اقامتگاه های بوم گردی اصفهان

اصفهان که در قلب ایران واقع شده، مقصد اصلی گردشگران است. اصفهان علاوه بر بناهای تاریخی و میدان‌های بزرگ، به داشتن هتل و سایر اقامتگاه‌های عالی با تنوع بسیار زیاد نیز معروف است.
در اینجا به معرفی اقامتگاه های معروف اصفهان می پردازیم.

  • تعداد بازدید: 2464
  • ارسال در تاریخ: ۵ خرداد ۱۴۰۰
  • بروزرسانی: ۱۸ تیر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

اصفهان دارای زیباترین شاهکارهای فرهنگ ایرانی شامل باغ‌های نفیس، پل‌های منحصر به فرد، کاخ‌های خیره کننده و مساجد زینتی در این شهر متمرکز شده است. علاوه بر این فراوانی بلوارهای پر از درخت و بناهای مهم اسلامی جذابیت آن را بیشتر می‌کند. به همین دلیل اصفهان به عنوان نیمی از جهان شناخته می‌شود. اما برای دیدن همه این شگفتی‌های فرهنگی و تاریخی در وهله اول به مکانی برای اقامت نیاز است و قطعا این سوال برای شما پیش می‌آید: در اصفهان کجا بمانیم؟

از هتل‌های لوکس پنج ستاره گرفته تا اقامتگاه‌های بوم گردی و خوابگاه‌های ارزان قیمت. اقامتگاه‌های مختلفی در لیست پر زرق و برق این شهر موجود است. علاوه بر این، بیشتر هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی با کیفیت در اصفهان در اطراف مراکز اصلی گردشگری شهر واقع شده اند و بازدیدکنندگان از اکثر هتل‌ها و اقامتگاه‌های اصفهان به میدان نقش جهان، بازار اصفهان و بسیاری از نقاط تاریخی دیگر شهر دسترسی آسان دارند. از دیگر مزیت‌های این اقامتگاه‌ها می‌توان به خدمات رزرو آنلاین آن‌ها اشاره کرد.
های هالیدی در این مقاله بهترین اقامتگاه‌های بوم گردی اصفهان را به شما معرفی می‌کند.

اقامتگاه بوم گردی نارگل

اقامتگاه بوم گردی نارگل
اقامتگاه بوم گردی نارگل


این خانه سنتی که 350 سال قدمت دارد، خاطرات فرهنگ و زندگی ایرانی، غذاهای محلی  و موسیقی سنتی را برای شما زنده می‌کند. محل اقامتگاه در مرکز شهر واقع شده است. از امکانات آن می‌توان به ارائه اتاق‌های مشترک و خصوصی، صبحانه رایگان، نقشه راهنمای شهر، وای فای رایگان، کافه، رستوران، امکانات خشکشویی، یخچال و فریزر و حمام اشاره کرد. این اقامتگاه به گردشگران خارجی علاوه بر موارد گفته شده خدمات حمل و نقل نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: اصفهان، خیابان کاشانی، خیابان نواب صفوی، کوچه خرازیها، پلاک 26

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی
اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی


اگر می‌خواهید سفرتان لذت بخش تر شود، در خوابگاه ماه بی بی اقامت کنید. اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی از نظر محل اقامت و غذای محلی در اصفهان محبوب گردشگران بسیاری است. به اصفان بیایید و از خانه تمیز و دلفریب ماه بی بی لذت ببرید. دسترسی آسان به بسیاری از مکان‌های زیبای تاریخی، حمل و نقل عمومی، کافی شاپ ها، رستوران ها، و .. از دیگر مزیت‌های این اقامتگاه است. پیشنهاد ما این است اتاق هایی که مشرف به حیاط زیبای اقامتگاه با درختان سرسبز و حوض کوچک هستند، را انتخاب کنید.
صبحانه، حوله و wifi عمومی در حیاط، به صورت رایگان در اقامتگاه ماه بی بی ارائه می‌شوند.

آدرس: اصفهان، چهار راه نقاشی، اول خیابان خواجو، جنب اسباب بازی فروشی

اقامتگاه بوم گردی بید

اقامتگاه بوم گردی بید
اقامتگاه بوم گردی بید


اقامتگاه بید یک اقامتگاه جدید است که در قسمت تاریخی اصفهان واقع در کنار موزه حمام علی قولی آقا در یک بازار سنتی واقع شده است. این اقامتگاه هم اتاق خصوصی و هم اتاق مشترک دارد. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، WiFi رایگان در لابی و صبحانه هستند. همچنین این اقامتگاه، تورهای داخل شهر اصفهان هم برگزار می‌کند. اقامتگاه بید در صورت درخواست، غذاهای سنتی به مسافران ارائه می‌کند، حیاط کوچکی برای استراحت و وجود فضای دوستانه در اقامتگاه از دیگر امکانات آن است.

آدرس: اصفهان، خیابان مسجد سید، خیابان بید آبادی، کوچه شماره ۶، بازارچه علی قلی آقا، مهمانپذیر بید

اقامتگاه بوم گردی رگ راگ

اقامتگاه بوم گردی رگ راگ
اقامتگاه بوم گردی رگ راگ


صاحب این اقامتگاه با الهام از تجربه سفر خود به فرانسه و اقامت در خوابگاه پاریس این اقامتگاه را افتتاح کرد. رگ راگ از مهمانان با خوش آمدگویی ویژه، خدمات پذیرایی و پشت بام تماشایی به خیابانهای اصفهان استقبال می‌کند. این اقامتگاه دارای حمام، سیستم گرمایش مرکزی در تمام فصول و اینترنت رایگان برای میهمانان است، صبحانه ایرانی سرو می‌کند و خدمات حمل و نقل برای رسیدن مسافر به فرودگاه هم دارد. برای هر یک از مهمان‌ها، یک کمد شخصی برای نگهداری وسایل وجود دارد.

اقامتگاه رگ راگ نزدیک به کلیه امکانات رفاهی شهر واقع شده است. به طوری که اطراف این منطقه پر از رستوران است. این اقامتگاه با 5 دقیقه رانندگی به مسجد جامع اصفهان، 10 دقیقه رانندگی تا میدان نقش جهان و 8 دقیقه تا باغ گل اصفهان فاصله دارد. رگ راگ دارای 4 اتاق خصوصی و خوابگاه مشترک است.

آدرس: اصفهان، خیابان پروین اعتصامی، خیابان صباحی، نبش چهارراه سپیده کاشانی، پلاک 245

اقامتگاه بوم گردی خانه کشیش

اقامتگاه بوم گردی خانه کشیش

خانه کشیش یکی از معدود خانه هایی است که در جلفا باقی مانده است و به سبک صفوی ساخته شده است و در کوچه سنگ تراشان محله تبریزی‌های اصفهان قرار دارد. این خانه تاریخی با داشتن حیاطی بزرگ و اتاق هایی تزئین شده با معماری سنتی ایرانی، دست کمی از هتل‌های لوکس اصفهان ندارد! صبحانه، وای فای و حوله حمام به صورت رایگان به مسافران داده می‌شود. داخل هر اتاق تلویزیون، یخچال و حمام مستقل وجود دارد. فاصله نزدیک این اقامتگاه تا فرودگاه بین المللی اصفهان نیز، دسترسی را برای مسافران راحت تر کرده است.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگتراش‌ها شماره ۲۴، بن بست زیتون شماره ۱۰

اقامتگاه بوم گردی سنتی پاسارگارد

اقامتگاه بوم گردی سنتی پاسارگارد
اقامتگاه بوم گردی سنتی پاسارگارد


اگر به فضای سنتی علاقه مندید، این اقامتگاه بهترین گزینه برای شما است. وجود حیاط بزرگ با حوض نقلی وسط آن زیبایی این اقامتگاه را چندین برابر کرده است. خانه سنتی پاسارگارد 12 اتاق دارد که یکی از اتاق‌ها در زیرزمین عمارت واقع است و در هر یک از اتاق‌ها (به جز اتاقی که در زیرزمین واقع است) حمام و دستشویی مجزا وجود دارد. به دلیل حفظ سنتی بودن فضا در اتاق‌ها تلویزیون مشاهده نمی شود. دسترسی راحت از این اقامتگاه به میدان نقش جهان، سی و سه پل، و باغ پرندگان از دیگر جذابیت‌های آن است. صبحانه در این خانه سنتی به صورت رایگان سرو می‌شود.

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، قبل از بیمارستان خورشید، دست چپ، کوچه عقیلی (شماره 8)، پلاک 5
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info