مراکز خرید اصفهان

لیست کامل مراکز خرید اصفهان را پیش از سفر به اصفهان مطالعه نمایید تا با آشنایی با مراکز خرید با آگاهی بیشتر برای سفر خود برنامه ریزی نمایید. 
مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان, مرکز خرید پارک اصفهان, مرکز خرید جلفا, بازار قیصریه, بازار بزرگ اصفهان, مرکز خرید اوسان اصفهان, مرکز خرید مارتین, مرکز خرید مهرسان, مرکز خرید ارکیده و بازار گل و گیاه اصفهان

  • تعداد بازدید: 2419
  • ارسال در تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

مرکز خرید پارک اصفهان

از قدیمی ‌ترین و محبوب ‌ترین مراکز خرید اصفهان می ‌توان به مرکز خرید پارک اشاره کرد که بیش از 40 سال قدمت دارد و مساحت آن در حدود 15000 متر مربع است. در محوطه این مرکز خرید یک پارک قرار گرفته و علت نامگذاری آن به نام پارک هم همین مسئله است. مرکز خرید پارک دارای بیش از 400 واحد تجاری، ساختمان پزشکان، مشاور املاک، پارکینگ و انواع رستوران ‌ها بوده و محصولات متنوعی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، رو به روی اداره برق

مرکز خرید جلفا اصفهان

جلفا را می ‌توان یکی دیگر از مراکز خرید مدرن اصفهان بر شمرد که دارای محصولات و کالا های متنوعی است. مرکز خرید جلفا از برند های مختلفی برخوردار است، بنابراین بدون تردید هر نوع برندی که به دنبال آن هستید را در این مکان پیدا خواهید کرد. محصولات موجود در مرکز خرید جلفا شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، مبلمان، وسایل تزیینی، جواهرات، پارچه، اسباب بازی و سایر موارد است که همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، اما قیمت آن‌ها نسبتا گران است که البته قطعا ارزش خرید یک جنس با کیفیت را دارد.

 آدرس: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه چهار سوقی ‌ها

بازار قیصریه اصفهان

بازار قیصریه یا بازار سلطانی مهم ‌ترین بازار اصفهان به شمار می ‌آید که میدان نقش جهان را به میدان کهنه وصل می ‌کند. این بازار شامل دو طبقه است که طبقه پایین مغازه ‌ها و طبقه بالا دفترها هستند. در این بازار سر پوشیده سرا های اردستانی ‌ها، خانی، آقا، پا درخت سوخته، میر اسماعیل، تالار، خوانساری ‌ها، گلشن، جارچی و فخر به ‌علاوه چند مدرسه وجود داشته ‌اند.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم، رو به ‌روی مسجد حکیم

مرکز خرید شهر اصفهان

در صورتی که قصد دارید به یک مرکز خرید مدرن بروید و تمام محصولات مورد نیاز برای خود و خانواده خود را در آنجا تهیه کنید، مرکز خرید شهر برای شما انتخاب خوبی به شمار می‌ رود. این مرکز خرید دارای 5 طبقه بوده که 4 واحد آن متشکل از 210 واحد تجاری و 30 واحد آن اداری است، همچنین یک طبقه آن شامل پارکینگ می‌ شود. مساحت مرکز خرید شهر که یکی از مراکز خرید محبوب شهر اصفهان محسوب می‌ شود، در حدود 135000 متر مربع است. در این مرکز خرید می ‌توان اقلامی همانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، حوله و صنایع دستی را خریداری کرد.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، نبش خیابان سید علی خان 

بازار بزرگ اصفهان

بازار بزرگ اصفهان را می ‌توان در زمره یکی از قدیمی ‌ترین و اصیل ‌ترین مراکز خرید اصفهان به حساب آورد. معماری این بازار دارای سبک سنتی بوده و یکی از بزرگترین بازارهای اصفهان به شمار می ‌رود. صنایع دستی، انواع پوشاک، کیف و کفش و پارچه تنها برخی از محصولات موجود در این بازار هستند که می‌ توانید خریداری کنید. بد نیست بدانید که در اطراف بازار بزرگ اصفهان، آثار تاریخی بسیاری همانند گنبد نظام ‌الملک و مسجد جامع وجود دارند که می ‌توانید از آن‌ها هم دیدن کنید.

 آدرس: اصفهان، میدان امام علی، خیابان رزاق، جنب مسجد جامع

مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان

یکی از مدرن ‌ترین و شیک ‌ترین مراکز خرید اصفهان را می ‌توان مجتمع تجاری تفریحی سیتی سنتر نام برد. این مرکز خرید شامل ۷ طبقه بوده که به ترتیب دو طبقه اول آن را پارکینگ با ظرفیت اختصاصی ۵۵۰۰ خودرو، سه طبقه بالای آن را واحد های تجاری و دو طبقه آخر را سالن سینما، سالن ورزشی، رستوران، فود کورت و شهر بازی تشکیل می ‌دهند.

آدرس: اصفهان، اتوبان شهید دستجردی، رو به ‌روی ورودی جنوبی سپاهان شهر

مرکز خرید اوسان اصفهان

اگر به دنبال یک مرکز خرید شیک و مدرن در اصفهان هستید که بتوانید برند های ایرانی و خارجی پوشاک را از آن خریداری کنید، اوسان بهترین انتخاب برای شماست. این مرکز خرید دارای اجناس متنوعی اعم از پوشاک مردانه و زنانه، شال و روسری و زیور آلات بوده و به دلیل کیفیت بالای محصولات و وجود برندهای مختلف از قیمت‌های بالایی برخوردار است. بد نیست بدانید که فست فود پدر خوب که یکی از بهترین فست فودهای شهر اصفهان به شمار می ‌رود، در این مجتمع قرار دارد، همچنین مجتمع تجاری پارک هم در فاصله بسیار نزدیک با این مرکز خرید واقع شده است.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب مجتمع تجاری پارک

مرکز خرید مارتین اصفهان

یکی دیگر از مراکز خرید اصفهان که بسیار مدرن بوده و از فضای شیک و زیبایی برخوردار است، مرکز خرید مارتین نام دارد. این مجتمع تجاری از فروشگاه ‌های متنوعی بهره‌ مند بوده و محصولاتی همانند پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و صنایع دستی اصفهان را به فروش می‌ رساند. پوشاک مارتین دارای برند های مشهور ایرانی و خارجی است، بنابراین می ‌توانید برندهای مورد نظر خود را از این مجتمع خریداری کنید. لازم به ذکر است که کالا های موجود در این مرکز خرید نسبتا گران هستند.

آدرس: اصفهان، چهار راه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوچه کلیسای وانک

مرکز خرید مهرسان اصفهان

مرکز خرید مهرسان در زمره یکی از لوکس ‌ترین و شیک ‌ترین مراکز خرید اصفهان قرار دارد و تنوع محصولات آن بسیار زیاد است، بنابراین تمام کالا های مورد نیاز خود را به راحتی در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. محصولات موجود در فروشگاه‌ های مرکز خرید مهرسان متناسب با هر رده سنی و هر سلیقه ‌ای است. بنابراین قطعا دست خالی از آن خارج نخواهید شد. برخی از کالا های موجود در این مرکز خرید شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه، لوازم تزیینی، لپ تاپ، کامپیوتر و موبایل می ‌شوند.

آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان مبارزان، طبقه فوقانی فروشگاه ذوب آهن

بازار گل و گیاه اصفهان

بازار گل و گیاه اصفهان که به نام بازار گل و گیاه همدانیان شهرت یافته است، عرضه ‌کننده انواع گل ‌های آپارتمانی، تزیینی، مصنوعی، درختچه ‌ها و نهال ‌های زیبا است. اگر به گل و گیاه علاقه ‌مند هستید و دلتان می ‌خواهد به تماشا و خرید گل‌ های رنگارنگ با رایحه‌ ای مطبوع بپردازید، به هیچ عنوان بازار گل و گیاه اصفهان را از دست ندهید. گل ‌های موجود در این بازار بسیار متنوع هستند و با چیدمانی زیبا در فضای آن قرار گرفته ‌اند. قدم زدن در این بازار و خرید گل و گیاه ‌های مورد علاقه ‌تان بدون شک آرامشی وصف ‌ناپذیر به شما هدیه خواهد کرد.

آدرس: اصفهان، خیابان جی، خیابان همدانیان، غرفه 156 و 79 

مرکز خرید ارکیده اصفهان

ارکیده را می ‌توان یک مرکز خرید لوکس در شهر اصفهان دانست که دارای 7 طبقه است. 4 طبقه از این مرکز خرید تجاری بوده، دو طبقه از آن اداری و یک طبقه آن شامل رستوران می ‌شود. مرکز خرید ارکیده که یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان به شمار می ‌رود، بیش از 200 واحد تجاری فعال داشته و از برندهای بسیار معروفی برخوردار است، به همین خاطر از آن به عنوان یکی از محبوب ‌ترین و پر طرفدار ترین مراکز خرید اصفهان نامبرده می ‌شود.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، تقاطع خیابان خاقانی

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info