲۶ خرداد از تهران به گلپایگان ساعت 14راننده اتوبوس به پلاک ایران۳۳- ۱۶۵ع۱۱ پرکردن تمام صندلی های اتوبوس و عدم رعایت پرتوکل های بهداشتی.
  • صبا یکشنبه ۲۳ خرداد
    انقدر از مشخصات مسافر خواسته از ماشین و راننده نپرسیده معلوم نیست میخواد راننده رو واسه تخلف جریمه کنه یا مسافر، کدوم رسیدگی؟ شما میخواستی رسیدگی کنی تلفن میزاشتی پاسخگو ۲۴ ساعته باشی فقط بلدین ملت و بچاپین همه سیستم هاتون دزد
  • گندمی یکشنبه ۲۳ خرداد
    برای مقصد بیرجند بلیط از سایت تهیه کردم ردیف وسط برای کرونا فروش نمی شدولی راننده با بی احترامی تمام گفت من کل اتوبوس رو سوار میکنم کسی هم هیج کاری نمی تونه بکنه هر کس ناراحت هست پیاده شه وبه محض خارج شدن از ترمینال کل صندلی های خالی رو پر کرد.اتوبوس وی ای پی ساعت ۲۳ مشهد بیرجند شرکت لوان نور اتوبوس درسا
  • رضا سارانی شنبه ۲۲ خرداد
    گاییدمتون پدرسگای بی همه چیز با این برنامه کیریتون
  • مصطفی تربتی سه شنبه ۱۸ خرداد
    سلام من هیچ جایی رو برای ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ پیدا نکردم بر شرف نداشته کسی که میتونه رسیدگی کنه ولی نمیکنه لعنت تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ مسیر از پایانه ترمینال مشهد مقصد تربت حیدریه تعاونی جهانگشت مهر ، بدترین خدمات ممکن و برخورد افتضاح موقع خرید بلیط در نهایت مجبور شدم تو ترمینال بلیط اینترنتی بخرم و اپراتور با لحن بد زحمت چاپ کردنش رو کشید فقط ساعت حرکت ۸ صبح بود که با ۴۲ دقیقه تاخیر حرکت کردن نوع اتوبوس۲+۲ classik cus شماره بلیطم ۵۱۸۵۷۷۱۸۵۸۶۰ راننده هیچ گونه اطلاعاتی درباره خودش یا مدارکش روی ماشین نداشت و حدود ۲۰ دقیقه هم توی مسیر نگه داشت به مسافر سوار کردن پلاک رو نذاشت بردارم
  • اسماعیل هدایتی دوشنبه ۱۷ خرداد
    سلام.من یکشنبه یه جعبه ازشمال دادم اتوبوس واسم ببره کرج.هزینشم دادم.یه توله نژادداربودمشتری من منتظره این اقاخبربدخ.الان ازدیروزهرچی زنگ میزنم جواب نمیده.نمیدونم چه گوهی بخورم پلاکشم دارم
  • ناشناس جمعه ۱۴ خرداد
    با سلام. امروز جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰. عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برخورد غیر محترمانه پرسنل جهت سوار کردن مسافر اضافی و پر کردن صندلیهای خالی. خاموش کردن اتوبوس و تهدید به عدم حرکت و پیاده کردن افرادی که اعتراض کردند. تعاونی تک سفر ایرانیان اتوبوس تهران اصفهان پلاک ۶۸ع۶۲۸ ایران ۴۳
  • ناشناس جمعه ۱۴ خرداد
    با سلام. امروز پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰. عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برخورد غیر محترمانه پرسنل جهت سوار کردن مسافر اضافی و پر کردن صندلیهای خالی. خاموش کردن اتوبوس و تهدید به عدم حرکت و پیاده کردن افرادی که اعتراض کردند. تعاونی تک سفر ایرانیان اتوبوس تهران اصفهان پلاک ۶۸ع۶۲۸ ایران ۴۳
  • محمدی پنج شنبه ۱۳ خرداد
    امروز ۱۳ خرداد از تهران به خمین ساعت ۱۲:۱۵ راننده اتوبوس به پلاک ایران۳۳ ۹۹۳ع۴۲ پرکردن تمام صندلی های اتوبوس و عدم رعایت پرتوکل های بهداشتی.فروش بلیط ۵۰ درصد صندلی در سایت.ولی پرکردن تمام صندلی ها در موقع مسافر گیری..سوار کردن مسافر کف اتوبوس و روی پله
    • اصغر مولایی
      پنج شنبه ۱۳ خرداد پاسخ
      سلام اتفاقا در اتوبوس تهران زنجان هم همین وضعه جالبه پلیس راه اصلا در اتوبوس ها سرکشی نمیکنه
  • کیان پنج شنبه ۱۳ خرداد
    واقعا همشون دزد هستن طرف کرایه دو برابر از من گرفته .بع علت کرونا از درب ترمینال اومدیم بیرون اتوبوس رو پر کرده . واقع همشون دزد دزد . هیچ کاری نمیتونیم انجام بدیم حقمون رو دارن میخورن
  • سلمان جوادی شنبه ۱ خرداد
    سلام.واقعا ادم تاسف میخوره. یعنی اینقدر خر تو خر . یعنی یه اتوبوس اینقدر گشنه. اتوبوس مشهد به کاشمر حرکت ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح شنبه ۱۴۰۰/۳/۱ . اما با ۲ ساعت تاخیر در حرکت و کلی توقف بین راهی. اگه انسانید رسیدگی کنید. پلاک ماشین ‌ایران 42 - ۹۹۶ع۲۹
  • رضا زمانی کیا پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت
    سلام آقا من از ترمینال صفهی اصفهان بلیط گرفتم برای استان یزد ساعت11شب از شرکت اتوبوس رانی عدل.اول اینکه ساعت ۱۱.۴۵دقیقه با اتوبوس همدان مارو فرستادن برای ترمینال کاوه ک اونجا اتوبوسمون رو عوض کنیم و بریم طرف یزد همون اتوبوس بین ترمینال صفه و کاوه وایساده بار زده.ساعت ۱۲از ترمینال کاوه راه افتاده رفته ترمینال جی اونجا نیم ساعت توقف داشته ساعت ۱۲.۴۵دقیقه از ترمینال جی زده بیرون ب سمت یزد اقای راننده آب توی اتوبوس نداشته بهش میگم ک پس آب میگه برو بخر کروناست ما آب اجازه نداریم بذاریم پول vipگرفتن صندلی هاش داغون داغونه هرکاری میکنم اپلیکیشن ۱۴۱رو نمیتونم شمارمو بهش وارد کنم ۱۵تا کد تایید گرفتم از برنامه ولی وارد نمیشه پلاک ماشین 54 ۱۷۴ع۷۶.شمارهی خودمم ۰۹۲۱۰۱۵۹۹۴۱ لطفا رسیدگی کنید
  • ناشناس چهارشنبه ۱۸ فروردین
    آقا حاتون خالی روز یکشنبه 15 فروردین از بروجرد به سمت تهران اومدیم ، با اتوبوس پلاک 31-428ع62 اتوبوس داغون ولی کرایه وی آی پی رو گرفتن ، آب خوردن که باید میرفتی از آبسردکن با لیوان یه بار مصرف میخوردی در صورتی که در شرایط کرونایی باید بطری دربسته می دادند ، تغذیه هم که به یکی می دادن به یکی نمی دادن ، بنده خدا مسافر خودش رفت از بیرون آب خرید ، راننده و کمک راننده هم که اصلا ماسک نداشتن موقع حرکت هم با 20 دقیقه تاخیر حرکت کردن یعنی به جای ساعت 15 ساعت 15/20 حرکت کرد و ضمنا اتوبوس رو هم پر کرده بود از مسافر ، \الا ما شکایت هم بکنیم به کجا میرسه آخه اومدن یه فرم طولانی گذاشتن که باید کلی ئقت بذاری پر کنی بابا بی خیال شما عمدا کاری می کنید که آدم از شکایت کردن پشیمون بشه اگه راست می گید با همین که نوشتم هم می تونید یقه راننده رو بگیرید
    • admin
      دوشنبه ۲۳ فروردین پاسخ
      سلام دوست عزیز
      متاسفانه به این سبک رفتارهای راننده ها و خدمات ضعیف اتوبوسرانی ها عادت کردیم.
      ما هم وظیفه اطلاع رسانی داریم و امیدواریم روزی بشه نظارت رو از ریشه درست کرد.
  • سارا ریاحی جمعه ۱۳ فروردین
    سلام. راننده اتوبوس اقلید تهران به پلاک ۵۶۱ ع ۹۱، ایران ۴۴ تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ اخلاق جالبی نداشت، بجای ساعت ۷:۴۵ عصر ساعت ۸:۲۵ حرکت کرد و در طول راه توقف نداشت و با سرعت رانندگی میکنه
    • admin
      دوشنبه ۲۳ فروردین پاسخ
      جای تاسف داره واقعا... حتما از سامانه پیگیری کنید اینجور مواقع
  • الف.اکبری شنبه ۷ فروردین
    باسلام راننده اصفهان شیراز همسفر با پلاک ۲۳. ۸۷۳ع ۴۳ اولا ساعت حرکت از ساعت ۳ ونیم بوده و ساعت ۴و ۴۵ دقیقه از اصفهان حرکت کردند هنوز کامل از بهارستان خارج نشده بودند که چندین جعبه بار زدند و طبق مکالمه ای که با خانم منشی زمان خرید بلیط شده بود اعلام فرمودند که ۶ نفر سوار نمیکنند در بین راه در آباده و شهرضا همون تعداد مسافر را سوار کردند و اصلا پروتوکل های بهداشتی را در شرایط کرونا رعایت نکردند و متاسفانه هر کسی شاکی میشد با بی ادبی برخورد می کردند
    • admin
      دوشنبه ۲۳ فروردین پاسخ
      جای تاسف داره
      کاش همگی از سامانه 141 اقدام به شکایت می کردید.
  • روح الله نصیری شنبه ۷ فروردین
    راننده اتوبوس به پلاک ایران ۲۲ ۶۳۸ ع ۵۱ پرکردن تمام صندلی های اتوبوس و عدم رعایت پرتوکل های بهداشتی
    • admin
      دوشنبه ۲۳ فروردین پاسخ
      درود دوست عزیز
      اگر همه مسافرا شاکی باشن این جور مواقع بهتر از اینه که شکایت کرد.
      مثلا همه پیاده میشدن!
  • رضانصرالهی جمعه ۶ فروردین
    راننده دره شهربه تهران رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و بیش از اندازه مسافرسوار کردن ساعت حرکت۱۷:۳۰
    • admin
      دوشنبه ۲۳ فروردین پاسخ
      سلام دوست عزیز
      بله متاسفانه اصلا رعایت نمیشه و فقط در حد کلام هستش رعایت پروتکل های بهداشتی و نتیجه ش رو هم داریم میبینیم.
  • شکرگذار چهارشنبه ۴ فروردین
    ناوگان اتوبوسرانی تنکابن به تهران برخورد بی ادبانه مهماندار رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی نداشتن تهویه مناسب خراب بودن سیستم خنک کننده داخل خودرو مسافر گیری در مسیر دفترچه راننده بابت همین کار در پلیس راه رامسر توقیف شد ولی باز به کار خودش ادامه داد پلاک خودرو ایران ۹۱ ۴۲۲ع۱۴ ساعت حرکت ۱۱:۱۵ از تنکابن به تهران
  • علی پنج شنبه ۲۸ اسفند
    واقعا گندشون بزنن با ۲ ساعت تاخیر حرکت کرده، همه جا هم وایمیسه واسه بارگیری!! یکی نیست بپرسه این خاوره یا اتوبوس؟
  • امید شنبه ۲۳ اسفند
    هیچ نظارتی بر روی اتوبوس ها و اتوبوس رانی نیست. یک فاجعه کامل .... شاگرد شوفرها هر مبلغی دلشون بخواد از مسافر میگیرند و هر جایی دلشون بخواد مسافر رو میشونند. در دوره کرونا مبلغ بلیطها اضافه شده که پروتکل ها رعایت بشه ... تعاونی مبلغ اضافه رو میگیره اما مسافران با فاصله از هم نمیشینند و راننده هم میگه همینی که هست مشکل داری پیاده شو !!! واقعا جای تاسف داره .... هیچ ارگانی نظارت نمیکنه و یک مشت مفت خور به عنوان ناظر فقط پول میگیرند . مگر این سازمان بازرسی نداره ؟
  • محمد رضا شنبه ۲۵ بهمن
    سلام. من بنا بر ضرورت مجبور شدم از هشتپر به تهران سفر کنم. هیچ کدام از تعاونی ها بلیط نمی دادند و می گفتند به دلیل کرونا تعداد فروش بلیط و مسافر محدود شده. به زور تونستم یه بلیط گیر بیارم. خدا خیرش بده راننده رو، تو راه همه صندلی ها رو به صورت آزاد و با قیمت بالاتر پر کرد. تازه ۶_ 7 تا هم مسافر رو کف اتوبوس نشستند. وقتی هم که اعتراض کردیم گفت همینی که هست اتوبوس خودمه، هر کی هم نمیخواد می تونه پیاده شه.
    • رفر
      پنج شنبه ۲۱ اسفند پاسخ
      دقیقا امروز برای منم این مشکل پیش اومد و راننده که وسط راه مسافر پر کرد و من اعتراض کردم گفت همینه که هست یا پیاده شو یا پول صندلی رو بده یا این خانوم با بچه ش کنارت بشینه و وقتی پروبازیشونو دیدم گفتم الان پیگیری میکنم و گفتن هر کاری دوس داری انجام بده بیا تا مدارک ماشین هم بهت بدیم اطلاعاتت کامل باشه و تا پول صندلی رو ندی حرکت نمیکنم و شروع کرد به انداختن وسایل به اطراف، و همچنین گفتن اون قوانین که اتوبوس پر نباشه برای داخل ترمیناله و خارج از ترمینال همچین قانونی نداریم و غم انگیزتر اینکه راهداری بی شرف تر از خودشون هم وقتی اومدن چک کردن همه چی ظاهرا عای و درست بود. و وقتی من از 141 پیگیری کردم ظاهرا همه چی کاملا هماهنگ بود و محض اینکه فقط جواب داده باشن گفتن تذکر میدیم. تذکر آخه بی شرفا.. اینهمه کادر درمان داره پرپر میشه
      حسین خلفانی : ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      سلام من هم امروز ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه از آبادان به مقصد بوشهر حرکت کردیم اولا که هیچ کدوم از مسافرا ماسک دریافت نکردن دوما تو مسیر کلی مسافر بین راهی سوار کرد. زنگ زدم به ۱۹۰ گفتن به ۱۴۱ راهداری زنگ بزن، هرچی به ۱۴۱ زنگ زدم کسی جواب نداد زنگ زدم به ۱۱۰ گفتن ما واسه اتوبوس درحال حرکت کاری نمیتونیم بکنیم باید اتوبوس متوقف باشه که مامور بفرستیم. بر روی کاغذ همه چی اصولی برنامه ریزی شده ولی متاسفانه کسی پایبند نیست .
  • محمدرضا محمدی چهارشنبه ۸ بهمن
    با سلام اتوبوسها پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمی کنند از مشهد به اصفهان سفر کردم اتوبوس پر از مسافر بود متاسفم واسه مسئولین ..کادر درمان اینهمه زحمت می کشد ولی مسئولین هیچ نظارتی ندارند ..من مجبور شدم به اصفهان سفر کنم وگرنه تو این مدت کرونا اصلا سفر نکردم
  • ali جمعه ۱۷ مرداد
    با سلام من از کرج سوار اتوبوس شدم به مقصد اردبیل ولی راننده وسط راه مبلغ اضافی از من درخواست کرد و من قبول نکردم و وسط راه پیادم کرد به پلاک 14ع 437 ایران 91 که اهل نمین اردبیل بودند واقعا جای تاسف داره.
    • admin
      دوشنبه ۱۵ دی پاسخ
      حتما از طریق سامانه اقدام کنید برای شکایت 
  • کیانوش یاری شنبه ۱۴ تیر
    باسلام اینجانب ساعت ۱۱/۳۰سوار اتوبوس به مقصد تبریز شدم که راننده تا ساعت ۱۲/۴۵دقیقه حرکت نکردند من چطور باید از راننده شکایت کنم
    • admin
      دوشنبه ۱۵ دی پاسخ
      میتونید از سامانه 141 اقدام کنید.
    • هدی .
      سه شنبه ۹ دی پاسخ
      هيچ پیگیری نمیشه واقعا پیگیری نمیشه خدا لعنت کنه هر چه راننده حریص و گدا صفت رو .که اسیر میکنه مردم و با زن و بچه نصف شب دم صبح تو خیابون تو این اوضاع کرونا
      زهرا وطنی : ۱۳۹۹/۱۰/۹
      من زنگ زدم 141 تلفن روم قطع کردن، شاهدزد اون بالا نشسته

      admin : ۱۳۹۹/۱۰/۹
      متاسفانه این مسائل توی ترمینال ها عادی شده ولی خب میشه پیگیری کرد

موتور هوشمند گردشگری
مقایسه صدها آژانس هواپیمایی در لحظه، بهترین قیمت بلیط هواپیما را در سریعترین زمان بیابید.

استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info