معرفی 10 هتل برتر در دبی

از آن دورانی که دبی از تپه‌های شنی به یک شهر فوق‌ مدرن تبدیل شد، زمان زیادی نمی‌گذرد. اما در همین مدت کوتاه ساختمان‌ها، برج‌ها و آسمان خراش‌های فراوانی شهر را ...

  • تعداد بازدید: 879
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
با خرید از "های هالیدی" از کارگزار مستقیم ویزا می گیرید. 09353309093
از آن دورانی که دبی از تپه‌های شنی به یک شهر فوق‌ مدرن تبدیل شد، زمان زیادی نمی‌گذرد. اما در همین مدت کوتاه ساختمان‌ها، برج‌ها و آسمان خراش‌های فراوانی شهر را فرا گرفتند و دبی به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل شد. در این شهر هتل‌های لوکس و لاکچری فراوانی وجود دارد که در این مطلب قصد داریم 10 مورد از این هتل‌ها را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

هتل سزار ریزورت بلوواتر دبی

هتل سزار ریزورت بلوواتر دبی یکی از هتل‌های 5 ستاره دبی است که تمام امکانات رفاهی و تفریحی را دارد. در طول مدت اقامتتان در این هتل می‌توانید از امکانات تفریحی بی‌نظیر آن استفاده کنید. هتل سزار ریزورت بلوواتر در نزدیکی ساحل قرار دارد و به همین دلیل هم می‌توانید در نزدیکی آن تفریحات آبی را هم انجام دهید.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب یکی از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های دبی است که در یکی از جزایر مصنوعی این شهر قرار دارد. برج العرب را باید یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان دانست که 321 متر ارتفاع دارد. البته باید بدانید که از این 321 متر 125 متر انتهایی مسکونی نیست و فقط برای نمای برج استفاده می‌شود.

هتل رافلز دبی

این هتل 5 ستاره مدرن که در نزدیکی مرکز خرید وافی قرار گرفته است، 252 اتاق بسیار زیبا دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی هم فقط 15 دقیقه است. این هتل که از آسمان خراش‌های معروف دبی هم محسوب می‌شود از نظر داشتن امکانات تفریحی و رفاهی کامل است.

هتل نووتل البرشا دبی

توریک - هتل نووتل البرشا دبی

این هتل زیبا در سال 2012 در 41 طبقه ساخته شد. این هتل به مرکز خرید امارات مال نزدیک است و به دلیل نزدیکیش به وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانید از نووتل البرشا به هرجای شهر که بخواهید بروید. در این هتل امکاناتی همچون استخر روباز، باشگاه بدنسازی، 5 رستوران، پارکینگ رایگان و... وجود دارد. این هتل در نزدیکی فرودگاه قرار دارد و با طی کردن 23 کیلومتر می‌توانید خود را از این هتل به فرودگاه برسانید.

هتل آتلانتیس دبی

آتلانتیس یکی دیگر از هتل‌های محبوب در شهر دبی است که با 5 ستاره امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. تنها با 20 دقیقه رانندگی از این هتل می‌توانید خود را به مرکز خرید امارات و همچنین برج خلیفه برسانید. در این هتل یک آکواریوم زیبای زیر آب وجود دارد که امکان شنا کردن با دلفین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از پارک آبی بزرگ و اختصاصی این هتل نیز استفاده کنید. اتاق‌های هتل آتلانتیس همگی دیزاین عربی دارند و یقینا خاطره به یادماندنی از اقامت را در اختیارتان قرار می‌دهند.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای یک هتل 5 ستاره است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این هتل که یکی از هتل‌های لوکس دبی محسوب می‌شود، در قسمت غربی منطقه جمیرا پالم قرار دارد. تمام اتاق‌های این هتل دارای دیزاین عثمانی هستند و دارای بالکن اختصاصی هستند.

از ویژگی‌ها و امکانات جذاب هتل جمیرا زعبیل سرای می‌توان به فاصله 3 دقیقه‌ای تا ساحل، 10 رستوران با غذاهای مختلف از سرتاسر جهان، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه هدیه، صندوق امکانات، تلویزیون کابلی / ماهواره‌‌ای ، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ اختصاصی، استخر سرباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، اسپا، تنیس، ساحل اختصاصی، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق‌‌ها و ... اشاره کرد.

هتل تاورز روتانا دبی

هتل بعدی دبی که باید آن را به شما معرفی کنیم، هتل تاورز روتانا است. این هتل لوکس 4 ستاره در خیابان شیخ زائد قرار دارد و فاصله آن تا مرکز خرید دبی مال و همچنین ساحل جمیرا، تنها 10 دقیقه است. تاورز روتانا استخر روباز و تراس برای گرفتن حمام آفتاب دارد. همچنین از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌ها با انواع و اقسام غذاهای عربی و بین‌المللی، باشگاه بدنسازی، حمام بخار، سونا و جکوزی و... اشاره کرد.

هتل شانگری لا دبی

توریک - هتل شانگری لا دبی

یکی دیگر از هتل‌های دبی که باید نامش را در لیست بهترین‌ها قرار دارد، شانگری لا نام دارد. این هتل در خیابان شیخ زائد قرار گرفته و به دبی مال و برج خلیفه هم نزدیک است. این هتل همچنین فاصله کمی تا ایستگاه مترو دارد و به همین دلیل از آن می‌توانید به هر نقطه از دبی که بخواهید به راحتی رفت و آمد داشته باشید.
از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به اسپا و ماساژ، مرکز سلامتی، هشت رستوران با غذاهای متنوع، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، تلویزیون کابلی / ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، استخر سرباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی و ورزش‌های متنوع، سالن تنیس، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق‌‌ها و ... اشاره کرد.

هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف یکی از هتل‌های 5 ستاره دبی است که در منطقه جمیرا قرار دارد و تنها با 3 دقیقا پیاده‌روی از این هتل می‌توان به ساحل رسید. این هتل دارای بیش از 40 رستوران معروف است و تا فرودگاه بین‌المللی هم حدود 25 دقیقه با ماشین فاصله دارد.
از امکانات هتل دارالمسیاف می‌توان به صندوق امانات، استخر رو باز و سرپوشیده، تراس، زمین تنیس، سونا، اسپا، ماساژ، امکانات ویژه معلولین، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، کلاب شبانه / دی جی، سکوی شیرجه، باد سواری، قایقرانی، پارک آبی، ساحل خصوصی، وای فای رایگان ، رستوران و ... اشاره کرد.

هتل پولمن دیره دبی

توریک - هتل پولمن دیره دبی

هتل پولمن دیره، یک هتل 5 ستاره دیگر در شهر دبی است که شکلی بسیار زیبا و مجهز دارد و در نزدیکی مرکز خرید سیتی سنتر دیره قرار گرفته است. دسترسی این هتل زیبا به مترو و تاکسی بسیار خوب است و بنابراین از آنجا به همه جای شهر می‌توانید رفت و آمد داشته باشید.
از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران و کافه، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، فروشگاه هدیه و سوغات، صندوق امانات، تلویزیون کابلی / ماهواره‌ای، استخر سرباز، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق‌ ها و ... اشاره کرد.

کلام آخر

در مطلب معرفی 10 هتل برتر دبی، همانطور که از عنوان پیداست، 10 تا از بهترین هتل‌های دبی را به شما معرفی کردیم تا اگر قصد سفر به این کشور را دارید، بتوانید از این لیست هتل مناسب خود را پیدا کنید. نکته‌ای که باید بدانید این است که قبل از رفتن به سراغ انتخاب هتل باید ویزای دبی را دریافت کنید.
درواقع هر سفر توریستی به هرجای جهان نیاز به ویزای توریستی دارد. مثلا برای سفر به تایلند به ویزای تایلند نیاز است و این روند برای همه کشورها همینطور کار می‌کند. اگر نکته دیگری درباره بهترین هتل‌های دبی وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info