آشنایی با جزیره کیش

سفر به کیش با همه زیبایی‌های رنگارنگش زمانی جذاب‌تر می‌شود که قیمت بلیط, هتل و یا تور کیش در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر و حتی در بعضی مواقع از تورهای داخلی پایین‌تر باشد و گردشگران ایرانی بوانند با کمترین بودجه تجربه یک سفر خارجی به یادماندنی را داشته باشند. به علت نوسانات بالا و ثابت نبودن قیمت بلیط هواپیما کیش نمی توان قیمت دقیقی را برای بلیط و تور کیش عنوان نمود.

  • تعداد بازدید: 2250
  • ارسال در تاریخ: ۸ مهر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 20 دقیقه

تور کیش

یکی از بهترین انتخاب ها برای تجربه یک سفر داخلی خاطره انگیز و سرشار از هیجان سفر به جزیره زیبای کیش است. جزیره ی کیش از توابع شهرستان بندرلنگه و در استان هرمزگان ، جنوب ایران و در آب های خلیج فارس واقع شده است.

تور کیش تور کیش
  • بوستان آهوان کیش : بوستان آهوان، زمینی دست نخورده و فضایی بسیار دلنشین است که در هنگام تماشا و قدم زدن در این بوستان آهوان زیبا و حیواناتی همچون شیر و میمون و روباه را می بینید که بدون هیچ حصار و قفسی آزادانه در آنجا زندگی می کنند.
  • خانه مردم شناسی بومیان کیش : این بنا نمادی از اصالت مردمان کیش و برای آشنایی با فرهنگ و سنت بومیان کیش است. این خانه در اصل متعلق به مرحوم حاج عبدالله بن شاهین شخصیتی معروف و محبوب در قدیمی ترین محله کیش یعنی سفین قدیم قراردارد و دارای ۲ حیاط و ۱۵ اتاق است.
  • اسکله تفریحی کیش : این اسکله دارای انواع تفریحات شامل جت اسکی انواع قایق ها امکانات غواصی و قایق های شیشه ای است که در آنها می توان کف دریا و زندگی ماهیان و دیگر آبزیان را مشاهده کرد
  • ساحل مرجان کیش : پارک ساحلی مرجان یکی از مکان هایی است که گردشگران تور کیش ساعات زیادی را در آنجا می گذرانند و از دریای نیلگون لذت می برند.
  • کشتی یونانی کیش : کشتی یونانی که متعلق به یک فرد یونانی بوده در سال ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای باغو به گل نشست و برای همیشه بی حرکت ماند و یونانی ها پس از ترک کشتی آن را آتش زده اند که امروزه به یکی از جاذبه های کیش تبدیل شده چرا که غروب های زیبایی را برای جزیره رقم می زند.
  • شهر زیر زمینی کاریز کیش : این قنات قدیمی که برای هدایت آب های زیرزمینی استفاده میشده امروزه به یک شهر زیرزمینی فوق العاده تبدیل شده که حدود ۱۰ هکتار وسعت و ۱۶ متر عمق دارد.
تفریحات کیشتور کیش
  • پارک دلفین های کیش : حتی اگر تابحال به کیش سفر نکرده اید اسم پارک دلفین ها شنیده اید و بی شک عکس آن را دیده اید. هنرنمایی دلفین ها و شیرهای دریایی در مجموعه دلفیناریوم در جنوب شرقی جزیره ی زیبای کیش واقع شده است و از جاذبه های غیر قابل چشم پوشی این جزیره به حساب می آید.
  • گذر هنرمندان کیش : سردیس هنرمندانی چون جلال آل احمد شهریار و استاد فرشچیان ضلع شرقی خیابان سنایی را مزین کرده است.
  • درخت سبز کیش : همان انجیر معبد است که در جزیره ی کیش قرار دارد و حدود ۵۰۰-۶۰۰ سال عمر دارد. برخی از مردم بنابر اعتقادی که دارند جهت براورده شدن خواسته هایشان پارچه هایی به شاخه های این درخت گره می زنند
  • مجموعه سافاری پارس کیش : معروف ترین و مهم ترین قسمت آن تور صحرا است که مسیر حرکت آن در نقاط بیابانی است و با خودروهای آفرود همچون لندکروز و نیسان پاترول و حتی شتر انجام می شود.

بی شک مناسب ترین و مطمئن ترین راه جهت سفر به این جزیره زیبا استفاده از تور کیش می باشد و  از موارد مهمی که برای انتخاب تور مناسب در نظر میگیریم انتخاب هتلی است که در تور گنجانده شده است.  انتخاب هتل می‌تواند مرحله‌ای بسیار کلیدی و اثرگذار در کیفیت سفر باشد. این انتخاب نیز باید با دقت و در نظر گرفتن موارد گوناگونی انجام گردد. ما در ادامه مقاله با معرفی و بررسی مهم ترین هتل های کیش واقع در جزیره کیش به انتخاب هر چه بهتر شما برای اقامت در جزیره کمک خواهیم کرد.

بهترین هتل های کیش به ترتیب

هتل های کیشهتل های کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش یکی از بهترین هتل‌های دو ستاره کیش است، که که برتری آن دلیلی جز موقعیت مکانی و امکانات آن نمی‌باشد. این هتل در بهترین موقعیت رو به بازار مروارید قرار دارد و همچنین هتل پانیذ خیلی نزدیک به پاساژهای پردیس،‌ رؤیا مال، هایپر، مجتمع تجاری و پاساژ زیتون است.

هتل پارسیان کیش

هتل سه ستاره پارسیان کیش با 95 اتاق و سوئیت‌های دو، سه، چهار، پنج و شش تخته ، یکی از بهترین هتل‌های جزیره زیبای کیش است که در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده است. این هتل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد، به طوری که تعداد زیادی از مراکز خرید کیش در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند.

هتل گرند کیش
هتل گراند کیش یک هتل 3 ستاره است که نسبت به این که سه ستاره است اما امکانات خوبی را دارد و شما می‌توانید تور ارزان کیش با هتل گراند را برای خود رزرو نمایید. این هتل به مراکز خرید بسیاری زیادی نزدیک است یکی از این مراکز خرید بازار ونوس است. هتل لوتوس سه طبقه و ۷۲ اتاق دارد. چهل اتاق این هتل ظرفیتی بالای سه نفر دارند. انواع اتاق ها شامل دوتخته، دو تخته لوکس، سه تخته و چهار تخته می‌باشند. این هتل مانند هتل داریوش کیش دارای معماری هخامنشی می‌باشد.

هتل فلامینگو کیش

هتل چهار ستاره کیش فلامینگو با 100 اتاق در سال 1997 تاسیس شد. این هتل لوکس و شیک در قالب یک دلفین تاسیس شده است. این هتل آماده است تا از مهمانان خود با امکانات مانند سالن کنفرانس، صندوق ایمنی در لابی، کافی شاپ، گیرنده ماهواره ای، اینترنت بی سیم، سفر جزیره کروز و بازار بازدید کند.

هتل صدف کیش

 هتل چهار ستاره بین المللی صدف با 54 اتاق در سال 2002 تاسیس شد. دکوراسیون منحصر به فرد همراه با پانوراما، آسانسور و پله های درخشان که به زیبایی در اطراف آسانسور پیچیده شده، فضای بسیار دلپذیری در لابی هتل ایجاد کرده است .

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش یکی از برترین هتل‌های کیش است، که از مزایای آن نزدیکی به دریا و بازارهای کیش می‌باشد. هتل 4 ستاره هلیا کیش بین دو میدان امیرکبیر و ساحل در نوار ساحلی جزیره کیش قرار گرفته است و فاصله نزدیکی تا اسکله تفریحی جزیره دارد. اگر در جزیره کیش به دنبال جایی دنج با آرامش کامل می گردید، توصیه آژانس هم کوچ، هتل چهار ستاره هلیا، می باشد. این هتل در سال 1385 در در میدان ساحل کیش، ساخته شده است.
تور کیشتورهای کیش

هتل ترنج کیش

از ویژگی های منحصر به فرد این هتل معماری خاص آن است که از نمای بالا به شکل بته جقه می باشد که سمبلی طراحی اصیل ایرانی است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یادآور تمدن ایران باستان و معماری هخامنشی است این هتل 5 ستاره موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و دسترسی مناسبی به تمام مراکز مهم کیش دارد که شما می‌توانید در این هتل راحتی خوبی را داشته باشید.

هتل ایران کیش

یکی از هتل‌های مجلل و پنج ستاره در جزیره کیش، هتل ایران است با امکانات فوق‌العاده‌ هتل پنج ستاره بین‌المللی ایران است که در دل جزیره کیش ساخته شده است. این هتل دارای دو برج مجزا از هم بوده به این صورت که اتاق‌های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاق‌های ضلع جنوبی آن، رو به پارک بزرگ جزیره است.

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان ۴ طبقه و ۱۹۴ واحد اقامتی دارد و اسکله تفریحی جزیره کیش دقیقا روبروی هتل قرار گرفته است.

هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش یکی از پرطرفدارترین هتل‌های کیش است. این هتل بزرگ دارای 4 رستوران است که 2 رستوران ایرانی و 2 رستوران فرنگی که هر کدام معماری خاص خود را دارد.

هتل پانوراما کیش

این هتل در بلوار رودکی کیش قرار گرفته و یکی از زیباترین و بهترین گزینه‌ها برای اقامت در جزیره است. هتل پنج ستاره پانوراما در فروردین ماه سال 1398 مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ساختما این هتل بسیار نوساز و طراحی جذابی دارد. هتل پانوراما در 15 طبقه ساخته شده و دارای 267 واحد اقامتی با امکانات رفاهی مدرن است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک یکی از بهترین هتل‌های جزیره کیش است که در بهترین موقعیت مکانی واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای معماری بسیار خاصی است که مسافران زیادی را به خود جذب کرده است.

بلیط کیش

بلیط کیشساحل کیش
image

خرید بلیط هواپیما کیش

    خرید بلیط هواپیما کیش, رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش, خرید بلیط لحظه آخری کیش, خرید بلیط ارزان کیش, ارزانترین بلیط هواپیما کیش, بلیط هواپیما تهران به کیش, قیمت بلیط کیش, بهترین نرخ بلیط کیش, بهترین زمان سفر به کیش, بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

    اما پیدا کردن تور ارزان و بلیط ارزان کیش هم غیر ممکن نیست و به دلایل مختلفی از جمله مناسبت ها و همچنین عرضه تعداد زیادی هتل، پرواز و تور کیش در بازار آژانس‌های مسافرتی که موجب رقابت و کاهش قیمت آن می شود، می تواند اتفاق افتد. پیشنهاد ما برای به حداقل رساندن هزینه، رزرو تور کیش به صورت کامل از آژانس‌های هواپیمایی و یا چارتر کننده‌ها می‌باشد.

    از آنجائیکه بلیط‌های هواپیما ، مبلغ تورها و در کل بحث گردشگری قابل پیش بینی نمی‌باشد، اینکه بخواهیم دقیق و مطمئن به شما بگوئیم چه زمانی قیمت پایین است امکان پذیر نیست. ولی بنابر تجربه می توان به مقاطع زمانی زیر اشاره کرد.

    • نیمه دوم فروردین ماه به دلیل تمام شدن تعطیلات طولانی نوروز
    • مهرماه به دلیل شروع شدن مدارس
    • اوایل خرداد ماه تا اوایل شهریور به دلیل شروع فصل گرمای شدید جزیره (که البته برگزاری این فستیوال‌ها در این بازه سیاست شهرداری کیش به دلیل جذب گردشگر می باشد)
    نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info